Muistakaahan, että syksy ja pimenevät illat ei ole mikään syy jäädä sohvan nurkkaan herkkuja syömään.🤔
Monesti varsinkin naisihmiset käyttävät helposti säätä tekosyynä kun laiskottaa. Nyt kannattaakin ottaa itseään niskasta kiinni ja lähteä raikkaaseen syysilmaan ulkoilemaan. Kuin huomaamatta kiinteytyvät takapuoli ja reidet, ja selluliitti saa kyytiä, kun reippaasti tekee kunnon lenkin. Toki voi yhdistää tähän vaikka sienien keruun. Mikäs sen mukavaa kun saa lyötyä kolme kärpästä yhdellä iskulla. Kunto kohenee, kilot vähenee ja lisäksi vielä terveellisiä, maukkaita sieniä kotiin vietäväksi.😊
Kommentit (103)
Miksi perseen pitäisi kiinteytyä? Mulle kelpaa tää mun oma ihan nykyisellään, ilman ulkonäköpaineita :) Stressaa ihan itse vain selluliiteistasi, jotka ei muuten lähde millään lenkkeilyllä jos ovat olemassa, koska ne johtuvat sidekudossairaudesta.
Otanpa yhden Riesenin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu menee tähän aikaan illasta sienestämään!
Kai siellä metsässä on valot? Vai eikö ole?
Hetki herkkuja syksyllä, eli jouluun asti,sitte jouluruokia ja karkkeja vuoden loppuun.
Salikortti taskuun ja ozempikkia hakeen lekurilta vuodevaihteen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Näytä mulle yksikin ulkoileva miesihminen, niin juoksen perään.
Mulla on polkupyörä. Tuskin saat kiinni vaikka ajelen hitaasti kun mulla ei ole mihinkään kiire ja koko vuorokausi aikaa ehtiä sinne.
M.55
Vierailija kirjoitti:
Minä syön herkkuja, ap syö sieniä.
Kumpiko lienee onnellisempi?
Riippuu sienistä.
Pieni valaiseva tietoisku AP:lle: Aikuisen ei tarvitse keksiä selityksiä toiminnalleen, eikä myöskään pyytää lupaa isältä tai äidiltä. Aikuinen ihminen voi vaikkapa jäädä sohvan nurkkaan herkkuja syömään ihan vain koska haluaa tehdä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä makaan kaikki illat hyvällä omalla tunnolla sohvalla herkkujakin syöden. Kesällä terassin sohvalla, muulloin olohuoneen tai takkahuoneen sohvalla. Nyt takassa rätisee tuli, kyljessä koira, mahan päällä kissa ja käden ulottuvilla juustotarjotin ja kupponen kuumaa.
Taidat olla aikamoinen mätisäkki.🤭
Mistä niin päättelet?
Naisten kannattaa aloittaa nyt kuntosaliharrastus kun kesän jälkeen kiloja kertynyt ja illan pimetessä voi olla kuntosalilla treenaamassa. Ensi kesänä sitten bikinikunnossa taas 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä jäänytkään sohvalle tänään. Menin kauppakeskukseen syömään pizzaa.
Tuleeko siihen herkkusieniä?
Ei ollut sieniä. Oli ainekset pannupizzassani: tomaatti, salaattijuusto, tomaattikastike ja mozzarellajuusto.
Käytä fetaa, ei mitään styroksinpalasia.
Päivällä oon jo ollut tarpeeksi pystyssä. Illat ovat lepoa varten. Nyt Broadway sipsit ja leffana Kolmannen asteen yhteys. Liian myöhään kun liikkuu niin sillä on ikäviä vaikutuksia uneen.
Syksy on parasta aikaa nimenomaan sohvannurkassa muhimiselle ja kaikenlaisten lohturuokien suunnittelulle ja toteutukselle. Ja viinille ja kaakaolle ja hyvälle haudutetulle teelle. Kodikkuus menee kiinteän pepun edelle kyllä ihan kuusnolla :D
Kun Gta 6 peli tulee niin vietän kotona seuraavat 2 kuukautta. Ulos menen vain kaupassa käymään autolla äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kun Gta 6 peli tulee niin vietän kotona seuraavat 2 kuukautta. Ulos menen vain kaupassa käymään autolla äkkiä.
Tilaa ruuat kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksy, ihanaa!!! Makaan sängyssä, en sohvalla. Lueskelen vauva-palstan tyhmiä keskusteluja, syödä mössötän karkkeja ja kerään kiloja. En pidä sienistä enkä juuri ulkoilmastakaan. Ehkä käyn kaupasta hakemassa jotain makeaa, suklaa vois olla hyvää. Muita samanhenkisiä?
Täydellistä! Ootko kokeillut irttarihyllyn pinkkivalkoisia vaahtosieniä? Onkohan ne hyviä vai kannattaisiko pitäytyä tutussa suklaassa?
Niitä vaahtosieniä on myös suklaalla päällystettynä! 😀 kaksi kärpästä yhdellä iskulla, niinkuin ap neuvoi. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa ruuat kotiin.
Ja tulais maksaa kotiinkuljetus 15 euroa kerta. En tosiaan tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa ruuat kotiin.
Ja tulais maksaa kotiinkuljetus 15 euroa kerta. En tosiaan tilaa.
Ja tilaus maksaa kotiinkuljetus 15 euroa kerta. En tosiaan tilaa.
Sellainen elämän vaihde menossa että ei todellakaan huvita yhtään mikään.
Taidat olla aikamoinen mätisäkki.🤭