Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö tärkeänä sitä miltä näytät?

Vierailija
05.02.2024 |

Pukeudutko mielelläsi nätisti vai onko vaatteet sinulle vain kangasta millä peität tai lämmität itsesi? Onko hiuksesi leikattu vain tyylillä mikä helpoin hoitaa, vai oletko tarkka niiden tyylistä? Meikkaatko?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän   olen aivan itseni näköinen

Vierailija
2/24 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Teen 100% etätyötä kotoa, meillä ei pidetä kokouksissakaan kameroita päällä, ja harvoin käyn muualla kuin lähi-ruokakaupassa. Eipä ole paljon väliä miltä näyttää. Hiukset on lyhyet ja sellaiset ettei tarvi laittaa. Perusvaatteet verkkarihousut ja t-paita tai college. En meikkaa.

Vierailija
4/24 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun ja meikkaan niin kuin itsestäni tuntuu hyvältä. Muiden mielipiteellä ei ole väliä. En pukeudu muodin mukaisesti. 

Vierailija
5/24 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan, minulla on aina hiukset siististi, yritän pukeutua oman tyylin mukaan ajattomasti ja klassisesti. Olen työssäni paljon esillä ja nämä keinot auttavat siihen, että olo on itsevarma ja rento. Meikkaan vaikka olisin vain kotonakin etänä päivän

Vierailija
6/24 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minulle ole lainkaan tärkeää. Tärkeintä on helppohoitoisuus ja vähätöisyys itseni suhteen.

Vierailija
7/24 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä ulkonäöstä oikeastaan ollenkaan. Vaatteet valitsen sen mukaan mikä tuntuu hyvältä ja lämpimältä päällä. (Pitkät) hiukset leikannut aina itse, en nykyään en meikkaa kuin ihan joskus.

Vierailija
8/24 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välitä ulkonäöstä oikeastaan ollenkaan. Vaatteet valitsen sen mukaan mikä tuntuu hyvältä ja lämpimältä päällä. (Pitkät) hiukset leikannut aina itse, en nykyään en meikkaa kuin ihan joskus.

Niin ja työssä olen esillä. Silti minulla on itsevarma olo.

Vierailija
9/24 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän, sillä pidän itsestäni. 

Se että vaatteni ovat puhtaat ja siistit ja näyttävät hyvältä ylläni on minulle tärkeää.  Ei se että mitä muut ajattelvat, vaikka toki huoliteltu habitus on kohteliaisuus myös ympäristölle vaan koska itsellä mukava ja hyvä olo kun pitää itsestään huolta. Arjen pieni hemmottelu tekee aina hyvää.

En meikkaa koska en koe siihen tarvetta. Hiukseni ovat pitkät, pesen ne ja hoidan totta kai. En jaksa juosta kampaajalla joten annan kasvaa, on hyvin vahva hiustenkasvu. Latvoja hoidan itse.

Vierailija
10/24 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on huolitellut ja pidän huolta tuuheista, mustista ripsistä ja kulmista. Panostan ihonhoitoon. Näiden ansiosta en tarvitse meikkiä. Pukeudun sellaisella tavalla, joka korostaa hyviä piirteitäni. Oon kuitenkin luonnostaan sen verran hyvän näköinen ettei hirveästi tarvitse miettiä, miltä näyttää.

Vierailija
11/24 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ulkoisen olemuksen hoito kuten säännöllinen kampaajalla käynti sekä tilanteen mukainen pukeutuminen, johon on lupa käyttää säästelemättä rahaa, ovat kuuluneet elämääni jo aivan pikkulapsesta asti huolehdittuina ja omaksuttuina asioina. Pelkkää iloa olen siitä saanut.

Vierailija
12/24 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ei yhtään välitä miltä näyttää hän on masentunut tai muuten psyykkeeltään järkkynyt.

Vierailija
13/24 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun sarjaan ei voisi vähempää kiinnostaa. Hiukset ulottuu takapuolelle ihan siitä syystä, että pitkä malli on helpoin, riittää kun leikkaa latvat pari kertaa vuodessa ja saa kiinni töihin. En jaksa meikata normaalisti, koska pääsääntöisesti töissä tulee hiki eikä tuolla metsän keskellä katsele kun kanahaukat. Olen lisäksi sysipaska meikkaamaan. Ja vaatteet menee käytännöllisyys ja toimivuus (plus lämpö) edellä. 

Vaatetuksessa hankaloittaa se, että olen melkein 180 senttiä pitkä ja alle 60 kiloa painava eukko kropanmallia harava. Vaatteiden osalta pitää olla tyytyväinen kunhan löytää jotain, mikä ei ole kokoa "menee kaksi kertaa ympäri ja pysyy ylhäällä kaksien henkseleiden kanssa"  ja jossa on riittävän pitkät hihat ja lahkeet.

Vierailija
14/24 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pidän, arvostan itseäni ja ympärillä olevia ihmisiä. Olisi loukkaavaa itseä ja muita kohtaan olla epäsiisti ja homsuinen. Kuuluu perussivistykseen pitää huolta ulkonäöstä, luulisi tämän olevan itsestäänselvyys. Ihmisen habituksesta näkee onko terve yksilö kyseessä. 

Vierailija
15/24 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja en. Esim. Ihonhoitoon mielellään panostan ajallisesti ja rahallisesti, mutta meikkiä en jaksa käyttää.

Vierailija
16/24 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset kehtaavat syyttää miehiä pinnallisuudesta

Vierailija
17/24 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kai se jotenkin vaikuttaa, vaikka ajattelen aina ettei ulkonäöllä ole merkitystä. Joka tapauksessa teen itseäni varten. Muut otan tietenkin huomioon olemalla puhdas - hampaat pestyinä, hiukset kammattuna, puhtaat ja reiättömät vaatteet.

En meikkaa, mutta vaaleana käyn muutaman kerran vuodessa värjäyttämässä ripset. En jaksaisi pestä meikkejä pois. 

Hiukset on pitkät, mutta on otsahiukset, jotka kasvaa joka kerta liian pitkiksi ja jossain kohtaa käyn leikkauttamassa ne niin, ettei mene taas silmille.

Vaatteet on ihan peruskamaa. En osta välillä vuoteenkaan mitään uutta (paitsi ehkä alusvaatteita) ja sitten käyn UFFilla tai Lindexissä/Citymarketissa/H&M. Heitän aina jotain loppuunkulunutta pois, kun ostan uuden vaatteen. 

Vierailija
18/24 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, koska olen parisuhteessa ja työelämässä. Monesti se ruma paita maksaa sen saman, kuin se tyylikkäämpi.

Aika harva ihmisistä jotka väittävät, ettei ulkonäöllä ole väliä pukeutuu arjessa 20 vuotta vanhaan mummon tai vaarin takkiin tai käännettävään tuulipukuun. Muutenhan kaupungilla olisi todella paljon omituisesti ja täysin väärän kokoisiin vaatteisiin pukeutuneita ihmisiä.

Vierailija
19/24 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, laittaudun aina jos lähden ihmisten ilmoille. Pukeudun myös siististi ja en käy lähikauppaankaan mitkään verkkarit päällä. Jonkun mielestä varmaan tälläydyn liikaa, mutta so what, haluan olla huoliteltu.

Vierailija
20/24 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pätkääkään. Jos satun peilin ohi kävelemään niin voin joskus vilkaista onko naamassa moottoriöljyä tai muuta paskaa mutten joka kerta sitäkään. m38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän