Kuvaile tilannetta, jossa imuroit sängyn alta!
Minä olen oudossa asennossa kontillani, mutta poski maassa ja yritän nähdä, mistä kohdasta imuroin ja pöly lähtee pois.
Voiko tuon tehdä jotenkin järkevästi?
Kommentit (27)
Wau. Voisin tulla päiväkahveelle sinun siivouspäivänä.
Robotti-imuri olisi tuohon tarkoitukseen paras. Vihaan sängyn alta imurointia, kun se pitää tehdä lattialla maaten, että näkee ja ylettää joka paikkaan.
Robotti häärää sohvan alla ja minä häärään samaan aikaan jotain muuta.
Varo ettet jää sinne jumiin. Samasta aiheesta on tehty videoita.
Olen hieman etukumarassa siinä hommassa.
Kiroilen kun akkuimurin nivel temppuilee ja kun saan vihdoin varren "sängynalus imuroinnin"asentoon,sohin sillä summanmutikassa eestaas,koska jenkkisänky niin matala.
Olen töissä ja surffailen netissä. Robotti imuroi.
Meidän sängyn alta ei voi imuroida.
Polvillani sohin imuria sängyn alle. Sokkona ensin yhdellä puolella, sitten jalkapäädyssä ja sitten toisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Meidän sängyn alta ei voi imuroida.
Se turvallisin vaihtoehto. Sinne alle ei mörkö mahdu. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Joo jäin taas ja voi ei... 😱
En yritä sinne edes nähdä, mutta vähän pitää kyykistyä. Imurissa on pitkä varsi ja kun sillä eestaas imuroi pala kerrallaan sängyn alta, niin tietää katsomattakin, kun koko alusta on imuroitu.
Yleensä imuroin leggingsit jalassa ja menen polvilleen sohvan eteen ja laite molemmat kädet sohvan alle ja voi... Voi kauheaa jään jumiin siihen pyllistelemään ja ulko-ovikin unohtui auki
Imuri tökkää heti sängyn alla olevaan romuläjään, mietin että ensi viikonloppuna kyllä hoidan läjän vihdoinkin kaatopaikalle. Sama seuraavalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo jäin taas ja voi ei... 😱
Sinne voi ilmestyä joku mies taakse nylkyttämään..
Mä taas jos vaikka olohuonetta imuroin ja on ehtinyt tulla villakoira nurkkaan,niin katson kuinka imuri sen vetäisee noin 10cm päästä. Eli ei se sängyn alta tartte ihan millilleen, tietää et kun aikansa heiluttaa siellä täällä,niin hyvin lähtee pölyt. Sohvatkin mulla aika matalat, että sinne ei näe kun poski lattialla,mut en mä niin imuroi,heilutan sitä imuria siellä täällä, riittää mulle. En mä sitä näe jos nyt vähän sinne jäi. Joskus voi sitten siirtää sohvat ja siivota paremmin.
Vierailija kirjoitti:
kuuntelen musaa kun robo imuroi
Mulla muuten sama, mutta kissa pakenee toiseen huoneeseen.
Imuroin sängyn alta. Imuri sanoo fup-fupfup ja olen kolme sukkaa köyhempi.
Ostaa sängyn jossa ei ole alustaa. Itsellä maahan asti oleva jenkkisänky. Tai no on siellä sellainen ehkä sentin rako alla. Jotku maanisimmat kai sinnekin on jotain moppia tunkemassa..
kuuntelen musaa kun robo imuroi