Kuvaile tilannetta, jossa imuroit sängyn alta!
Minä olen oudossa asennossa kontillani, mutta poski maassa ja yritän nähdä, mistä kohdasta imuroin ja pöly lähtee pois.
Voiko tuon tehdä jotenkin järkevästi?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä imuroin leggingsit jalassa ja menen polvilleen sohvan eteen ja laite molemmat kädet sohvan alle ja voi... Voi kauheaa jään jumiin siihen pyllistelemään ja ulko-ovikin unohtui auki
Sattuisiko tästä olemaan videomateriaalia siellä toisessa tuubissa? 🤤
Katson, kun robotti-imuri menee sängyn alle.
Ikävän usein se päättää mennä sinne juuri silloin, kun virta on loppumassa.
Makaan kyljellä ja kurkottelen. Vaikeaa.
Sängyn alla sängynaluslaatikko, muutamia pahvilaatikoita ja muovikasseja täynnä sekalaista tavaraa, kuten lankoja ja askartelukamaa. Imuroin sitä harvoin, noin kerran pari vuodessa. Muutama ärräpää silloin sinkoaa ajatuksiin, mutta urhoollisesti konttaan ja kurottelen kaikki pois sängyn alta ja annan imurin syödä kaikki villakoirat ja hämähämähäkit. Sitten vielä pyyhin kostealla rätillä vatsallani maaten ja kurotellen. Ei tosiaankaan kovin mieltä ylentävää hommaa ja siksi teen sitä harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän sängyn alta ei voi imuroida.
Se turvallisin vaihtoehto. Sinne alle ei mörkö mahdu. 🤭
Kun jokin alkoi nykiä imurin suulaketta siellä sängyn alla niin se oli viimeinen kerta kun imuroitiin sieltä.
Kontataan olen ja mukan a on taskulamppu, sillä näkee helposti mitä tekee muuten tulee sohittua ja osa pölystä jää paikoilleen. Sängyn alusta ei ole pahin paikka imuroida, pahempi on kaappien päällystä, jonne ei ylety edes tikkailta. Ongelman syy on, että talossa on kattolämmitys.
Ovesta astuu sisään joku tumma hahmo ja kysyy: tarvitsetko apua?