Ja taas. Mies soitti äsken ja sanoi ettei ehdi kevätjuhlaan.. Tärkeä asiakas tulossa jne..
Kommentit (10)
tuhansien kaupoista. Ei siinä yksi kevätjuhla mene edelle...
Ja meilläpäs ei tänän vuonna päässyt kumpikaan vanhemmista kevätjuhlaan, koska se oli aamulla klo 8.30... Mutta ensi vuonna sitten, ehkä. Ei se maailma siihen kaadu, jos ei siellä ole paikalla...
Ettekö te ymmärrä huumoria/sarkasmia?
Eihän Borgoo itse epäillyt miestä, vaan kommentoi sitä, missä viipyy se kiilusilmäinen akkakuoro, joka tulee aina tällaisiin huutamaan " Paskat sillä mitään asiakasta on, pettämässä on kumminkin"
Tärkeintä on, että joku teidän perheestä on siellä juhlassa. Eikö niin :)
Koulun kevätjuhlaan kyllä varmaan mennään, mutta muuten niitä kaiken maailman juttuja on jumalattoman paljon.
Hyvin riitti että toinen meni vaikka sekin tuntui vähän turhalta...
Mies on vuorotyössä ja itse olen esimiesasemassa, eikä kevätjuhlat tms. ole mikään palkallinen vapaa.
Lapselle on tärkeää, että hän pääsee paikalle ja edes toinen teistä.
Ei kukaan ole edes hetkeä miettinyt että kukakohan se miehen
asiakas[/] on..?
Mietin vain että mikä olisi ollut sitten asian toinen puoli: Mies ilmoittaa asiakkaalleen, että " Anteeksi, mutta minulla on nyt sen verran tärkeä meno, että sopiiko sinulle että siirrämme bisnekset loppuviikoksi?"
Tapaamisen hinta lienee euroina määriteltävissä, lohduttaudu sillä että tekin pääsette kesällä
Lintsille
Muumimaailmaan niilläkin rahoilla.
PS. Olin minäkin yksin kevätjuhlassa. Jonkunhan ne työt on tehtävä silloin kun ne on tehtävä.