Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Clomifen-lääkkeestä kysyttävää!!

Vierailija
15.06.2007 |

Mulle määrättiin clomit joita siis pitää syödä kierron 3-7 päivä. Lasketaanko kierto alkamaan heti kun vähänkään näkyy verta vai vasta kunnon vuoto päivästä? Mulla on yleensä pari päivää aluksi tuhruttelua ennenkuin alkaa kunnolla.

Osaisko joku auttaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireet. vuotoa odotan alkavaksi hetkenä minä hyvänsä:(

Vierailija
2/7 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma clomivauva lähti meillepäin jo ekasta kierrosta ja on jo 8v.=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 3

Vierailija
4/7 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkojenalkamishetkinä. Oireet niin selkeät, ettei erehtymisen mahdollisuutta ole.

4

Vierailija
5/7 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireita?

Vierailija
6/7 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heti kun " pyyhit punaista" se lasketaan ekaksi päiväksi.

Mutta eipä noilla clomeilla niin päivän päälle ole jos ei tuhruttelu kestä montaa päivää. Tavallisimmin Clomeja määrätään kp 3-7 tai 5-9.

Itse olen syönyt niitä lukemattomia kiertoja ja aina munasolut kehittyneet hienosti - raskautta ei vaan ole alkanut, siispä edessä IVF syksyllä.

Minulla Clomit aiheuttivat kuumia aaltoja mutta en osaa sanoa vaikuttiko se kk- kiertoon koska käytössä oli myös Pregnyl ja Lugesteron.

Vierailija
7/7 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laskin heti kun verta näky niin siitä ja sit ku pari kiertoo syö pillereiytä niin kuukautisetki muuttu ainakin mulla

osta ovulaatiotesti ja sen mukaan sit näet millon ovulaatio tapahtuu ja osaatte ajoittaa yhdynnät

onnea vaan yrityksille

meillä ekalla kerralla autto eli tulin raskaaks kun olin 2 tai kolme kuukautta popsinut clomifenia

toinen lapsi sai alkunsa sit vuosien yritysten jälkeen koeputkihedelmöityksellä