Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hollannissa annettiin eutanasia 1-vuotiaalle.

Vierailija
29.09.2026 |

Kätevää, pystyy jälkiabortoimaan kaikki vammaiset ja sairaat lapset. Kuka nyt sellaisia jaksaisi hoitaa? 

Lapsi kuoli viime vuoden lopulla. Hän kärsi vaikeasta aivovauriosta, CP-vammasta, näkövammasta ja epileptisistä kohtauksista. Lisäksi hänellä oli hengitysvaikeuksia ja verenmyrkytys.

Viranomaisten mukaan lapsi oli syntynyt kesken äitinsä ulkomaanmatkan reilusti ennenaikaisesti, 26. raskausviikolla.

– Lapsella oli erittäin vaikea kehitysviive. Lähes kahden vuoden iässä lapsen kehitysiän arvioitiin vastaavan kuusiviikkoisen vauvan tasoa, raportissa kerrotaan.

Eutanasia suoritettiin ”koomaan johtavilla aineilla”. Tapauksesta raportoineen myöhäisiä abortteja ja lasten eutanasiaa valvovan komitean mukaan lääkärin ratkaisu oli oikea

Kommentit (160)

Vierailija
121/160 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kannatan eutanasian laillistamista myös Suomessa. Ymmärrän myös sen että noin sairaan lapsen elämä on kärsimystä lapselle itselleen ja tämän läheisille. 

Tuon lapsen elämän lopettamisessa ei kuitenkaan voida puhua eutanasiasta, ei ainakaan sen varsinaisessa merkityksessä johon erittäin oleellisesti liittyy se että tämä eutanasian saava ihminen itse sitä pyytää. Tämä alle kaksivuotias lapsi ei sitä ole voinut itse pyytää. 

No tätähän sinä puolustat. Lapsen ei vain annettu kuolla, vaan hänelle annettiin eutanasia lääkkeet. 

Ensin piti olla vain kuolemansairaille. Nyt eutanasian saa jo masentuneet ja Halvaantuneet. Piti olla vain potilaan oma tahto, nyt voi olla vain läheisten tahto. 

Sun ei ole pakko tehdä eutanasiaa tai aborttia jos se sua niin ahdistaa ja kiukuttaa

Minä ajattelen asiaa ihan muulta kantilta, ettei kukaan koskaan joutuisi tilanteeseen missä häntä tai läheisiään painostetaan eutanasiaan. Koska siihen tämä tulee väistämättä johtamaan.

"Sori, ei meillä ole nyt sinulle tarjolla sellaista hoitoa mitä tarvitset, mutta tässä olisi vaihtoehtona myös eutanasiahakemus"

Vierailija
122/160 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi tuskin kärsi  vaan tuon vanhempi joka halusi päästä helpolla.Nomurha se on vammaisenkin  murha

Perustele miksi ajattelet että ko lapsi tuskin kärsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/160 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti viedään ihmisarvo. Ja mt-syistä tarjotaan itsaria parikymppisille

Vierailija
124/160 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kannatan eutanasian laillistamista myös Suomessa. Ymmärrän myös sen että noin sairaan lapsen elämä on kärsimystä lapselle itselleen ja tämän läheisille. 

Tuon lapsen elämän lopettamisessa ei kuitenkaan voida puhua eutanasiasta, ei ainakaan sen varsinaisessa merkityksessä johon erittäin oleellisesti liittyy se että tämä eutanasian saava ihminen itse sitä pyytää. Tämä alle kaksivuotias lapsi ei sitä ole voinut itse pyytää. 

No tätähän sinä puolustat. Lapsen ei vain annettu kuolla, vaan hänelle annettiin eutanasia lääkkeet. 

Ensin piti olla vain kuolemansairaille. Nyt eutanasian saa jo masentuneet ja Halvaantuneet. Piti olla vain potilaan oma tahto, nyt voi olla vain läheisten tahto. 

Juuri näin. Maalitolpat siirtyy jatkuvasti. Syytä olla hyvin valppaana natsitohtorien kanssa, ei näistä tiedä jos vaikka sujauttaa eutanasia lääkkeet aamupuuroosi

Vierailija
125/160 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei "armokuolemaa" toteuteta niin, että sitä haluava ihminen tappaa itse itsensä esim. ottamalla kontrolloiduissa olosuhteissa itse kuolettavan annoksen lääkettä? Miksi riittävän fyyaisen toimintakyvyn omaavan ihmisen täytyy liata jonkun muun kädet? 

Vierailija
126/160 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eutasaniaavastustavien vajakkien ulinasta ei tule loppua 😆

Vierailija
127/160 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Maalitolpat siirtyy jatkuvasti. Syytä olla hyvin valppaana natsitohtorien kanssa, ei näistä tiedä jos vaikka sujauttaa eutanasia lääkkeet aamupuuroosi

👵🏻👴🏻K-k-kohta v-vauvat l-loppuu kesken ku naiset saa oikeuden aborttiin!!!!

Vierailija
128/160 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun toisen ihmisen tappaminen eutanasian muodossa alkaa olla lääkäreille rutiinitoimenpide, ihmiset ihmettelee miksi lääkäreiksi hakeutuu entistä enemmän Svedjeholmin kaltaisia sikoja, jotka tekee työtään rahankuvat silmissä ja viis veisaa potilasturvallisuudesta. 

Vierailija
129/160 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole ihmeellistä että kenellekkään sairaista ökyrikkaista julkkiksista ei ole kelvannut eutanasia. Eikä kukaan ole ilmoittanut sitä haluavansa, vaan ovat kuolleet kotonaan rauhassa läheistensä ympäröimänä.

Rikkaillahan juuri on tälläkin hetkellä mahdollisuus maksaa riittävästi jollekin lääkärille joka hoitaa sopivat, vaikka sitten vähän laittomatkin, lääkkeet joiden avulla saa nukahtaa kaikessa rauhassa. Köyhät ja kipeät on niitä jotka joutuu kärsimään. 

Vierailija
130/160 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👵🏻👴🏻K-k-kohta v-vauvat l-loppuu kesken ku naiset saa oikeuden aborttiin!!!!

Kohta riittää se, että on masennusta ja ajatellaan, että noin sairaan ihmisen elämä olikin hyvä lopettaa

Vierailija
131/160 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ei ole pakko tehdä eutanasiaa tai aborttia jos se sua niin ahdistaa ja kiukuttaa

Minä ajattelen asiaa ihan muulta kantilta, ettei kukaan koskaan joutuisi tilanteeseen missä häntä tai läheisiään painostetaan eutanasiaan. Koska siihen tämä tulee väistämättä johtamaan.

"Sori, ei meillä ole nyt sinulle tarjolla sellaista hoitoa mitä tarvitset, mutta tässä olisi vaihtoehtona myös eutanasiahakemus"

Sekö on painostusta jos tarjotaan vaihtoehto sietämättömälle kärsimykselle? 

Vierailija
132/160 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateistisessa maailmassa ei ole kestävää moraalia. Ihmiset tappavat itsensä ja myös toisiian

Vierailija
133/160 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei "armokuolemaa" toteuteta niin, että sitä haluava ihminen tappaa itse itsensä esim. ottamalla kontrolloiduissa olosuhteissa itse kuolettavan annoksen lääkettä? Miksi riittävän fyyaisen toimintakyvyn omaavan ihmisen täytyy liata jonkun muun kädet? 

Kyllä noin toimitaan. On kuolinkapseleita eli semmoinen pieni tila jossa henkilö hengittää tappavaa kaasua. Ihan joku Euroopan maa oli kyseessä. 

Vierailija
134/160 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan tuo olisi kuollut synnytyksessä, tai jos olisi jostain syystä jäänyt henkiin, olisi viety metsään tms kuolemaan kärsien.

Vierailija
135/160 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan tuo olisi kuollut synnytyksessä, tai jos olisi jostain syystä jäänyt henkiin, olisi viety metsään tms kuolemaan kärsien.

Ennen vanhaan moni muukin asia oli toisin. 

Vierailija
136/160 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ateistisessa maailmassa ei ole kestävää moraalia. Ihmiset tappavat itsensä ja myös toisiian

Tutustupa Afganistanin lakeihin ja ns moraaleihin

Vierailija
137/160 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö on painostusta jos tarjotaan vaihtoehto sietämättömälle kärsimykselle? 

Tutustu Kanadan tapauksiin. Siellä on oikeasti painostettu ihmisiä.

Vierailija
138/160 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole ihmeellistä että kenellekkään sairaista ökyrikkaista julkkiksista ei ole kelvannut eutanasia. Eikä kukaan ole ilmoittanut sitä haluavansa, vaan ovat kuolleet kotonaan rauhassa läheistensä ympäröimänä.

Rikkaillahan juuri on tälläkin hetkellä mahdollisuus maksaa riittävästi jollekin lääkärille joka hoitaa sopivat, vaikka sitten vähän laittomatkin, lääkkeet joiden avulla saa nukahtaa kaikessa rauhassa. Köyhät ja kipeät on niitä jotka joutuu kärsimään. 

Kyllä ökyrikkaat saavat sellaiset kipulääkkeet että ei tarvitse kärsiä, ja voi jutella rauhassa hyvillä mielin perheensä kanssa. Viikatemieskin liippaa sängypäässä viikatetta hermona,  että meneekö tähän ikuisuus, kun tuo jorisee kaikki perheasiat maailman tappiin.

Vierailija
139/160 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhille sen sijaan ei ole tarjota jo 100 vuotta lääketieteen käytössä olleita asioita kuten antibioitit, ja joiden hinta on ihan minimaalinen 

Vierailija
140/160 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennenvanhaan oli monenlaista natsia, nykyään ei ole mitään tarvetta heille, mutta osalla on niin turha elämä että pitää larpata natsia saadakseen jotain sisältöä surkeaan elämäänsä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi