Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä turhaa mustasukkaisuutta?

Vierailija
28.09.2026 |

Miehellä on uusi naistyökaveri, nätti ja mukava. Työpaikan illanvietoissa paljuilevat yhdessä muiden kanssa, ilmeisesti saunovatkin ja nainen kulkee bikinit päällä illanvietossa muutenkin. Mies tykkää katsella bikinikuvia netistä, oletettavasti myös livenä. 

Seuraavaa illanviettoa ennen mies on luvannut vaimolleen etukäteen, että vaimo saa nähdä kaikki illanvieton kuvat ym, koska luottamus on rikki jo vanhoista miehen sekoiluista toisten naisten kanssa ja mies on halunnut saada ansaittua luottamuksen takaisin. Mies menee illanviettoon, ja ennen kotiinlähtöä hän kuitenkin poistaa kännykästään kaikki sellaiset illanviettokuvat ja videot, joissa ko. nainen esiintyy, näyttää vaimolle vain sellaiset joissa on vain miehiä.

Mies poistelee usein naisen lähettämiä härskejä viestejä, jotka nainen on lähettänyt pieneen työporukan ryhmään, ettei vaimo näe niitä.

Mutta sattumalta vaimo näkee paljon myöhemmin, että nainen on lähetellyt miehelle viestejä myös suoraan, vapaa-ajan riennoistaan. Ja mies on niihin vastaillut. Huom.vaimo ei näe tätä kyttäämällä, vaan katsoessaan miehen näyttämää asiaa miehen kännykästä, jolloin viesti pomppaa näkyviin.

Tässä kohtaa mies myöntää, että on ollut naisen kanssa yhteydessä myös kaksin, ei paljoa mutta kuitenkin. Mies sanoo, että nainen on tainnut ymmärtää hänet vähän väärin, että hänellä olisi kiinnostusta naista kohtaan. Omien sanojensa mukaan mies on jo tovin vältellyt naista työpaikallaan, mutta kun kotona tulee riitaa, viettää naisen kanssa seuraavan yövuoron kaksistaan, omasta toiveestaan. Mies siis muutti työvuorot niin, että oli pitkästä aikaa naisen kanssa kaksin vuorossa.

Vaimo on mustasukkainen, mies syyttää naista turhasta ja sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. Kumpi on oikeassa?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitä vaikka kupillinen kahvia/teetä ja istu rauhassa alas. Lue uudestaan kirjoittamasi avaus. Haluan uskoa, että olet tehnyt tämän avauksen provoilu mielessä

Ei ole provo, eikä mikään ole keksittyä. Toivoisin saavani puolueettoman mielipiteen, olenko tosiaan turhaa mustasukkainen, vieläpä sairaalloisen 😅 Olen kirjoittanut aiemminkin tilanteestamme, ja silloin palstalla melko yksiselitteisesti tuomittiin minut. Että mies piilottelee ja salailee asioita vain, koska olen turhaan mustasukkainen. Nyt asia on edennyt niin aivan oikeasti kiinnostaa tietää, edelleenkö näen mörköjä siellä, missä niitä ei ole? Ap

Olet sairastunut sellaiseen sairauteen kuin läheisriippuvuus. 

Suomessa toimii järjestöjä ja vertaistukiryhmiä, kuten Läheisriippuvaiset ry, joista saa ymmärrystä ja tukea muilta samassa tilanteessa olevilta. Nämä ryhmät on erittäin tehokas keino käsitellä läheisriippuvuuden juurisyitä ja opetella terveempiä ihmissuhdetaitoja.

Vierailija
22/58 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jutussa on niin paljon ihmeteltävää:

Miksi olla ihmisen jansss  johon ei ole luottamusta?

Työporukan ryhmä, johon joku työntekijä lähettää härskejä viestejä? Tuohan on seksuaalista häirintää.

Missä vaatteissa saunassa ja paljussa pitäisi olla? Eikö bikinit ole juuri hyvät sinne?

Jos mies katselee mitä tahansa bikinikuvia, niin sori, mutta miksi olisit tuollaisen miehen kanssa?

Jos on riitaa, ja mies pakenee töihin, harrastuksiin, äidilleen siis mihin tahansa, mikdi olisit tuon miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitä vaikka kupillinen kahvia/teetä ja istu rauhassa alas. Lue uudestaan kirjoittamasi avaus. Haluan uskoa, että olet tehnyt tämän avauksen provoilu mielessä

Ei ole provo, eikä mikään ole keksittyä. Toivoisin saavani puolueettoman mielipiteen, olenko tosiaan turhaa mustasukkainen, vieläpä sairaalloisen 😅 Olen kirjoittanut aiemminkin tilanteestamme, ja silloin palstalla melko yksiselitteisesti tuomittiin minut. Että mies piilottelee ja salailee asioita vain, koska olen turhaan mustasukkainen. Nyt asia on edennyt niin aivan oikeasti kiinnostaa tietää, edelleenkö näen mörköjä siellä, missä niitä ei ole? Ap

Varmaan niin. Ap

Vierailija
24/58 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopulta aika sama kuka on "oikeassa" ja kuka "väärässä". Jos et voi hyvin parisuhteessasi etkä pysty luottamaan niin ei sellaista suhdetta kannata jatkaa. Tuntuu että kuvittelet että suhteissa olisi olemassa jotkut yleiset rajat jotka määrittäisivät mitä pitää hyväksyä ja mitä ei. Mutta ei ole.

Jos joku asia on sinulle liikaa niin se on ja sinä saat sitä suhteessa vaatia. Mutta jos toinen ei siihen pysty niin sitten sinun pitää vetää johtopäätökset ja etsiä sellainen suhde jossa ne rajasi ovat sille toiselle ok. Ala kunnioittaa itseäsi ja oikeuttasi olla turvallisessa ja tyydyttävässä parisuhteessa.

Totta tuokin, että muiden mielipiteet eivät ole ainoa oikea. Silti sellaisia haluaa kuulla, sen sijaan että yksin omassa päässään asioita pyörittelee. Kun mies on sitä mieltä, että mustasukkaisuuteni on täysin kummallista, turhaa ja sairaalloistakin. Itse olen eri mieltä. Pidän itseäni aika normaalina tässä asiassa. Ap

Mustasukkaisuus on turhaa ja sairaanloista. Ei kukaan terve ihminen ole suhteessa, jossa joutuu tuollaisia asioita päässään pyörittelemään. 

Vierailija
25/58 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin jos ei ole luottamusta niin miksi olet miehen kanssa. Toiseksi jos mies ottaa kuvia vieraasta naisesta niin miksi olet miehen kanssa enää. Sehän pettää sinua koko ajan. Ei avioliitossa voi ottaa kuvia tisesta naisesta bikineissä. Se olisi itselle avioero samantien.

Ei voi kun ihmetellä aina naisten tyhmyyttä miten ovat tuollaisen miehen kanssa. Mies on varmaan todella komea ja sen takia nainen antaa tehdä tuollaista.

Ei tietääkseni ole ottanut itse kuvia, vaan kuvat on olleet sellaisia, joita on tässä wa-ryhmässä jaettu illanvieton aikana, kun kaikki ovat olleet humalassa. Ei tietääkseni ole myöskään ollut kuvia naisesta bikineissä, mutta myöntää että ovat paljuilleet ja nainen on siellä bikineissä kulkenut. Kuuma kesäpäivä, jne. Mutta totuuttahan en tiedä. Ap

Tuntuu että mies on rajaton, kun antaa vieraan naisen pommittaa itseään. Ilmeisesti joku muita naisia vihaava akka se työpaikan hutsu, jos pommittaa viesteillä varattuja mies-työkavereitaan. Miehesi ei taatusti ole ainoa, nämä elävät huomiosta. 

Olen törmännyt tällaiseen naiseen: hän soitteli miehelleni, usein iltaisin humalassa ja kikatti puhelimessa, pyysi välillä kyytiä ja rahaa lainaksi ym.. Soitti myös toiselle varatulle miehelle, jonka vaimo lopulta suutahti. Tämä jokapojan-nainen ärhenteli vaimolle, että "Mitä se sinulle kuuluu, saatana!" 

Sain sitten selville, että jokapojan-nainen seurusteli itsekin erään miehen kanssa. Minäpä lisäsin tämän miehen facessa ja snapchatissä - voi herraisä miten se nainen suuttui!😄 Hänellä on itsellään rajat, vaikka polkee surutta toisten rajoja, eikä kunnioita toisten parisuhteita. Nainen on itse todella mustasukkainen, meillä on välit edelleen poikki. 

Vierailija
26/58 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan niin. Ap

Marttyyrius on narsismin piirre. Eroa ja mene terapiaan. 

Vierailija
27/58 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisena oleminen on tosi rankkaa, se että joutuu miettimään tuollaisia asioita ja kyttäämään puhuuko mies totta. Ei ole normaalia että miehesi poistaa yleisessä ryhmässä olevia kuvia sinun takiasi. Eikä sekään ole normaalia, että salailee yhteydenpitoa työkaverinsa kanssa. Mustasukkaisen puoliso usein lopulta on uskoton, miksei olisi kun epäillään kuitenkin. Mutta silti teko on hänen omalla vastuullaan. 

En mitenkään pystyisi elämään tuollaista elämää, etten voisi luottaa puolisooni. Melkein kaikki hänen työkaverinsa ovat naisia ja on heidän kanssaan tekemisissä välillä myös vapaa-ajalla. En koe heitä millään tavoin uhaksi itselleni tai avioliitollemme. Jos mies pettäisi luottamuksen, niin avioliitto olisi ohi.

No minä en ollut tästä naisesta pätkääkään mustasukkainen, ennen kuin näitä juttuja, ja salailuja, alkoi selvitä. Nainen on huomattavasti nuorempi, melkein yhtä nuori kuin tyttäremme, ja siksi ajatukseni häntä kohtaan ovat olleet pikemminkin äidilliset. Siis, huonosti sanottu tuo, mutta tarkoitan että olen ajatellut vain tosi hienona asiana että hän on päässyt tuonne töihin jo tässä vaiheessa uraa, näyttää hyvältä CV:ssä, jne. En ollut uskoa, kun näitä kaikkia on selvinnyt, mutta niin kävi ja sen jälkeen kyllä olen mustasukkaiseksi tullut, koska tuntuu siltä, että tässä ei nyt ole aivan kaikki. Ap

Käsitin, että sulla on ollut aihetta jo aiempien tapahtumien takia olla mustasukkainen ja epäluuloinen. Kyllä minäkin olisin, jos mies olisi pettänyt luottamuksen. En pystyisi elämään niin, että pitää epäillä, liian raskasta.

Siis kyllä, aiemmissa tilanteissa olen ollut mustasukkainen syystä. Mutta en silti ole kenestäkään mustasukkainen ilman syytä, en tästäkään naisesta ollut. Ja hänellä on useita muita naistyökavereita, nykyisiä ja entisiä, joista en todellakaan ole mustasukkainen, osa on jopa kavereitani.

Ja tarkoitan tässä siis selittää, etten ole mitenkään "yleismustasukkainen" kaikista naisista, vaan vasta jos siihen on oikeasti syytä. Ap

Vierailija
28/58 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa toimii järjestöjä ja vertaistukiryhmiä, kuten Läheisriippuvaiset ry, joista saa ymmärrystä ja tukea muilta samassa tilanteessa olevilta. Nämä ryhmät on erittäin tehokas keino käsitellä läheisriippuvuuden juurisyitä ja opetella terveempiä ihmissuhdetaitoja.

Kiitos, pitää googlettaa. Ap

Vierailija
29/58 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen ihminen kyllä ajattelee ja poimii lausuntoja valikoivasti. 
Nainen jonka kanssa ei ole missään tekemisissä = miehen lause, eihän me edes olla usein tekemisissä. 
Viesti jolla nainen pyytää ilallalla kahdenkeskiseen illan viettoon = voimmeko tavata asian tiimoilta joskus. 

Sairaanloisesti mustasukkaisen itse kertoma versio ei ole totta. 

Vierailija
30/58 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa ja liitossa oleminen ei ole mikään pakko. Se perustuu täysin vapaaehtoisuuteen, siihen, että haluaa olla kumppaninsa kanssa, eikä siihen väliin pääse kukaan muu. Jos suhteessa ei ole hyvä olla, niin sitten pitää vetää johtopäätökset, koska toisen tunteita ei voi pakottaa. Silloin se muuttuu mustasukkaisuudeksi , joka lopulta tuhoaa suhteen.

Mies ilmeisesti haluaa rusinat pullasta. Haluaa vaimon, mutta myös säpinää tuovan sivusuhteen. Jos luottamus on jo sillä tolalla, että sitä pitää todistella, niin sitä ei ole. Kummankin osapuolen saappaissa lähtisin nykimään.

Vierailija
31/58 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisena oleminen on tosi rankkaa, se että joutuu miettimään tuollaisia asioita ja kyttäämään puhuuko mies totta. Ei ole normaalia että miehesi poistaa yleisessä ryhmässä olevia kuvia sinun takiasi. Eikä sekään ole normaalia, että salailee yhteydenpitoa työkaverinsa kanssa. Mustasukkaisen puoliso usein lopulta on uskoton, miksei olisi kun epäillään kuitenkin. Mutta silti teko on hänen omalla vastuullaan. 

En mitenkään pystyisi elämään tuollaista elämää, etten voisi luottaa puolisooni. Melkein kaikki hänen työkaverinsa ovat naisia ja on heidän kanssaan tekemisissä välillä myös vapaa-ajalla. En koe heitä millään tavoin uhaksi itselleni tai avioliitollemme. Jos mies pettäisi luottamuksen, niin avioliitto olisi ohi.

No minä en ollut tästä naisesta pätkääkään mustasukkainen, ennen kuin näitä juttuja, ja salailuja, alkoi selvitä. Nainen on huomattavasti nuorempi, melkein yhtä nuori kuin tyttäremme, ja siksi ajatukseni häntä kohtaan ovat olleet pikemminkin äidilliset. Siis, huonosti sanottu tuo, mutta tarkoitan että olen ajatellut vain tosi hienona asiana että hän on päässyt tuonne töihin jo tässä vaiheessa uraa, näyttää hyvältä CV:ssä, jne. En ollut uskoa, kun näitä kaikkia on selvinnyt, mutta niin kävi ja sen jälkeen kyllä olen mustasukkaiseksi tullut, koska tuntuu siltä, että tässä ei nyt ole aivan kaikki. Ap

Käsitin, että sulla on ollut aihetta jo aiempien tapahtumien takia olla mustasukkainen ja epäluuloinen. Kyllä minäkin olisin, jos mies olisi pettänyt luottamuksen. En pystyisi elämään niin, että pitää epäillä, liian raskasta.

Siis kyllä, aiemmissa tilanteissa olen ollut mustasukkainen syystä. Mutta en silti ole kenestäkään mustasukkainen ilman syytä, en tästäkään naisesta ollut. Ja hänellä on useita muita naistyökavereita, nykyisiä ja entisiä, joista en todellakaan ole mustasukkainen, osa on jopa kavereitani.

Ja tarkoitan tässä siis selittää, etten ole mitenkään "yleismustasukkainen" kaikista naisista, vaan vasta jos siihen on oikeasti syytä. Ap

Mustasukkainen syystä? Eli mies on pettänyt aikaisemmin?

Vierailija
32/58 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopulta aika sama kuka on "oikeassa" ja kuka "väärässä". Jos et voi hyvin parisuhteessasi etkä pysty luottamaan niin ei sellaista suhdetta kannata jatkaa. Tuntuu että kuvittelet että suhteissa olisi olemassa jotkut yleiset rajat jotka määrittäisivät mitä pitää hyväksyä ja mitä ei. Mutta ei ole.

Jos joku asia on sinulle liikaa niin se on ja sinä saat sitä suhteessa vaatia. Mutta jos toinen ei siihen pysty niin sitten sinun pitää vetää johtopäätökset ja etsiä sellainen suhde jossa ne rajasi ovat sille toiselle ok. Ala kunnioittaa itseäsi ja oikeuttasi olla turvallisessa ja tyydyttävässä parisuhteessa.

Totta tuokin, että muiden mielipiteet eivät ole ainoa oikea. Silti sellaisia haluaa kuulla, sen sijaan että yksin omassa päässään asioita pyörittelee. Kun mies on sitä mieltä, että mustasukkaisuuteni on täysin kummallista, turhaa ja sairaalloistakin. Itse olen eri mieltä. Pidän itseäni aika normaalina tässä asiassa. Ap

Mustasukkaisuus on turhaa ja sairaanloista. Ei kukaan terve ihminen ole suhteessa, jossa joutuu tuollaisia asioita päässään pyörittelemään. 

Mustasukkaisuuden taustalla on  haavoittuvuutta, heikkoa itsetuntoa, aiempia pettymyksiä ja hylkäämisen pelkoa.

https://www.evermind.fi/laheisriippuvuus-testi/

Vierailija
33/58 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin jos ei ole luottamusta niin miksi olet miehen kanssa. Toiseksi jos mies ottaa kuvia vieraasta naisesta niin miksi olet miehen kanssa enää. Sehän pettää sinua koko ajan. Ei avioliitossa voi ottaa kuvia tisesta naisesta bikineissä. Se olisi itselle avioero samantien.

Ei voi kun ihmetellä aina naisten tyhmyyttä miten ovat tuollaisen miehen kanssa. Mies on varmaan todella komea ja sen takia nainen antaa tehdä tuollaista.

Ei tietääkseni ole ottanut itse kuvia, vaan kuvat on olleet sellaisia, joita on tässä wa-ryhmässä jaettu illanvieton aikana, kun kaikki ovat olleet humalassa. Ei tietääkseni ole myöskään ollut kuvia naisesta bikineissä, mutta myöntää että ovat paljuilleet ja nainen on siellä bikineissä kulkenut. Kuuma kesäpäivä, jne. Mutta totuuttahan en tiedä. Ap

Tuntuu että mies on rajaton, kun antaa vieraan naisen pommittaa itseään. Ilmeisesti joku muita naisia vihaava akka se työpaikan hutsu, jos pommittaa viesteillä varattuja mies-työkavereitaan. Miehesi ei taatusti ole ainoa, nämä elävät huomiosta. 

Olen törmännyt tällaiseen naiseen: hän soitteli miehelleni, usein iltaisin humalassa ja kikatti puhelimessa, pyysi välillä kyytiä ja rahaa lainaksi ym.. Soitti myös toiselle varatulle miehelle, jonka vaimo lopulta suutahti. Tämä jokapojan-nainen ärhenteli vaimolle, että "Mitä se sinulle kuuluu, saatana!" 

Sain sitten selville, että jokapojan-nainen seurusteli itsekin erään miehen kanssa. Minäpä lisäsin tämän miehen facessa ja snapchatissä - voi herraisä miten se nainen suuttui!😄 Hänellä on itsellään rajat, vaikka polkee surutta toisten rajoja, eikä kunnioita toisten parisuhteita. Nainen on itse todella mustasukkainen, meillä on välit edelleen poikki. 

No, yksi nainen laittoi vahingossa treffipyyntönsä minun puhelimeeni, kun tarkoitus oli pyytää treffeille miestäni. Viestissä selvisi, että tiesi meidän olevan naimisissa. Nainen sanoi selitykseksi, että eihän hän siinä mitään menetä, vaikka vokottelisikin varattua miestä. Onhan näitä. Ap

Vierailija
34/58 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minun elämästäni!!!Olen niin väsynyt siihen että paljuiluunkin puututaan.

Vierailija
35/58 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan niin. Ap

Marttyyrius on narsismin piirre. Eroa ja mene terapiaan. 

Mitä tarkoitat marttyyrillä? Uskon hyvin, että olen läheisriippuvainen. Ei tätä mikään muu selitä. Ja kyllä, aion googlettaa tuon yhdistyksen mitä toinen kirjoittaja vinkkasi.  Ap

Vierailija
36/58 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkainen ihminen kyllä ajattelee ja poimii lausuntoja valikoivasti. 
Nainen jonka kanssa ei ole missään tekemisissä = miehen lause, eihän me edes olla usein tekemisissä. 
Viesti jolla nainen pyytää ilallalla kahdenkeskiseen illan viettoon = voimmeko tavata asian tiimoilta joskus. 

Sairaanloisesti mustasukkaisen itse kertoma versio ei ole totta. 

Tässä tapauksessa mies sanoi, etteivät he ole olleet koskaan missään tekemisissä, eivät ole koskaan puhuneet sanaakaan. 

Ja sen viestin näin itse, mies näytti. Nainen pyysi miestäni luokseen istumaan iltaa viinilasin äärelle, ja kertoi saaneensa lapsenkin hoitoon. 

Mulla ei ole mitään tarvetta väännellä toisen sanomisia. Ap

Vierailija
37/58 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää kyllä että vanhojen asioiden takia on mustasukksinen. Mitä jos vaimo tekisi samoin eli olisi miespuolisten työkaverien kans paljussa ja muutenkin. Olisko mies mustis sillo. Oma exäni oli mustis uusista ystävistäni yhden ryhmän kautta. Olin viikonlopun reissussa Tampereella käydessäni yhdessä tapahtumassa jossa oli ennestään tuntemia ihmisiä ja uusia myös. Harrastuspiirejä. Kun tulin takasi niin mökötys ja saarna oli kuultava. Itse kun en mieheni reissuista ikinä valittanut. No nyt sain kuulla kunniani. Olin kuulemma koko viikonlopun ryypänny. Anteeks se oli su-ti kesällä. Ja olin pois kotoa näkemäs muitakin ihmisiä. Sitä ei näköjään minulle olisi suotu koko 14 vuode liiton aikana en ollu yksin ollu misdään reissussa. Ja nyt tämä ainut kerta sai minut tuntemaan oloni että minua kohdeltiin vääri.. Heitin Jätkän kämpästäni pihalle. Epäoikeudenmukainen käytöstä mielestäni. En edes ketää kuksinut oikeesti. Eli naisella ei saa olla muita ihmisiä mut mies saa tai luulee saavansa tehdä mitä huvittaa avioliiton aikana kuksia muita naisia. Onko nainen vain palkan takia vaimo ja elättäjä? 

Vierailija
38/58 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkainen syystä? Eli mies on pettänyt aikaisemmin?

On pettänyt, tosin en tiedä menikö sänkyyn saakka, tämän kiisti, mutta ainakin naisen luokse meni vähäksi aikaa, myönsi suudelleensa ym. Lisäksi useita kertoja on rikkonut sopimamme säännöt siitä, mitä toisen kanssa on sallittua tehdä. Ap

Vierailija
39/58 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyykin mammapalstan mammoille näin vetäviä miehiä? Työpaikan nuoret kissat vonkaa paljussa ja muut akat pommittaa viestein. 
Ukkojen elämä kuin poke-leffasta. 
Kyllä mä ainakin uskon. 

Vierailija
40/58 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mutta jos et ole mustasukkaista tyyppiä, niin luota intuitioon. Jos se kertoo, että jokin on vialla, niin luultavasti niin on. Jos taas olet jo valmiiksi mustasukkainen, niin sitten olet sitä luultavasti turhaan ja mies tekee outoja temppuja ja salailee asioita mustasukkaisuutesi vuoksi, kun mistään ei voi olla avoin. Jos siltä väliltä, niin miehen aiempi toimintakin kannattaa huomioida. Onko joskus selkeästi pettänyt tai tehnyt muuta kyseenalaista? Jos on, niin ei välttämättä ole ansainnut luottamustasi. Jos et tiedä varmuudella, niin kyse voi olla omasta tulkinnastasi. 

Terveisin Molemmat puolet nähty eli turhasta mustasukkainen, pettävä mies (koettu, en minä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi