G: Pahimmat tyylimokat
Kerro mitkä ovat mielestäsi pahimmat tyylimokat niin vaatteissa, hiuksissa kuin meikissä.
Omia mokia myös pinoon=)
Kommentit (71)
Vyölaukku on ihan kamala ja siitä sa vielä kamalamman, kun siinä päällä roikkuu kunnon kaljamaha. Pilottitakit on myös hirveitä, vaikka itsekkin oon teininä sellasta pitänyt.
Jokainen perusinsinööri kulki sellainen vyössä kiinni... Niitä riitti työpaikalla. Olen tehnyt vuosia noiden kanssa töitä ja tunnen kilometrin päähän insinöörin ulkonäöstä.:)
Eräs oli oikein koppava ja olevinaan oikein tyylilyyli. Tuulipuku aina päällä, korkokengät, pikkuruinen käsilaukku ja pinkeänpunaista huulipunaa.. Sitten sitä tuulitakin kaulusta aseteltiin ja peilattiin että onko nyt hyvä.
Uuuh, sitä oli kiva katsella ja hiljaa hirnahdella partaansa...
Tädit lähti vuorosta nenät pystyssä ja korkokengät kopisten klipklopklipklop... ja duunarisedät vihelteli perään. <DDD
Myös hiihtarit (kuten kapeat solmiot) ovat uusinta muotia, jota on jo esitelty esim. Gloriassa.
Se pistää silmään, jos ihmisellä on muuten ihan suht siistit ja hienot vaatteet, mutta kengät on jotkut kulahtaneet paskat. Yleensä ne on vielä sellaiset " näppärät mustat jotka menee kaiken kanssa" . Ei muuten mene!
Pätee niin naisiin, kuin miehiinkin.
Toinen mitä tulee mieleen on nämä kaiken maailman kalja/limu etc mainos t-paidat ja lippikset. Maksetaanko näille ihmisille jotain tästä mainonnasta? ;-)
Se on myös tyylimoka, että kokonaisuus ei natsaa. Esim. iltapuku ja naama on puhdas kuin saunasta tulleelta. Tai juhlavaatteet päällä ja hiukset roikkuvat laittamattomina pitkin päätä. Tai sitten ollaan sauvakävelemämässä raskas sotamaalaus lärvissä.
Eli kokovartalopeili olisi kaikille must. Sitä kannattaa katsoa, jotta näkee onko kaikki hanskassa.
Noin yleensä sanoisin, että suomalaisilla naisilla mättää ehostus ja asusteet (kengät, laukut). Samoilla kengillä ja laukuilla mennään oli sitten arki tai vähän juhlavampaa.
Normaalisti pukeutuu hiihtareihin (mustat, violetit tai sähkönsiniset) ja pörröiseen isoon neuleeseen, josssa on isot olkatoppaukset ja paljetteja tms aplikointeja edustassa. Kenkinä soljelliset avokkaat. Töissä pukeutuu jakkupukuihin, joiden leikkaus ja värit ovat nekin aivan kasaria: violettia, fuksiaa, sähkönsinistä, kauluksissa usein joku " jännä" leikkaus. Hiukset ovat hyvin tummat, permiksellä ja pörröiset kuin Cyndi Lauperilla tai Madonnalla silloin joskus, vapaa-aikana joskus myös sivuponnari. Meikki kasariväreillä ja tyylillä. Alun hämmennyksestä päästyäni olen itse asiassa alkanut ihailemaan hänen tinkimätöntä omaa tyyliään. Jos itse viihtyy, niin toki aikuinenkin saa pukeutua kuten haluaa. K.o. nainen on nelikymppinen ja edelleen samoissa mitoissa kuin alle parikymppisenä tehdessään mallintöitä. Näyttävä ilmestys. Monen mielestä varmaan tyylimoka, mutta niin selkeä tyyli, ettei voi kuin ihmetellä.
Vierailija:
ja hiihtareiden kanssa jotkut avokkaat.
Sitten sellanen 80-luvun neule, johon voi kuulua nuo olkatoppaukset. Hee Hee!
Yks kamala on talvella aikuisten toppahaalari, sellanen kokohaalari, ehkä neonväreissä.
...ja toppalenkkarit
Shortsit ja pitkälle pohkeeseen vedetyt sukat ja kävelykengät. Tähän asuun kuuluu usein paksu fleecetakki.
jaloissaan KUOMAT...Siis aikuisten versiot niistä lasten talvikengistä.
En edes tiennyt että niitä saa aikuisille!
ja hiihtareiden kanssa jotkut avokkaat.
Sitten sellanen 80-luvun neule, johon voi kuulua nuo olkatoppaukset. Hee Hee!
Yks kamala on talvella aikuisten toppahaalari, sellanen kokohaalari, ehkä neonväreissä.
...ja toppalenkkarit
Shortsit ja pitkälle pohkeeseen vedetyt sukat ja kävelykengät. Tähän asuun kuuluu usein paksu fleecetakki.