G: Pahimmat tyylimokat
Kerro mitkä ovat mielestäsi pahimmat tyylimokat niin vaatteissa, hiuksissa kuin meikissä.
Omia mokia myös pinoon=)
Kommentit (71)
toppatakki, verkkarit ja sandaalit. Yllättävän monta kertaa nähty....
riippuvat korvikset, silmälasit, kaulakoru ja vyö, liian paksut sukat kenkiin nähden, liian lyhyet lahkeet...
sillain, että otsa tukka jatkuu korvien taakse ja sit vasta alka ns" pitkä tukka" (naisversio Matti Nykänen niskatukasta)
lahkeita on kaiken pituisia: ylipitkiä, täyspituisia, nilkkapituisia, pohjepituisia jne jne aina mikrosortseihin asti. Liian lyhyitä lahkeita ei mielestäni voi olla. Sen sijaan kengät j/tai sukat voivat olla huonosti valitut suhteessa lahkeiden pituuteen.
Kun on liikaa killuttimia eli nuo kaikki em. yhtäaikaa. Ja vyöllä tarkoitan paidan päälle asetettavaa vyötä ei housujen vyötä.
pitkiä housuja, joissa nilkka vilkkuu...onhan ne selkeästi liian lyhyet hyvänen aika!!
Housut, jotka on tarkotettu täyspitkiksi loppuu n.10cm ennen nilkkaa, ei ole highwaterit, eikä mitkään caprit, vaan liian lyhyet housut.
jos miehellä (tai naisellakin) on suorat housut, jotka ovat selkeästi liian lyhyet. Jo -2 cm tekee kamalan näköiseksi. Nehän eivät vielä ole mitkään caprit tai high water-housut mitoitukseltaan.
Vierailija:
jos miehellä (tai naisellakin) on suorat housut, jotka ovat selkeästi liian lyhyet. Jo -2 cm tekee kamalan näköiseksi. Nehän eivät vielä ole mitkään caprit tai high water-housut mitoitukseltaan.
TS lenkkipolulla jakkupuvussa tai työpaikalla verkkareissa (paitsi jos on just poistumassa ja pukeutunut esim työmatkaa varten). Olis tietty myös kiva kun koko asu olisi samaa " sarjaa" .
Mutta kyllä mun mielestä voi verkkarien/tuuli-/ulkoilupuvun kanssa pitää muitakin kenkiä kuin lenkkareita. Esim vaelluskenkiä ja vastaavia kävelyyn tarkoitettuja.
hieraisisn silmiä kun pikästä aikaa sellaiset kaupan kassajonossa näin. Ne pitäis kaikki tuhota jossain...
Ja jopa muuten stretcheissä kuuluu lahje olla hieman lyhyt, verrattuna bootcutteihin.
Mutta minun mielestäni Marimekkokassit myös.
Keskisen silloinen avo, se poliisi-joku, oli pukeutunut iltapukuun, ja muilla leideillä oli jakkupukua tms. Olisin itse vaipunut maan rakoon, enkä ainakaan änkenyt lehtikuviin. Voi olla, että hänkään ei silti niihin änkenyt = )
Tää ei välttämättä ole tyylimoka, mutta mun mielestä ei oo kiva, jos on ihan viimeisimmät päälle olevat muotikuteet. Tarkoitan sitä että, kaikki on sitä, se on persoonatonta ja vähän liikaa, kun päästä varpaisiin on kuin voguen kannesta repäisty.
Vierailija:
Housut, jotka on tarkotettu täyspitkiksi loppuu n.10cm ennen nilkkaa, ei ole highwaterit, eikä mitkään caprit, vaan liian lyhyet housut.
Katso vaikka täältä:
www. jjill. com / productsc. asp?a=OL&sz=1&d=6
Etkö ole koskaan nähnyt ketään, jolla on oikeasti liian lyhyet pitkiksi TARKOITETUT housut? Mietipä Nykäsen Matin farkunlahkeista vilkkuvia tennissukkia...
Minä tarkoitin, että verkkareiden kanssa eivät sovi sandaletit, korkeakorkoiset sandaalit, avokkaat, korkokengät ja mitä niitä nyt onkaan. Olisi tietysti pitänyt mainita, että käy vaelluskengät, tennarit, koripallotossut, skeittikengät ym., mutta ajattelin ihmisten tajuavan, mitä tarkoitan. Näköjään ei tajuttu, mutta täysin oma mokani. En ole mikään tyylipoliisi, todellakaan, enkä välitä siitä, miten ihmiset pukeutuvat, mutta korkokengät verkkareitten kanssa pistää silmään. t. 3
[/quote]
Katso vaikka täältä: www. jjill. com / productsc. asp?a=OL&sz=1&d=6
[/quote]
Korkea vyötärö farkuissa, paksu pusero ängettynä niihin, sellaset mustanahkaset kävelykengät joissa tupsut ja musta nahkatakki pusakan mallinen. Niin ja unohtamatta sitä hiustyyliä!!!