Harjoittelen energian aistimista. Tule kommentoimaan jotain, niin luen energiaasi. Katsotaan meneekö nappiin.
Sano mitä haluat ja minä luen energiaasi ja kerron mitä aistin. Vastaa osuiko.
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan kirjoittaa kirjani loppuun. Haluaisin koiran, vaikka mulla on allergia. Haluaisin olla hieman varakkaampi. En halua elää kovin vanhaksi. T. Nimimerkki Onnetar
Herkästi innostuva seikkailijasielu mutta omat rajat ovat toisinaan hukassa ja uuvahdat välillä omaan ajatuksenjuoksuun tai tekemiseen. Aika vahva persoona mutta vähän hukassa, ei oikein tiedä missä pitäisi olla ja mitä tekemässä. Vaikea saada kiinni siitä mitä todellisuudessa haluaa. Mahdollisesti ylianalysoija, joka tuottaa vaikeuksia välillä.
-aloittaja
Ihan hyvää analyysia, joka osuu melko hyvin kohdalleen, hyvä. Ainoa mikä tuossa ei täsmää, on se, että rajat olisivat hukassa, sillä ne taitavat olla nykyään vähän turhankin tarkkarajaiset. Nuorempana olin kyllä liian kiltti. Ylianalysointiin on taipumusta.
Kiitos palautteestasi!
Oikeastaan sain kyllä sinusta voimakkaan persoonan kuvan, jolla on rajat toisia ihmisiä kohtaan mutta ehkä omaan tekemiseen/ajatuksenkulkuun uuvut. Eli tarkoitin sitä, että sinulla saattaa olla paljon meneillään ja saatat uuvahtaa, joten olisi ehkä hyvä tarkastella sitä, ettei tarvitse liikaa ahkeroida/ratkaista asioita kerralla vaan asia kerrallaan. Tarkennuksena vain, olen huomannut, että minun pitäisi välillä tarkentaa sitä milla tavoin asian ilmaisen mitä nousee. Kaikkea hyvää sinulle, olet kyllä riittävä vaikka ymmärrän, että haastavalta tuntuu toisinaan. Melkein tekisi mieli sanoa, että ehkä olisi hyvä tutustua ADHD/ADD-oireiluun ja kirjallisuuteen. Esimerkiksi Juulia Järdvike on erinomaisen taitava asiantuntija ja tehnyt kirjan mikäli yhtään kiinnostaa. Ei se, että sinussa olisi korjattavaa tai vikaa vaan se, että ehkä se voisi auttaa ymmärtämään itseään jos on haasteita.
-aloittaja
Kiitos taas, tämä ei niinkään osu - kirjoitan suoraan, kun toivoit palautetta siitä meneekö nappiin. ADHD/ADD ei oikein tunnu tutulta, minulla on ollut aina erinomainen kyky keskittyä ja saatan asiat loppuun luotettavasti kuin juna, asemalta asemalle. Seikkailija ja herkästi innostuva olen kyllä kuten ensin kirjoitit, mutta asiat eivät jää kesken, olen siis tekijänainen. Perfektionismi välillä jarruttaa töitä (siinä osuit oikeaan), ammattini siis on taiteen parissa, mutta porvarillinenkin ammatti löytyy. Olen jo lähes eläkeikäinen.
Kiitos!
Hieno kuulla. On sellaista voimakasta energiaa välillä aistittavissa, vaikea saada täysin kiinni jos siinä on montaa sävyä. Mielenkiintoista oli yrittää lukea energiaasi, kiitoksia siitä.
-aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kertoa, mitä minusta nousee. Kiitos.
Aika kevyttä energiaa, hyvällä tavalla, olet siis tehnyt töitä itsesi kanssa tässä elämässä tai luonnostaan kykenet toimimaan elämässäsi autenttisesti. Et jää liioin roikkumaan asioihin vaan menet eteenpäin. Älykäs mutta tavallaan mutkaton, omiin asoihinsa keskittynyt. Saatat olla myös hyvä lukemaan ihmisiä, osaat suojella itseäsi. Pärjäät elämässäsi ja sinulla on laadukkaita ihmissuhteita.
-aloittaja
Kiva, kun löysin tämän vastauksen tänään.
Juu, älykäs olen ja jollakin lailla tervejärkinen. En juurikaan jaksa suunnata energiaani asioihin, mitkä ei minua juuri kosketa. Enkä jää vatvomaan vanhoja asioita.
Ainoa, mikä pistää mietityttämään on tuo laadukkaat ihmissuhteet. Toisaalta mulla on ehkä jollakin määritelmällä vähän ihmissuhteita. Ne on ehkä laadukkaita. En koe tarvitsevani ns. hyvän päivän tuttuja. Ja tykkään tehdä asioita yksin.
Tuskin voit aistia energiaa ilman lähellä olemista. Mutta voit lukea mitä ihmiset kirjoittaa. Ja siitä etsiä heidän tunnetiloja
Onko sinulla jokin rituaali, jonka avulla koetat lukea energioita?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin voit aistia energiaa ilman lähellä olemista. Mutta voit lukea mitä ihmiset kirjoittaa. Ja siitä etsiä heidän tunnetiloja
Tai, että heitellään ihan yleisiä persoonallisuuksia ja olotiloja suomesta. Masentunut, yksinäinen, viihtyy yksikseen jne. Ahdistunut, esittää olevansa jotain muuta kuin on. Vaikea keskittyä. Kaipaa jotakin ihmistä elämäänsä.
Naisille voidaan syöttää sairaita asioita joihin he rupeavat uskomaan. Horoskoopit, ennustukset, kehopositiivisuus läskifobia, vihreä liike, woke, lqbt, ydinvoima paha ja maahan muutto kaikkinensa ovat naisten pinnallisesta ymmärryksestä kumpuavia ilmiöitä, joita vastaan miesten on vaikea argumentin vastustaa.
Vihreät ja vasemmisto ovat yksinkertaistamalla monimutkaisia asioita onnistuneet populisoimaan naisille tärkeitä aiheita.
Naiset ovat liian helposti populistien manipuloitavissa.
Kirjoitan saman kun eilen, ja teen sen rakkaudesta Teihin kanssaihmisiin:
Älkää hyvät ihmiset kääntykö pimeyden puoleen. Raamattu kieltää kaiken tällaisen: ennustaminen, noituus, energiahoitoja, enkelihoitoja, spiritismia, y.m . On suoraan yhteydessä syvään pimeyteen; Saatanaan demoneineen!
Ap sanoo harjoittelevansa energian aistimista, mutta vastauksissaan analysoi vastaajien persoonallisuutta. Sanoisin, ettei mene niin kuin Strömsössä tämä harjoitus, eikä tule ikinä menemään, jollei aloittaja ensin ota selvää siitä, mitä "energia" tällaisessa yhteydessä tarkoittaa. Vihje: se ei ole sama asia kuin persoonallisuus, ei lähellekään.
Minä luen energiaalloista että nyt on tullut syksy, ja kolmen kuukauden päästä on joulu.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jokin rituaali, jonka avulla koetat lukea energioita?
Ei ole. Olen luonnostaan ollut aina ihminen, joka tarkkailee ja lukee ympäristöään herkästi. Iän myötä aistit ovat herkistyneet koko ajan entisestään ja tietoisuus on alkanut laajentumaan. Minusta tämä on mielenkiintoista ja harjoittelen energian lukemista siten, että olen yritän virittäytyä ihmisen lähettämään viestiin/energiaan, olen läsnä, keskityn, häivytän omat mielikuvat ja ajatukseni pois sekä keskityn intuitiiviseen tiedon vastaanottamiseen. Kaikista tärkeintä tässä on se, ettei anna ajatuksien ja omien mielikuvien sekoittua intuitiiviseen tietoon, jota pääasiallisesti tässä juuri harjoittelen vaan pyrkii ottamaan sen energian niin "puhtaana" vastaan kun kykenee ja kirjoittamaan sen mahdollisimman selkeästi ymmärettävänä kokonaisuutena henkilölle takaisin. Itse en viitsi mennä kovin usein pintaa syvemmälle, sillä se on hyvin uuvuttavaa ja lisäksi en tiedä ketä se hyödyttäisi koska jokaisen täytyy itse elämänsä päätökset tehdä ja niihin vaikuttaa mutta olen sitäkin välillä harjoitellut luvan kanssa.
-aloittaja
Pitäisikö minun muuttaa ulkomaille??
Vierailija kirjoitti:
Naisille voidaan syöttää sairaita asioita joihin he rupeavat uskomaan. Horoskoopit, ennustukset, kehopositiivisuus läskifobia, vihreä liike, woke, lqbt, ydinvoima paha ja maahan muutto kaikkinensa ovat naisten pinnallisesta ymmärryksestä kumpuavia ilmiöitä, joita vastaan miesten on vaikea argumentin vastustaa.
Vihreät ja vasemmisto ovat yksinkertaistamalla monimutkaisia asioita onnistuneet populisoimaan naisille tärkeitä aiheita.
Naiset ovat liian helposti populistien manipuloitavissa.
Luin sun energian ja se on viemärimätä :D Kannattaisi varmaan joskus paastota ja käydä haukkaamassa happea
t eri
ens lauantain seitsemän oikein lottorivi?
Kiitos, t. köyhä
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoo harjoittelevansa energian aistimista, mutta vastauksissaan analysoi vastaajien persoonallisuutta. Sanoisin, ettei mene niin kuin Strömsössä tämä harjoitus, eikä tule ikinä menemään, jollei aloittaja ensin ota selvää siitä, mitä "energia" tällaisessa yhteydessä tarkoittaa. Vihje: se ei ole sama asia kuin persoonallisuus, ei lähellekään.
Voit varmasti avata oman ketjusti aiheesta missä kerrot oman näkökulmasi tai keskittyä siihen, mitä itse tahdot tehdä sen sijaan, että huutelet sivusta mitä ja miten muiden täytyisi toimia.
-aloittaja
Vietät paljon aikaa yksin. Olet mahdollisesti masentunut tai muuten alavireinen. Kaipaisit yhteyttä ja rakkautta elämääsi. Vastaisitko osuuko tämä, niin voitaisiin keskustella enemmän jos haluat.
-aloittaja