Harjoittelen energian aistimista. Tule kommentoimaan jotain, niin luen energiaasi. Katsotaan meneekö nappiin.
Sano mitä haluat ja minä luen energiaasi ja kerron mitä aistin. Vastaa osuiko.
Kommentit (335)
Kokeile tätä. Voi olla hankalaa.
Kävin kaupassa. Ostin sieltä kurkkua ja salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän on periaatteessa kaksi vaihtoehtoa.
Toinen on se, että ylläpidossa käytetään tekoälyä koostamaan profilointia ja joku työntekijä nyt testaa käytännössä. IP osoitteet, nimimerkit yms,
Toinen on se, että jollain meistä on todella kyky aistia energioita etänä. Yleensä ihmisen, eläimien ja vaikka puiden energia kentät eivät ole satojen kilometrien mittaisia.
Tosin, tiedän muutaman Kaukoparantajan ja se todella toimii.
Teen jatkokysymyksen, sulkeakseni pois AI vaihtoehdon kun saan analyysin energioistani😊
-Kylmät kädet
Nyt kyllä hieman naurattaa. No mutta tämä on energian lukemista, herkistymistä sille miten vastapuoli ilmentää itseään. Jokaisella meillä löytyy kykyä siihen, jos harjoittelee.
-aloittaja
Ei siinä mitään nauramista ole.
Kyllä olen sillä kannalla että meillä on kyky nähdä asioita ja kokea asioita.
Telepatiaa, Kauko katsominen, Kauko parantaminen, ennustajat yms ovat totta.
Olemme vain kadottaneet taidot hyödyntää näitä. Osalla kyvyt ovat herkässä, osalla taas ei löydy oikein millään.
Tuo näkeminen minussa osui täysin oikeaan, mutta en löydä sitä energiaaspektia tuosta. Oli enemmän luonne analyysi.
Olen avoin näkemisellesi energiastani viimeiset kuukausi tai kesä. ?
Itse aistin energian tilaan tullessa vaikka olisi täysin uusi kohtaaminen. Kummittelu on tuttua ja aistin esim vanhassa talossa välittömästi onko hyvä vai paha energia.
Tunnen ennustaja, joka ennusti täysin tulevan kesän ja näki missä on vaikeuksia tarot korteilla. Itku pääsi kun kosketti. Ikinä tavannut kyseistä rouvaa.
En nauranut pahantahtoisesti lainkaan vaan nuo analyysit tekoälystä ja ip-osoitteesta saivat hieman huvittumaan. Ei sillä, että sinä olisit naurettava vaan minusta tuo oli kovin inhimillistä ja kertoo siitä, mitä sinusta aistinkin, hyvällä tavalla. On erilaisia kykyjä ehdottomasti tässä maailmassa, joita on pitkään vaimennettu.
Minä jatkan järjestyksessä näiden energioiden lukemista, eli palaan myöhemmin tähän mutta halusin tämän välikommentin antaa.
-aloittaja
Minulla on tunteita toista miestä kohtaan, vaikka olen naimisissa. Pitäisikö minun tukahduttaa nämä tunteet toiseen ja unohtaa hänet?
Unohtuiko minun kysymys välistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mulle kuuluu?
Toivoisit, että sinut nähtäisiin. Olet jäänyt joissain asioissa vähän sivuun mutta yrität pärjätä usein itseksesi, sillä et välttämättä kehtaa pyytää apua. Olet itse ihmisenä lojaali ja hyvää tarkoittava, ehkä taipuvainen alavireisyyteen. Ehkä olisi hyvä pohtia keinoja, että millaisella omalla tekemisellä saisit voimaa ja elämänvirtaa itsellesi.
-aloittaja
Kiitos! Näit tilanteeni.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tunteita toista miestä kohtaan, vaikka olen naimisissa. Pitäisikö minun tukahduttaa nämä tunteet toiseen ja unohtaa hänet?
Kontekstin ulkopuolelta ei, älä tukahduta vaan päästä irti ja täytä elämäsi puhtaammilla asioilla kuin alapäähimot ja varsinkaan aviorikokselliset sellaiset. Katse kohti kirkkautta. Jos joku ohjaa huomiotasi alapäähän niin ohjaat sen vaan systemaattisesti kohti parempaa ja kauniimpaa ja mielellään poistat elämästäsi tämän tyypin, joka yrittää alentaa sinua alapäähän.
Miten elämä tästä eteenpäin? Oliko muutto hyvä ratkaisu?
Oletko tavannut jotakuta, jota on mahdoton lukea/aistia? Ja jos näin, mistä tämä voisi johtua?
Rakastan perhettäni, ja työni on kiinnostavaa ja palkitsevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen viettänyt mukavan vapaapäivän. Kävin salilla ja puuhastelin kotona. Nyt petiin kirjan kera.
Rauhallinen tyyppi, järkevä, ei impulsiivinen ihminen. Harkitset asioita ennen kuin niihin ryhdyt. Olet aika mutkaton, rutiineihin ja simppeliin elämään sitoutunut. Ehkä välillä kaipaat jotain uutta raikastuttavaa henkilöä/sisältöä elämääsi mutta toisaalta olet kyllä ihan tyytyväinen nykytilanteeseenkin. Osaatko tehdä hyvää ruokaa kenties tai nautit välillä luoda käsilläsi jotain?
-aloittaja
Osui hyvin. Elämäni on hyvää, mutta voisin ottaa rinnalleni ihmisen, joka tekee siitä vielä parempaa. Sinne päin -tyyppiin en kuitenkaan tyydy, yksin eläminen on paljon parempaa.
Olen harkitseva, järkevä ja rauhallinen. Pidän rutiineista. Viihdyn omissa oloissani ja kyllä, osaa tehdä käsilläni paljonkin, aina huonekalujen entisöinnistä käsitöihin. Villapaita juuri tekeillä.
Kiitos luennasta. Oli mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Kerro minusta
Olet omanlaisesi persoona, tiedät aika hyvin kuka olet. Sinulla on itsevarmuutta tuoda omaa persoonallisuuttasi esiin joka saattaa näkyä ulkoisessa tyylissäsi. Ystävänä hauska, sinusta pidetään, ehkä porukan "johtava" persoona. Et siis mene juurikaan muiden mielipiteiden mukana vaan luotat omiin visioihisi. Persoonana ilmaiset itseäsi ehkä: "ota tai jätä" - tyyliin.
-aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Kävelin tänään pyöräni kanssa, kun kumi meni puhki.
Mahdollisesti olet ihminen, joka ei varsinasesti ylläty, että omalle kohdalle osuu tuollaisia arjen ikävyyksiä. Turhaudut mutta olet oppinut nielemään suuremman pettymyksen tunteen. Olet elämässä välillä väsynyt ja tavallaan "tyytynyt" kohtaloosi. Kuitenkin olet hyväntahtoinen ja pohjimmiltasi iloinen ihminen, yrität löytää asioista aina valoisamman puolen siitä huolimatta ja se auttaa sinua jaksamaan eteenpäin. Sinulla on ystäviä, sinun luokse tullaan mielellään kylään. Olet ahkera ja auttavainen. '
- aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä mielenkiintoista.
Pidät laadukkaista asioista, olet hillitty mutta osaat yllättää, että tulla yllätyteksi. Katsot elämää uteliaana ja olet avoin uusille asioille vaikka et anna sen ulkoisesti näkyä välttämättä kovin hyvin vaan tahdot rauhassa tutkailla asiaa omassa mielessäsi uteliaisuudestasi huolimatta.
-aloittaja
Vierailija kirjoitti:
How you're doing?
Olet porukan tunnelman keventäjä. Pidät ihmisistä, olet tutkivan utelias eri persoonia kohtaan. Pidät itseäsi erilaisena ja toivoisit myös muiden olevan rohkeammin sellaisia kuin ovat. Hauska, vilpitön ja pidetty tyyppi joka tutkii maailmaa ympärillään.
-aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Hei ap. Voisitko lukea energiani? Kiitos.
Olet ystävällinen ihminen mutta ehkä ahdistunut elämässäsi. Tavallaan olet ihan sujut sen suhteen millaista elämäsi on mutta olet kuitenkin toivonut, että olisitpa valinnut joskus eri tavoin, siten, joka olisi ollut itseäsi kohtaan parempi päätös. Olet mahdollisesti laittanut muita ihmisiä etusijalle. Ehkä olisi hyvä alkaa pienin askelin tekemään valintoja vain sinun tahtosi ja hyvinvointisi perusteella, se toisi iloa elämääsi.
- aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan kirjoittaa kirjani loppuun. Haluaisin koiran, vaikka mulla on allergia. Haluaisin olla hieman varakkaampi. En halua elää kovin vanhaksi. T. Nimimerkki Onnetar
Herkästi innostuva seikkailijasielu mutta omat rajat ovat toisinaan hukassa ja uuvahdat välillä omaan ajatuksenjuoksuun tai tekemiseen. Aika vahva persoona mutta vähän hukassa, ei oikein tiedä missä pitäisi olla ja mitä tekemässä. Vaikea saada kiinni siitä mitä todellisuudessa haluaa. Mahdollisesti ylianalysoija, joka tuottaa vaikeuksia välillä.
-aloittaja
Ihan hyvää analyysia, joka osuu melko hyvin kohdalleen, hyvä. Ainoa mikä tuossa ei täsmää, on se, että rajat olisivat hukassa, sillä ne taitavat olla nykyään vähän turhankin tarkkarajaiset. Nuorempana olin kyllä liian kiltti. Ylianalysointiin on taipumusta.
Kiitos palautteestasi!
Oikeastaan sain kyllä sinusta voimakkaan persoonan kuvan, jolla on rajat toisia ihmisiä kohtaan mutta ehkä omaan tekemiseen/ajatuksenkulkuun uuvut. Eli tarkoitin sitä, että sinulla saattaa olla paljon meneillään ja saatat uuvahtaa, joten olisi ehkä hyvä tarkastella sitä, ettei tarvitse liikaa ahkeroida/ratkaista asioita kerralla vaan asia kerrallaan. Tarkennuksena vain, olen huomannut, että minun pitäisi välillä tarkentaa sitä milla tavoin asian ilmaisen mitä nousee. Kaikkea hyvää sinulle, olet kyllä riittävä vaikka ymmärrän, että haastavalta tuntuu toisinaan. Melkein tekisi mieli sanoa, että ehkä olisi hyvä tutustua ADHD/ADD-oireiluun ja kirjallisuuteen. Esimerkiksi Juulia Järdvike on erinomaisen taitava asiantuntija ja tehnyt kirjan mikäli yhtään kiinnostaa. Ei se, että sinussa olisi korjattavaa tai vikaa vaan se, että ehkä se voisi auttaa ymmärtämään itseään jos on haasteita.
-aloittaja
Kiitos taas, tämä ei niinkään osu - kirjoitan suoraan, kun toivoit palautetta siitä meneekö nappiin. ADHD/ADD ei oikein tunnu tutulta, minulla on ollut aina erinomainen kyky keskittyä ja saatan asiat loppuun luotettavasti kuin juna, asemalta asemalle. Seikkailija ja herkästi innostuva olen kyllä kuten ensin kirjoitit, mutta asiat eivät jää kesken, olen siis tekijänainen. Perfektionismi välillä jarruttaa töitä (siinä osuit oikeaan), ammattini siis on taiteen parissa, mutta porvarillinenkin ammatti löytyy. Olen jo lähes eläkeikäinen.
Kiitos palautteestasi!
Oikeastaan sain kyllä sinusta voimakkaan persoonan kuvan, jolla on rajat toisia ihmisiä kohtaan mutta ehkä omaan tekemiseen/ajatuksenkulkuun uuvut. Eli tarkoitin sitä, että sinulla saattaa olla paljon meneillään ja saatat uuvahtaa, joten olisi ehkä hyvä tarkastella sitä, ettei tarvitse liikaa ahkeroida/ratkaista asioita kerralla vaan asia kerrallaan. Tarkennuksena vain, olen huomannut, että minun pitäisi välillä tarkentaa sitä milla tavoin asian ilmaisen mitä nousee. Kaikkea hyvää sinulle, olet kyllä riittävä vaikka ymmärrän, että haastavalta tuntuu toisinaan. Melkein tekisi mieli sanoa, että ehkä olisi hyvä tutustua ADHD/ADD-oireiluun ja kirjallisuuteen. Esimerkiksi Juulia Järdvike on erinomaisen taitava asiantuntija ja tehnyt kirjan mikäli yhtään kiinnostaa. Ei se, että sinussa olisi korjattavaa tai vikaa vaan se, että ehkä se voisi auttaa ymmärtämään itseään jos on haasteita.
-aloittaja