2/3 osaa yli 30 vuotiasta miehistä on lapsettomia!
Naisista lapsettomia on vain noin puolet! Eikö tämä kerro sen että pieni osa miehistä tekee noin puolet naisista raskaaksi?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Luonto tykkää.
nwo-eliitti se tykkääjä ompi
Onko otettu huomioon että mies on keskimäärin varmasti 5 vuotta naista vanhempi parisuhteessa. Jos nainen saa lapsen kolmikymppisenä, mies on silloin 35
Nii? Naiset haluu koiran, ei lapsia. Ja parisuhteen sijaan vierelle vaa jonkun, et elämä olis vähän viihdyttävänpää.
-eikä heillä ole säästöjä, eikä heillä ole kunnon töitä, ei myönnetä lainaa pankilta. Heillä ei ole mitään elämässä. Nollatuntisoppareita ja pätkätöitä paskoilla palkoilla. Niin aika kiinnostavaa tulee olemaan reserviläisten mielipiteet puolustamisesta...
Ihan oikein kantasuomalaisille miehille! Kuka tekee lapsia miehelle, joka haluaa puolittaa laskun kaupassa, ravintolassa.., you name it. Siinä sitten myöhemmin mietit kuka lapsen kurahousut tai joululahjat kustantaa. Tätä nähty ystäväperheessä ja erohan siinä tuli. Suomalainen mies ajaa omaa etuaan, ei ihme että jää ilman naista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein kantasuomalaisille miehille! Kuka tekee lapsia miehelle, joka haluaa puolittaa laskun kaupassa, ravintolassa.., you name it. Siinä sitten myöhemmin mietit kuka lapsen kurahousut tai joululahjat kustantaa. Tätä nähty ystäväperheessä ja erohan siinä tuli. Suomalainen mies ajaa omaa etuaan, ei ihme että jää ilman naista.
Kyllä normaalissa parisuhteessa kulut jaetaan molempien maksukyvyn mukaan.
Vierailija kirjoitti:
-eikä heillä ole säästöjä, eikä heillä ole kunnon töitä, ei myönnetä lainaa pankilta. Heillä ei ole mitään elämässä. Nollatuntisoppareita ja pätkätöitä paskoilla palkoilla. Niin aika kiinnostavaa tulee olemaan reserviläisten mielipiteet puolustamisesta...
Eikö pikemminkin lapsettomalla (miehellä) yleensä ole enemmän säästöjä kun ne eivät kulu lapseen? Elämässä on paljon muutakin kuin perhe-elämä ja lapsettomuus on ikävä asia vain silloin kun se on tahatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kasva aikuiseksi. Eläkkeet ei kerry vauvan kanssa kotona. Ei ihme, että olet naiseton/ äijätön korppu. Ja mikäli lapsia sait niin sinun kasvatuksellasi lapsesi ei saa puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kasva aikuiseksi. Eläkkeet ei kerry vauvan kanssa kotona. Ei ihme, että olet naiseton/ äijätön korppu. Ja mikäli lapsia sait niin sinun kasvatuksellasi lapsesi ei saa puolisoa.
Opettele lukemaan, sanoin; molempien maksukyvyn mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten vaatimukset ovat kasvaneet. Miehet kyllä olisivat valmiita tekemään lapsia, kunhan naiset huolehtisivat niistä.
Eli mies ruikkaisi lastit sisään ja kaikki vastuu tulee naiselle? Raskaus, synnytys, lapsen hoito ja kasvatus. Voi mikä upea diili!
Kerroin vain syyn miksi vauvoja syntyy vähemmän kuin ennen. Ennen vanhaan naiset olivat valmiita tuohon diiliin.
Ei miehet lapsia ole koskaan kauheasti halunnut. Ovat niitä tehneet naistensa mieliksi.
Meillä tuttavapiirissä on paljon 30-vuotiaita nuoria miehiä. Useilla on pari vuotta nuorempia tyttöystäviä tai vaimoja. Osalla on lapsia tai niitä on tulossa, osa järjestämässä häitä, pari on saanut lapsen, vaikka ei ole naimisissa. Lapsia on tulossa kuin sieniä sateella. Sinkkuja ei taida enää olla yhtään.
Jos tuo tutkimus otettaisiin 35-vuotiaista miehistä, uskoisin, että tulos olisi aivan toinen. Olen luottavainen Suomen nykyiseen tilanteeseen, kunhan maamujen määrä saadaan pidettyä kurissa.
Ai että nautin, kun näen minä itte kantasuomalaisen miehen yksin. Ei naista, ei lasta. Isovanhemmat jää ilman lapsenlapsia ja sitä rataa. Jatkakaa vain suomalaiset miehet samalla linjalla niin ilman jäätte :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Ai että nautin, kun näen minä itte kantasuomalaisen miehen yksin. Ei naista, ei lasta. Isovanhemmat jää ilman lapsenlapsia ja sitä rataa. Jatkakaa vain suomalaiset miehet samalla linjalla niin ilman jäätte :D:D:D
Okei, taidat olla astetta mielenvikaisempi tapaus, mutta mukavaa, että saat edes jostain nautintoa elämääsi.
mun siskoilla (3) on lapsia yhteensä 8. Minä vielä ensisuukkoa venttailen
No, vähän harhaanjohtavaa tietoa, kun miehet ovat hedelmällisiä elämänsä loppuun asti ja moni hankkii lapsia vasta reippaasti 30 v jälkeen. Mutta siis ainahan naiset ovat lisääntyneet miehiä enemmän. Ei tässä ole mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
mun siskoilla (3) on lapsia yhteensä 8. Minä vielä ensisuukkoa venttailen
Mites nyt näin? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, taidat olla astetta mielenvikaisempi tapaus, mutta mukavaa, että saat edes jostain nautintoa elämääsi.
Sääliksi käy ikisinkkuharppua. Sinä se et saa nautintoa enää mistään elämääsi. Pakko sanoa, että nautin kun päivät pääksytysten täällä päivystät. Vuodet vierii. Toivottavasti jossain kohtaa saat lääkityksesi kuntoon.
Eikö kannattaisi ottaa huomioon vain se, mitä impinaisina itsensä tolkusti pitäneet yli 25-siksi päässeet ovat vaatimassa ikäisiltään impimiehiltä?