Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suomalaisia naisia voitaisi kannustaa synnyttämään enemmän vauvoja ettei suomen väestö ikäänny?

Vierailija
27.09.2026 |

Miten siis naisia voitaisiin kannustaa synnytystalkoisiin? Suomessa väestö ikääntyy, suomi autioituu ja lopulta kantaväestön määrä vähenee joka vuosi kymmenillätuhansilla suomalaisilla. 

Miten siis suominaisia voitaisi kannustaa synnyttämään enemmän vauvoja? 

Kommentit (387)

Vierailija
381/387 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin surullista, että Suomi autioituu ja suomalainen väestö katoaa sukupuuttoon.

Ei hätää. Minulla on ratkaisu. Pitää ajatella luovasti.

.

Uskon, että nykyään monet nuoret ihmiset voivat haluta elää omavaraisesti. Esim.

viljellä. Valtion voidi auttaa heidät alkuun. Maallepako. Muutto maalle. Asuttamaan autioituneet talot. Viljelemään oma ruoka.

Siinä sivussa voi perustaa perheen. Kyläkoulut. 

Uskon, että ihmisistä tulisi monta kertaa onnellisempia kuin nyt.

Ratkaisuja on olemassa. Se vaatii viitseliäisyttä jonkin verran.

Ai sivussa kasvattelee lapsia kun kaivelee perunamaata jossain hökkelissä :D

Kuulostaa upealta, toivotaan että tämä on sinun kohtalosi seuraavassa elämässäsi. Minä passaan.

Niin ihmiset elivät ennen. Oli kyläkoulut, oli kauppoja. Posti ja pankkikin saattoivat olla ihan pienellä kylällä.

Globalisaatio on tuottanut hirveät luonto - ja ilmastotuhot. Länsimainen elämäntapa tuhoaa maapallon. Elämäntapamme on kestämätön sekä ihmisten että luonnon kannalta. Se, että elää maalla, ei estä ihmistå sivistämästä itseään. Koneitakin on keksitty avuksi. Huom. ryhtykää miettimään kuinka paljon tekoäly vie työpaikkoja. 

On pakko ruveta miettimään luovia ratkaisuja.

Vierailija
382/387 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin surullista, että Suomi autioituu ja suomalainen väestö katoaa sukupuuttoon.

.

Uskon, että nykyään monet nuoret ihmiset voivat haluta elää omavaraisesti. Esim.

viljellä. Valtion voidi auttaa heidät alkuun. Maallepako. Muutto maalle. Asuttamaan autioituneet talot. Viljelemään oma ruoka.

Kuulostaa upealta, toivotaan että tämä on sinun kohtalosi seuraavassa elämässäsi. Minä passaan.

Niin ihmiset elivät ennen. Oli kyläkoulut, oli kauppoja. Posti ja pankkikin saattoivat olla ihan pienellä kylällä.

Globalisaatio on tuottanut hirveät luonto - ja ilmastotuhot. Länsimainen elämäntapa tuhoaa maapallon. Elämäntapamme on kestämätön sekä ihmisten että luonnon kannalta. Se, että elää maalla, ei estä ihmistå sivistämästä itseään. Koneitakin on keksitty avuksi. Huom. ryhtykää miettimään kuinka paljon tekoäly vie työpaikkoja. 

Lisäksi globalisaatio on tuottanut hirveät määrät onnettomia ihmisiä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/387 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että miehet sitoutuisivat kumppaniin ja perheeseen.

Vierailija
384/387 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin tehnyt lapsia, jos olisin löytänyt sellaisen miehen, jonka katson olevan riittävän hyvä isä. Sellaista ei löytynyt.

N50

Minulla hieman sama, mutta kyllä hyviä miehiä löytyi, mutta en rakastunut heihin. Nyt kaduttaa, että yritin löytää rakkauden. Minulle olisi voinut hyvinkin sopia kiintymys hyvään mieheen ja puoli tusinaa lapsia.  

Vierailija
385/387 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Ja tekoälykin on keksitty joka auttaa, myös maalla.

Mihin joutuvat ne kaikki ihmismassat joista tulee työttömiä? Kuka elättää heidät?

Ylhäällä esitetty ratkaisu = omavaraisuus plus asennemuutos. Luova ajattelu.

Vierailija
386/387 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siten, että miehet sitoutuisivat kumppaniin ja perheeseen.

Kuunnelkaa miehet 👍

Vierailija
387/387 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin tehnyt lapsia, jos olisin löytänyt sellaisen miehen, jonka katson olevan riittävän hyvä isä. Sellaista ei löytynyt.

N50

Minulla hieman sama, mutta kyllä hyviä miehiä löytyi, mutta en rakastunut heihin. Nyt kaduttaa, että yritin löytää rakkauden. Minulle olisi voinut hyvinkin sopia kiintymys hyvään mieheen ja puoli tusinaa lapsia.  

Ja tämä. Kuunnelkaa 👍 

Olen tosi iloinen että ihmiset alkavat tajuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi