Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** SYYS04 Loppuviikko! ***

31.05.2007 |

Parempaa otsikkoa en keksi:)

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10420959&p=2&tmode=1&smod…

Apua, mikä kokemus Lilalla ja Mimmulilla! Enkeleitä on ollut matkassa, onneksi!

Kiva, että Väkkärän käsi on paranemaan päin!

Mulla taas ankea aamu. Oli tarkotus lähteä pyörällä töihin, mutta eilen iltapäivällä oli tosi inhottava olo, kun menkat alko ja sitten arvoin mahdollisten sateiden kanssa enkä tiennyt mitä tekisin. Aamulla katoin, että on niin märkääkin, että tulen julkisilla. Tavallaan ärsyttää nyt sekin. Vaakakin näyttää vaan pahempia lukemia, en jaksa enää ymmärtää. Ok, menkat selittää jotain, mutta onhan sekin syvältä, jos puolet kuukaudesta on ihan toivotona pms- ja menkkaoireiden takia. Mitä tässä kohta enää yrittääkään:(

Että iloiset tunnelmat taas.

T: Ynis

Vierailija
2/41 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vietämme Onnin kanssa kaksin. MIes tulee vasta sunnuntaina kotiin reissuiltansa.

Mitenhän tähän viime päivien suuntaukseen on suhtauduttava... Eilen herätys kello 6, tänään kuului 3.30 Onnin huoneesta: Äiti minä oon heränny!!!!! Ja halus meidän viereen. Pyöri valveilla siinä taas melkein 2 tuntia!!! KUnnes vein sänkyynsä viiden aikaan kun näytti, että alkaa nukahtamaan ja heräs jo 7.30... Väsyttää. Joku aika sitten Onni heräs kans neljän aikaan ja valvoi sen pari tuntia.

No eilenhän nukkui pitkät päikyt mutta oli kai sillä univelkaakin, joten ei olis uskonut noin vaikuttavan.

Lilalla ja Mimmulilla tosiaan ollu hurjat kokemukset! Onneksi ei ole käynyt kenellekään huonosti (vai huonommin). TUota auton syttymistä tuleen mietin aina joskus, että miten ihmeessä sitä saa äkkiä lapsen autosta pois, jos niin käy. Miehen veljen auto syttyi muutama vuosi sitten palamaan kesken ajon ihan tuosta vaan ja paloi ihan poroksi. Pääsi ihan paikalliseen lehteenkin.

Tänään lähdemme mummulaan päiväksi. Yöt vietän kyllä yh-aikana kotona Onnin kanssa, koska täällä se yleensä nukkuu paremmin. Vai voiko viime yötä huonommin nukkua:)

Tuulee niin kovasti, etten taida jaksaa pyörällä lähteä. Laiska. Autolla sitten ja salikamppeet mukaan.

Hyvää torstia kaikille!!!

Kertokaa vielä, paljonko se hoitomaksu kaverille olis sopeva summa / tunti????????

T-P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri soitteli eilen ja mulla alkaa 11.6. työt sitten ihan kunnolla. Heti täydet tunnit!!! Ja sanoivat muka keväällä, etteivät tarvi kesäksi ketään!!! Kivahan se on, että saa heti rahaa kunnolla palkkana, soviteltu päiväraha hommeli on niin tarkkaa puuhaa. Mutta olisin mielellään tiennyt totuuden ajoissa, että olisin hoitopaikkaa suunnitellut Onnille. Minä kun luulin, että olen kesäkuussa korkeintaan muutamana päivänä töissä.

No tässä on vielä se mutta että aion pyytää enemmän palkkaa kuin tes määrää. Tällä alalla saa kyllä nöyristellä ja tehdä vaikka ilmaista työtä, ellei pidä puoliaan. En todellakaan ala tehdä töitä 1500eurolla kuussa, kun on amk-tutkinto hankittuna. Että kannattaa kouluttautua juu. Paska ala, eihän siitä minnekään pääse. Nyt pidä sitten kiinni palkkatoiveestani,elleivät maksa sitä, en mene töihin.

Harmittaa kun v.2003 pyysin vajaan 2e korotusta tuntipalkkaani sillä uhalla, etten tule töihin ellen saa sitä. Sitten kuitenkin jatkoin töitä vaikka sain vain 20 sentin korotuksen. Tällä kertaa ei näin käy.

T-P

Vierailija
4/41 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla ehdin lukea pinoja tarkemmin. Hurjia asioita on tapahtunut monessa perheessä.

Lila: Onneksi ambulanssi tuli ajoissa ja saitte avun. Jaksua ja parempaa!

Ayap: Hurja reaktio Väkkärällä. Onneksi pisti käteen ja tilanne alkaa olla parempi. Haleja. Ja kiitos!

Kukkuulle halauksia!

Ajatus joka minua puhutteli:

Niiskuneiti oli löytänyt ensimmäisen rohkean krookuksen nenännipukan. " Pannaan lasi sen päälle, siten se selviää kylmästä yöstä." " Älä pane" , sanoi Muumipeikko, " se selviää paremmin, jos sillä on vähän vaikeuksia." (Tove Jansson:Taikatalvi)

Smuik!

-Mimmuli

Vierailija
5/41 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hurja mitä kaikkea on syysemoille ja ipanoille tapahtunut. Onneksi kaikki päättyi hyvin.

Jatu, täällä kanssa raha ahdistaa. Yksi kesäreissu jouduttu jo perumaan kun ei ole rahaa.

Ilmoitus teille: Tuli kutsu valintakokeisiin kouluun :)) Maanantaina pitäkää peukkuja että onnistun kokeissa.

Jos kouluun pääsen, niin rahahuolet ei ainakaan helpota seuraavaan 3 1/2 vuoteen. Mutta kyllä sitä hengissä selviää ja mä olen haaveillut tästä jo kauan.

Hilu

Vierailija
6/41 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilulle peukut pystyssä!!!

Joo,rahahuolet on niiiiin syvältä!Kurja et reissu peruuntu.Mä laitoin säästöö miehen lomarahat ku vaihto töitä syksyllä ja niillä pitäs lomailla ja niihin ei muuten kosketa vaik mikä tulis!

Voi hurja Lila,voin vaan kuvitella sun fiilikset :-( Kyllä nyt tosiaan sattuu kurjia juttuja :-(

Tänään yh-ilta ja siivousta!

Just toivat sängyn minkä tilasin pojalle,mies saa huomenna kasaus hommia ;-)) SAmalla laitetaa vähä lastenhuoneita uuteen uskoon...voiku sais osan leluistaki pois,pois...

Eilen oli pojan kevätjuhla.Kyl oli haikeeta,tää äippä nieleskeli monta kertaa...

Poikaki tässä sano et huomisen jälkee hän ei mene tarhaan enää ikinä.Mietti myös miten koulussa pärjää..mun pieni!On ollu pojalla nyt kovin vaihtelevat tunteet,ei pysy perässä.Varmaan melkosta myllerrystä pienen sisällä- tutut aikuiset,tutut kaverit jää...koko se tuttu tarhaelämä..

Jospa alottas siivouksen ni sit se jatkuski helpommin ku on poika haettu ja lapset syötetty..

jatu

Vierailija
7/41 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaiva kuin Mimmulilla, tunnen olevani niiin pihalla teidän jutuista, että melkein jo meinasin olla kirjoittamatta kokonaan. Mutta jos en nyt aloita, tipahdan varmaan aivan totaalisesti.

Tosin tämä olotila, että olen vieroittunut koneen hyrinästä ja loputtomasta aukiolosta, on ihana! Unelmoimme tässä eräänä päivänä miehen kanssa unelmakodistamme, siellä ei totisesti olisi kovin montaa hyrisijää tai ainakin ne olisi sullottu samaan huoneeseen ja ovi olisi kiinni. Sähköisestä energiasta tulee huono olo. Vielä kun mies suostuisi heittämään tv:n pihalle, mies kun katsoo uutiset, minä ja Motti ei mitään, lopetin Motilta lastenohjelmat ja dvd:eet kun aina niitä kinusi, mutta sitten ei kuitenkaan katsonut. Hyvin on pärjännyt ilman, äiti ja lapsi;D

Lila: Tiedäthän, myötäeläen....!

Onneksi Väkkärälle ei käynyt kuinkaan, minun kurjat kokemukseni sanovat, että allergikoilla monesti seuraava reaktio on aina pahempi, joten epipen joukkoon koko ajan ja ohjeet sitten kaikille, miten se pistetään, myös sisaruksille.

Mimmulilla ja Nöösällä oli enkelit matkassa, kiitos siitä.

Onnea Hilu pääsykoepaikasta, hurjasti tsemppiä maanantaille, lupaan peukuttaa! Eivät tiedä mitä menettävät jos eivät sinua valitse.

T-P:lle onnea työpaikasta, en osaa kommentoida tuohon hoitomaksuun. Samoissa haikeissa tunnelmissa täällä ollaan oltu, pieni mieheni menee elokuun alussa hoitoon. Ei saatu myöskään hakemaamme paikkaa, siis ryhmikseen tai päiväkotiin, yritän kovasti sopeutua ajatukseen perhepäivähoitajasta, joka toivottavasti on tyyppi, joka vastaa omiin näkemyksiini lasten kasvatuksesta. Motille olisi vaan tehnyt ryhmätoiminta hyvää, ja vanhempien lasten esimerkki. Nim. milloin se tulee se kuuluisa " minä itse haluan pukea ja mennä pöntölle vaihe?" .

Teidän kateusasioiden lukeminen oli minulle suurta terapiaa, samoissa tunnelmissa liikun aina välillä ja silloin minulla oli yksi iso asia työstettävänäni. Toisaalta juuri tänään, tällä hetkellä, keskellä vehmasta kaunista maaseutua koen, että minulla on moni asia niin hyvin, että kadehtia saisi:)

Oma hengenahdistus lopulta helpotti ja nyt käytän astmalääkkeitä säännöllisesti (tämä siksi että luulen viimeksi kirjoittaneeni jokseenkin huonossa hapessa). On ollut aivan mahtavaa päästä taas liikkumaan, aloitin 200 metristä postilaatikolle, nyt pääsen jo vähän pidemmälle;) Kyllä parin kuukauden liikkumattomuus näkyy ja tuntuu, vaa`alla ja housuissa, tylsää:/ En näemmä osaa syödä tarpeeksi vähän jos en liiku. Voi kun saataisiin painonhallintaryhmä elpymään!

Motti vaan voi huonosti, perjantaina todettiin kitarisojen ym. tulehdus ja antibiootista huolimatta sunnuntaina alkoi kunnon hengenahdistus. Kotona olemme kuitenkin pärjänneet, pahimmassa vaiheessa tunnin välein höyryä ja maksimit lääkkeitä menee edelleen. Lapsonen on ollut kovin kiukkuinen, mutta eilen saatiin flixiotide ventolinen ja antihistamiinien lisäksi, joten toivoa on. Ehkä Aurinkoisemme palaa luoksemme ensi viikolla, näin lääkäri lupasi. Tulehdus taisi olla pitkittynyt, en ymmärtänyt viedä lääkäriin vaikka ääni oli tosi käheä monta viikkoa ja lapsonen itki ja kiukkusi joka asiaa. Nyt sitten kuukausi lääkkeitä ja sitten palaveri lääkärin kanssa siitä, että mitä tehdään. Pelottaa mitä hoitopaikka tuo tullessaan, kovin montaa viikkoa ei lapsonen tänäkään keväänä ole terve ollut.

Mutta synnärimme on käynnistynyt täydellä teholla, tämän päivän puolella on yksi syntynyt, toinen hyvässä vauhdissa ja kaksi käynnistymässä. Tiedän missä vietän seuraavat vuorokaudet:) Tätä on odotettu, kesää ja lieveilmiöitä:D!

Aavis ja Motti+kaikki ne muut

Vierailija
8/41 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila, Mimmuli kaikki muutkin kovia kokeneet! Hui kauheata niinkuin meidän syyspoika sanoo. PIti valittaa omia juttuja mutta nyt ne ei enää tunnukaan pahoilta luetuani just tuon Lilan tarinan.....

Lämmin halaus kaikille!

väsynyt viikko-yh-äitikuu ja pojat

Vierailija
9/41 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkkärän käsi alkaa olla kunnossa :) Kiitos kommenteistanne, vahvistavat ajatustani adrenaliinipiikin mukana kuljettamisen tärkeydestä.

Kiva " kuulla" teistä Aavis! Älä kokonaan jätä meitä, älähän, vaikka hurinassa ollaankin! Tuollainen toistohomma on Pyörskyltä " opittua" - sukkaa ei löydy mistään, ei mistään! jne.

Saamuskalle tosi rentouttavaa lomaa!

Mis Keilin?

Väkkärällä on asiaa, joten sau!

Vierailija
10/41 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tullut hurjan metsäsuden sijaan pullea viemärirotta:) Tahtoo sanoa, että koira trimmattiin viimeisen päälle hyvin yli vuoden tauon jälkeen (liikaa sairastelua ja vastoinkäymisiä, että ois voinut aiemmin trimmata ja turkkikin oli jo kaameassa kunnossa kolmen karvakerroksen kanssa). Lihonnutkin on poloinen, vaikka liikuntaa on alkanut saada paljon enemmän nykyään.

Minä jouduin palaamaan keväiseen työprojektiin tänään ja voihan kökkö, kun huomasin virheitä ja korjattavaa. Silloin tein sitä ihan paniikissa hullulla kiireellä, joten siinä mielessä virheet ei ole ihmekään. Eikä mua ohjeistettu kunnolla, vaikka homma oli iso merkitykseltäänkin. Mutta herää kysymys saanko nyt rauhassa korjata kaiken oikein jonain päivänä, vai millainen hässäkkä tästä taas syntyy.

TiPille tsemppiä työn alkuun! Toivottavasti hoitokuviot selviää!

Mari, miten teillä on sujunut? Viihdytkö töissä?

Apua, kakku palaa kohta uunissa!!!

Vierailija
11/41 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on varmaan ihan tarjoilukelpoinen kuitenkin. Vien siis töihin synttäritarjottavaa huomenna. En muuten, mutta kerran lupasin tehdä kuuluisaa suklaakakkuani maistiaisiksi ja mikäs sen parempi ajankohta:)

Menen odottamaan tehiksen alkua...

Vierailija
12/41 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkumassa joten aikaa kiirjoitella.

Lilalla ja Mimmulilla ollut hurjat tilanteet. Onneksi ei käynyt pahemmin.

Hilulle tsemppiä pääsykokeisiin.

Palattiin reissusta eilennä iltapäivällä. Lapset ovat olleet todella väsyneitä eilennä ja tänään. Veetikin on tänään pitkin päivää nukuhdellut sohvalle. Molemmilla lapsukaisilla on flunssa ja veeti on muutaman kerran oksentanut tänään.

Matka meni todella hienosti. Lapset hurmasivat kaikki saksalaiset tuttavamme. Ihmettelivät miten voivat olla niin iloisia, nauravaisia, kilttejä ja jaksavaisia lapsia. Veetiäkin niin kehuivat kun jaksoi ravintolassa istua yli 3 tuntia syömässä. Veeti yllätti käytöksellään minut ihan täysin. Niin hienosti käyttäytyi. Lentomatkoilla Veeti valitteli että korviin sattuu. Kuitenkin oli niin innoissaan lentokoneeseen pääsystä että heti olisi uudestaan halunnut mennä.

Majapaikassamme oli paljon eläimiä ja siitähän veeti oli aivan innoissaan. Kaikkia koiria halaili, hevoselle kävi antamassa porkkanoita, ruohoa jne.

MAtka oli siis aivan ihana. Pidempääkin olisi voinut olla. Päätettiin miehen ja venhempieni kanssa että menemme syksyllä saksan kielen kursseille saksaa opiskelemaan että paremmin osaamme heidän kanssaan ensi kerralla keskustella.

Laitan matkasta muutamia kuvia ja kertomusta sähköpostiin kunhan vain ehdin.

Nyt tuli ihan vaan omaa napaa. En yhtään muista mitä piti kommentoida ja kirjoitella.

Pitänee nukkumaan pikku hiljaa mennä.

Öttis, Veeti ja venla

Vierailija
13/41 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselinkin tuolla toisella palstalla vaunujen myynnistä, mutta kysyn silti täälläkin. Tietääkö kukaan mitä kautta ois paras yrittää myydä? Öttis, teillähän on ollut monet rattaat, missä olet myynyt aikaisemmat? Huuto.netissä näyttää ainakin Rockyt olevan vähäisessä suosiossa.

T: Ynis ja suklaakakku:)

Vierailija
14/41 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko kurkisti keittiön ikkunasta, ja iloisena aamusta läväytti täydet säteet silmiini. Eihän siinä ilossa voinut nukkua, joten nousin kahvin keittoon. Se aine tekee taas minut iloiseksi, joten nyt hymyilemme kilpaa auringon kanssa. Elämä on....kivaa!

Pessimisti minussa sanoo kop kop, mutta pessimistin käsken hiljaiseksi. Nyt. On kivaa.

Kivaa, ihanaa on se, että Lilan ja mimmulin automatkat päättyivät paremmin kuin jossain vaiheessa näytti. Kivaa on, että Aavis kävi. Kivaa on, että Väkkyrä on parempi. Kivaa on, että Hilu sai pääsykoekutsun, miten muuten perhe-elo? Kivaa on, että olette olemassa.

Kävin jumppasalilla eilen. Ajattelin mennessä, että saattaisin ehkä aloittaa säännöllisen kuntoilun. Paikassa oli lastenhoitaja, härveleitä ja avuliaita ohjaajia. Jumppa oli nimeltään sellaista sorttia, joka uppoa minuun, mielenrauhaa ja kuntoilua samassa paketissa.

Viisi minuuttia jumppaa ja olin raivoissani. (ja jalat solmussa, sekin pistää vihan liikkeelle, mikään ei ole niin tylsää kuin harrastaa lajeja, joissa ei ole heti hyvä, heh). Liikkeet keskittyivät saamaan suuremmat lihakset, isommat tehot, pienemmän takapuolen. Oman kehon kuuntelu tunnilla rajoittui ohjaajan kannustaviin huutoihin: " nauti liikkeestä!" Joojoo. Loppurentoutuksen aikana mietin, käykö Keilin vielä äiti-lapsi joogassa ja sitä voisiko olla jumppaa, joka kiinnostaisi. Keksin tunnin, jossa yhdistettäisiin kirjallisuus ja jumppatunti. " Kurota ottamaan kirja sieltä ylähyllystä" huutelisi ohjaaja. " Ylempää ylempää" kun en ihan osaisi liikettä. Jep. Sillä tunnilla tottelisin mielelläni ohjaajaa. " Nauti liikkeestä" , prkl. Enkä nauti.

Vähän myös jumppasalihomma mietityttää, miksi mennä sisälle heilumaan, kun arjessa on paljon hyviä jumppakohteita kuten lasten nostelua? Jos saisi jumppaohjaajan neuvot kuinka tehdä ne liikkeet hyvin?

Liikuntasyyllisyys ajaa selittelemään. Voikaa hyvin emot,

Kukkuu

Vierailija
15/41 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa sitten herättiin. Veeti on vielä tämän päivä kotona ja maanantaina menee taas päiväkotiin. Kesälomalle jää heti juhannuksesta.

Ynis. Veetin teutonia rockyt-04 myin vauva-lehden ostaa ja myy palstan kautta. Muut rattaat olen myynyt huuto.netin kautta ja olen niistä saanut siellä todella hyvin. Ovat kyllä olleet matkarattaita ja kaksostenrattaita. Yhdistelmävaunut tuntuu sielää liikkuvan aika huonosti.

Ihana ilma näyttäis ulkona olevan. Pitänee kohta lähteä lapsosten kanssa puistoon leikkimään.

Pyykkiä pitäis pestä vaikka kuinka paljon. En oo reissun jälkeen kun muutaman koneellisen jaksanut pestä.

Mutta nyt hermostui venla. Pitää mennä katsomaan mikä neitiä kiukuttaa.

Öttis ja lapsukaiset

Vierailija
16/41 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauhistus! (tietänette mitä mihin tarkoitettu)

Kiva että Öttiksen Saksan loma meni mukavasti, meillä kun ei ollut niin kauheen kivaa silloin kun 2 vuotta sitten käytiin, toki eri paikassa tietysti.

Kaikki muu suurinpiirtein unohtunut. Välillä oon yrittänyt lukea, mut niinkun monet tiedätte on työpäivän jälkeen vaikea löytää aika edes pyykinpesuun puhumattakaan koneelle menosta.

Töissä on kivaa, aamulla on mukava lähteä töihin. Tää ehkä olis se mun juttu. Tosin paljon on vielä kaikkee niin epäselvää, mutta kait työ opettaa. Syksy on vielä auki, mutta uskoisin jotain hommaa löytyvän.

Pojat: Ee alkaa sopeutua hoidossa olemiseen, tosin yleensä illalla vielä varmistaa ennen nukahtamista että tulethan äiti sitten hakemaan meitä hoidosta. Aa sen sijaan on ymmärtänyt karun kohtalonsa ja jää joka päivä itkemään hoitajan sylii (tosin lopettaa nopeasti kun saa maito pullon).

Tissittelytkin jouduttiin nyt Aan kanssa lopettamaan. Kasvoissa olevan tosi inhottavan) ihottuman (perioraalidermatitti) takia joudun syömään kuukauden antibiootti kuurin ja sen aikan ei saa missään nimessä imettää. Sitten päätin samaan syssyyn että pulloa en jaksa yöllä hakea ja meillä alko unikoulu 1,5h Aa viime yömä huusi, mutta vain kerran. Oli kyllä kurjaa olisin niin mielelläni kopannut kainaloon ja laitanut tissin suuhun, mutta uskon että meille kaikille parhaaksi.

Mutta...

Hauskaa viikonloppua kaikille taspuolisesti!!!!

Mari ja pojat

Vierailija
17/41 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen ensin, jos vaikka löytäisin sanoja sillä aikaa ;)

Vierailija
18/41 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, huh, mitä kaikkea syysperheitten eloon on taas mahtunut viime aikoina! Onneksi on ollut enkeleitä ja neuvokkaita äitejä matkassa.

Mimmuli. Teillä on ollut huolta muutenkin, joten voimia. Vaikka auto on vain auto, niin silti. Ja kyllähän tuollaista säikähtää.

Lila. Kyllä teillä nyt Rosan kanssa menee taas vaikeimman kautta :( On taatusti ollut pitkiä minuutteja odotella.

Vaikka mä vitsailin, että asutaan kaukana kaikesta, niin meille sattuu kuitenkin pääsemään päällystettyä tietä ja suht nopeastikin, jos vain ambulanssi sattuu muuten saapuville ja ainakin ensivasteväki tulee muutamassa minuutissa.

Voimia, helpotusta ja tyttöselle lisäruokia toivon!

Ayap. Valitettavastihan taitaa olla niin, että rektiot vaan pahenee (miten tuostakin enää pahenee?), joten siihen joutuu varautumaan. Mutta toisaalta aika varmaan auttaa asiassa. Toivottavasti Väkkärän käsi on jo parempi.

Kiva, kun Aaviskin ehti pinoon. Ei saa meitä hylätä! Mites siellä ukkosen kanssa pärjättiin? Täälläkin satoi niin paljon, että vieläkin on maa märkänä. Iikaa moinen harmittaa, kun ei pääse nurmikolle telmimään. Toisaalta on niin lämmin, ettei viiti kurahousuja ym varusteitakaan virittää, että pääsis kunnolla konttailemaan (+ eihän niillä ees pääse)

Kovasti on taas touhua riittänyt. Mies on tehny pitkiä päiviä. On ollu työreissuja ja urakoi loput hommat valmiiksi ennen lomaa. Siivous/ tyhjäämishommaakin oli reilummin, kun ens syksynä alkaa ihan uudenlaiset jutut. En oo muistanutkaan kysyä, mikä on sitte tehtävänimike.

Käytiin tänään suvivirsikin laulamassa. Koululaisten kevätkirkko oli ja mähän sinne lähdin koko pesueen kera tunnelmoimaan. Kylläpä sai taas miettiä, että oliko ihan järkevä ajatus. Puolilta päivin oli meille vielä erityisen huono ajankohta ruokailujen ja unien kannalta. Toisaalta ajattelin, että pitää vähän harjoitella ja miettiä valmiiksi, kun kesälle tuli hääkutsu ja sielläkin pitäsi pystyä olla ihmisiks.

Suunnistamassakin käytiin taas. Kyllä se on sitte mukavaa puuhaa. Ja vaikei rastireitit niin pitkiä oo, niin katon ne kyllä ihan lenkiksi itelleni, kun Iika on rinkassa ja Pekkaakin joutuu välillä kantamaan pöpelikössä. Sinnikkäästi kävelisi itekin, mutta sitte jouduttais mennä niin kovin hitaasti.

Koska tänään laistettiin, huomenna täätytyy siivoilla. Taidetaan saada pyhänä vieraitakin ;)

T@hti

Vierailija
19/41 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkikselle ainakin piti sanoa, että vauvahaaveen pystyi kyllä päätellä siitä kateuslistasta. Ei vain tullu heti otettua puheeksi. Taitaakin olla taas ajankohtainen aihe yhdessä jos toisessakin syysperheessä.

Työkuvioistasi oon taas tippunu kärryiltä, mutta toivottavasti ne järjestyy parhain päin kuitenkin.

Muistathan välillä levätä ja vetää henkeä!! Koko teidän perhe tuntuu tarvivan sitä itsesi lisäksi.

T@hti

Vierailija
20/41 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttysten ja mäkärien puremat on kauheita mun sormen pään kokoisia punaisa pahkuroita ja niitä on paljon, joku jo luuli että sillä on vesirokko. Lisäksi hoidossa oli nukkunut kakka housussa ja vaippa alue palanut tosi pahasti..... ja eilen alotin sen unikoulun... voinko jatkaa????