Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Edullinen hotelli Hyvinkään ja Pasilan välisen junaradan varrelta.

Vierailija
15.01.2025 |

Nuo nettisivustot ei tunnu ymmärtävän mitä haen. Eikö esim. Tikkurilan rautatieaseman välittömässä läheisyydessä ole hotelleja?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilasa on heti tien toisella puolella Hotel Heset vaikka ollaankin vantaalla.

Vierailija
2/12 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko tavata salarakkaasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radan itäpuolella yövyin kerrostalossa. Oli booking.comin luettelossa. Hiljainen talo ja ihan siisti paikka

Vierailija
4/12 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä Hyvinkään ja Pasilan välistä rataa kutsutaan pääradaksi. Kiitos ja anteeksi. 

Vierailija
5/12 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko Malmin Avion tai sitten Hotel Arkadia Tattarisuontiellä? Kuuleman mukaan todellisia "tuntemattomia luksushotelleja"

Vierailija
6/12 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Menen kokoukseen Pasilaan, ja pitää toimittaa yksi tavara henkilölle joka asuu Hyvinkäällä. Helsinkin hotellit on niin kalliita ja sitten pitää kuitenkin jostain matkustaa Pasilaan, helpompi olisi että voisi jäädä vaikka Tikkurilassa pois junasta ja siitä sitten käväistä Hyvinkäällä tai se henkilö tulla itse minulta noutamaan tavara. Tulisi halvemmaksi kuin lähettää postissa, ja pysyy ehjänä.

Vierailija
7/12 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä Hyvinkään ja Pasilan välistä rataa kutsutaan pääradaksi. Kiitos ja anteeksi. 

Kyllä minä sen tiedän, Ja oletin ettei se nyt ole tässä se oleellinen, vaan niiden asemien välinen alue, ilman että pitää mainita että se on nimenomaan päärata jota pitkin matkustan pohjoisesta Helsinkiin Pasilaan kokoukseen.

Vierailija
8/12 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko Malmin Avion tai sitten Hotel Arkadia Tattarisuontiellä? Kuuleman mukaan todellisia "tuntemattomia luksushotelleja"

Kuinkakohan pitkä matka niihin on rautatieasemalta? En halua kävellä kuin max muutama sata metriä.

Vierailija
9/12 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Menen kokoukseen Pasilaan, ja pitää toimittaa yksi tavara henkilölle joka asuu Hyvinkäällä. Helsinkin hotellit on niin kalliita ja sitten pitää kuitenkin jostain matkustaa Pasilaan, helpompi olisi että voisi jäädä vaikka Tikkurilassa pois junasta ja siitä sitten käväistä Hyvinkäällä tai se henkilö tulla itse minulta noutamaan tavara. Tulisi halvemmaksi kuin lähettää postissa, ja pysyy ehjänä.

Säästä tämä selitys puolisollesi.

Vierailija
10/12 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokelan vankila on tosi edullinen, paremmat olot kuin monella kotona. Ilmainen kirjastokortti, virkistysryhmiä ja avopuolella vapaa kulku, sossu maksaa junaliput jopa stadiin asti. Suosittelen kovasti. Vesi-, eikä sähkömaksua tarvitse maksaa ja saat jopa vähän viikkorahaa, itse et joudu siis maksamaan mitään. Miinuspuolena tänne ei ihan jokainen pääse, pitää olla ihan spessu tyyppi ja saat täältä myös nilkkakorun joka ei ihan ehkä viimeisintä muotia kyllä ole.

Vierailija
11/12 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokelan vankila on tosi edullinen, paremmat olot kuin monella kotona. Ilmainen kirjastokortti, virkistysryhmiä ja avopuolella vapaa kulku, sossu maksaa junaliput jopa stadiin asti. Suosittelen kovasti. Vesi-, eikä sähkömaksua tarvitse maksaa ja saat jopa vähän viikkorahaa, itse et joudu siis maksamaan mitään. Miinuspuolena tänne ei ihan jokainen pääse, pitää olla ihan spessu tyyppi ja saat täältä myös nilkkakorun joka ei ihan ehkä viimeisintä muotia kyllä ole.

Se on älynilkkakoru, jossa on myös paikannusominaisuus. Kätevää jos et tiedä missä olet.

Vierailija
12/12 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästä tämä selitys puolisollesi.

Jos minulla olisi joku salajuttu, niin ei se todellakaan olisi 500km päässä kotoa.