Mistä miehenä voi tänä päivänä löytää uskollisen/lojaalin naisen?
Tuo on itselleni yksi tärkeimmistä piirteistä naisessa. Mitä lojaalius sitten näin miehen näkökulmasta tarkoittaa? Mulle se tarkoittaa muutakin kuin sitä, että nainen ei petä tai sekoile muutakaan toisten miesten kanssa. Liitän siihen myös sen, että nainen ei pilkkaa tai kritisoi selän takana esim. naispuolisille kavereilleen.
Toinen asia on se, että keskinäisiä erimielisyyksiä ei tuoda esiin muiden seurassa. Koen hyvin epäkunnioittavana, jos nainen alkaa väittelemään kanssani julkisesti. Se on nimittäin juuri se hetki, kun mies kaipaa sitä että kumppani seisoo hänen rinnallaan. Eli on siis uskollinen.
Mitä ajatuksia tästä? Onko kohtuuttomia kriteerejä?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Et löydä sellaista ainakaan Suomesta. Suomalaiset naiset eivät ole sen arvoisia. Ulkomailta löytyy kauniita ja ystävällisiä naisia.
Lukutaitosi?
Sinusta siis suomalaiset naiset eivät ole sen arvoisia, että arvostaisivat kumppaniaan? Mitä tämä mielestäsi tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa suunnata esim. Ranskaan. Suomalainen nainen ei halua vahvaa parisuhdetta, vaan toisen ihmisen vierelle, jotta voi olla yksin, mut yhdessä yksin. Älä edes yrittää. Voin sanoa, et reisille menee, jos edes yrittää ns. klassista vahvaa suhdetta. Sä oot kantasuomalaisen mukaan silloin alistava ja naisvihamielinen.
Olen kuullut väitteen, että on ihan tavallista, että ranskalaisilla miehillä on rakastajatar ja että vaimot tietävät sen asian. Tilastojen mukaan uskottomuus on Ranskassa yleisempää kuin monissa muissa maissa. Tutkimusten mukaan merkittävä osa ranskalaisista miehistä myöntää olleensa jossain vaiheessa elämäänsä uskoton, ja Ranskassa suhtautuminen uskottomuuteen on perinteisesti ollut hieman vapaamielisempää.
Mun mielestä ei ollenkaan kohtuuttomia vaatimuksia . Ihan perus vaatimuksia. Noita minäkin edellytän mieheltä. T.nainen
Vierailija kirjoitti:
Haluat, että nainen pitää turpansa kiinni tilanteessa kuin tilanteessa muiden ihmisten seurassa, jottq sinä näyttäisit muiden silmissä oikealta UROKSELTA.
Aivan hirveäähän se on että mies ei halua että nainen nolaa itsensä ja miehensä muiden edessä. Sinäkö nimenomaan odotat että pääset valittamaan asioista miehellesi muiden katsellessa ja kuunnellessa siltä tekstisi vaikuttaa.
Hyvin puhuttu jatka vain etsintää kyllä se oikea löytyy vielä!
Pitääkö kysyä lupa ennenkuin puhuu ja montako askelta sun takana pitäisi nöyrästi kulkea et herra olisi tyytyväinen? Ei hyvää päivää taas. Aikuinen nainen puhuu ja sanoo mitä haluaa ja myös kantaa vastuun itse puheistaan.
Se auttaa kummasti, että täytät itse nuo samat odotukset ja kriteerit. Se kumppanin dissaaminen kavereille ja ihan vaikka vaan tikusta riidan kehittäminen muiden seurassa ei varsinaisesti ole herrasmiehen tekoja.
Kohtele toista kuten haluat itseäsi kohdeltavan. Aina se ei palkitse eikä maailmalle lahjoitettu hymykään palaa takaisin, mutta sille ei itse voi mitään. Se kun riittää että yhden ihmisen kanssa se vastavuoroisuus ja molemminpuolinen kunnioitus toimii.
Nuo eivät ole luonteenpiirteitä oikeastaan, uskollisuus ja lojaalisuus siis. Ne ovat enemmänkin tekoja, jotka toteutuvat siinä parisuhteessa.
Siksi et voi kaupan hyllyltä ostaa valmista pakettia, jonka päällä lukee "uskollinen ja lojaali nainen". Sinun pitää löytää parisuhde, jossa itse osoitat olevasi naisen uskollisuuden ja lojaalisuuden arvoinen. Parisuhteet ovat vuorovaikutussuhteita.
Ei täällä sua osata auttaa, mutta kannattaa osallistua jollekin pickup artistin kurssille, siellä opetetaan mm. miten saat pääsyn naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen työtä joissa tapaan pääsääntöisesti eri ikäisiä heteropariskuntia.
Näissä on sitten molempia äärimmäisyyksiä ja kaikkea siltä väliltä keskinäisyyteen kunnioitukseen liittyen.
Voi sanoa, että kun nainen on reilusti nainen ja mies vastaavasti mies niin kaikki toimii hyvin. On kadehdittavaa seurata pariskuntia, joissa on rauha ja keskinäinen kunnioitus.
Sitten on se toinen ryhmä, joita on vuosi vuodelta enemmän. Siinä toinen puolisko tai molemmat selaavat kännyköitään ja helposti jopa tiuskivat tai vinoilevat toisilleen. Heitä kohtaa tunnen myötähäpeää ja väittäisin, että jopa harmittaa heidän puolestaan.
Väittäisin, että nämä mallikelpoisemmat ovat jo pidempiaikaisempia suhteita ja he ovat hyvin usein avioliitossa.
Peilaan usein omaa parisuhdettani kun seuraan näitä pariskuntia ja tuo AP:n esiin ottama puolison nolaaminen julkisella paikalla on hyvin yleistä. Minulle se olisi syy päättää suhde.
Jokainen elää omanlaistaan suhdetta tai on sinkku, eikä se muuten hetkauta minua millään tavalla.
Mitä työtä teet? Hieman outoja osin kirjoitat. Allekirjoitan täysin sen, että hyvään suhteeseen ei kuulu ilkeily tai toisen nolaaminen, missään tilanteessa, saati julkisesti. Keskinäinen ja huom! molemminpuolinen kunnioitus ja luottamus ja ystävyys on kaiken ydin Ja kyllä, liikaa aikaa vietetään kännykällä ( mäkin nyt...)
Mutta sitten. Mikä hevon he..iä tarkoittaa, että joku on " reilusti nainen". Ihmisiä ja luonteita on monenlaisia- stop the press- eikä mitään yhtäläisyyttä voi vetää edellä kuvatun suhteen ja konservatiivisten sukupuoliroolien välille.
Vastaan kommettiisi. Reilusti nainen tarkoittaa naista, jolla on naisen luonnetta ja taipumuksia eli feminiininen ja vastaavasti mies on maskuliininen.
Voihan se olla joskus toisinkin päin ja varmaankin ihan toimiva, mutta minun työssä nämä pariskunnat eivät juurikaan ole edustettuina.
Väitän, että onnellisimmat suhteet ovat ainakin ulkopuolisen silmin niitä, joissa kumpikaan ei alista tai dissaa toista.
AP:n kysymykseen, että mistä tällaisen puolison löytää, niin mistä vaan kunhan muistaa myös sen oman roolin ja velvollisuudet parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä on sitten molempia äärimmäisyyksiä ja kaikkea siltä väliltä keskinäisyyteen kunnioitukseen liittyen.
Voi sanoa, että kun nainen on reilusti nainen ja mies vastaavasti mies niin kaikki toimii hyvin. On kadehdittavaa seurata pariskuntia, joissa on rauha ja keskinäinen kunnioitus.
Sitten on se toinen ryhmä, joita on vuosi vuodelta enemmän. Siinä toinen puolisko tai molemmat selaavat kännyköitään ja helposti jopa tiuskivat tai vinoilevat toisilleen. Heitä kohtaa tunnen myötähäpeää ja väittäisin, että jopa harmittaa heidän puolestaan.
Väittäisin, että nämä mallikelpoisemmat ovat jo pidempiaikaisempia suhteita ja he ovat hyvin usein avioliitossa.
Peilaan usein omaa parisuhdettani kun seuraan näitä pariskuntia ja tuo AP:n esiin ottama puolison nolaaminen julkisella paikalla on hyvin yleistä. Minulle se olisi syy päättää suhde.
Jokainen elää omanlaistaan suhdetta tai on sinkku, eikä se muuten hetkauta minua millään tavalla.
Mitä työtä teet? Hieman outoja osin kirjoitat. Allekirjoitan täysin sen, että hyvään suhteeseen ei kuulu ilkeily tai toisen nolaaminen, missään tilanteessa, saati julkisesti. Keskinäinen ja huom! molemminpuolinen kunnioitus ja luottamus ja ystävyys on kaiken ydin Ja kyllä, liikaa aikaa vietetään kännykällä ( mäkin nyt...)
Mutta sitten. Mikä hevon he..iä tarkoittaa, että joku on " reilusti nainen". Ihmisiä ja luonteita on monenlaisia- stop the press- eikä mitään yhtäläisyyttä voi vetää edellä kuvatun suhteen ja konservatiivisten sukupuoliroolien välille.
Vastaan kommettiisi. Reilusti nainen tarkoittaa naista, jolla on naisen luonnetta ja taipumuksia eli feminiininen ja vastaavasti mies on maskuliininen.
Voihan se olla joskus toisinkin päin ja varmaankin ihan toimiva, mutta minun työssä nämä pariskunnat eivät juurikaan ole edustettuina.
Väitän, että onnellisimmat suhteet ovat ainakin ulkopuolisen silmin niitä, joissa kumpikaan ei alista tai dissaa toista.
AP:n kysymykseen, että mistä tällaisen puolison löytää, niin mistä vaan kunhan muistaa myös sen oman roolin ja velvollisuudet parisuhteessa.
Yhä epämääräisempää. Lisäksi onko naisellisuus tai maskuliinisuus oikeastaan luonteenpiirre? Vai ovatko ne vain opittuja tapoja, jotain ulkoista? Esiinnyt muka avioliittoneuvojana, muttet ole koskaan pohtinut miten kulttuuri vaikuttaa näihin asioihin?
Harvinaista se on, kannattaa sellaisesta pitää kiinni <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä epämääräisempää. Lisäksi onko naisellisuus tai maskuliinisuus oikeastaan luonteenpiirre? Vai ovatko ne vain opittuja tapoja, jotain ulkoista? Esiinnyt muka avioliittoneuvojana, muttet ole koskaan pohtinut miten kulttuuri vaikuttaa näihin asioihin?
Vastaan kommenttisi.
En ole avioliittoneuvoja tai edes mitään sinnepäinkään.
Mutta pääsääntöisesti asiakkaani ovat kaikenikäisiä heteropariskuntia.
En puutu heidän käytökseensä tai elämäänsä millään tavalla, mutta seuraan heidän elämäänsä jossain vaiheessa jonkin aikaa, kuitenkin riittävästi että pystyn muodostamaan parisuhteenkin tilasta. Näillä pariskunnilla on yleensä elämänhallinta pääsääntöisesti keskimääräistä paremmalla mallilla.
Vierailija kirjoitti:
Et löydä sellaista ainakaan Suomesta. Suomalaiset naiset eivät ole sen arvoisia. Ulkomailta löytyy kauniita ja ystävällisiä naisia.
Mistä päin maailmaa sinä olet omat parisuhteesi löytänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa suunnata esim. Ranskaan. Suomalainen nainen ei halua vahvaa parisuhdetta, vaan toisen ihmisen vierelle, jotta voi olla yksin, mut yhdessä yksin. Älä edes yrittää. Voin sanoa, et reisille menee, jos edes yrittää ns. klassista vahvaa suhdetta. Sä oot kantasuomalaisen mukaan silloin alistava ja naisvihamielinen.
Olen kuullut väitteen, että on ihan tavallista, että ranskalaisilla miehillä on rakastajatar ja että vaimot tietävät sen asian. Tilastojen mukaan uskottomuus on Ranskassa yleisempää kuin monissa muissa maissa. Tutkimusten mukaan merkittävä osa ranskalaisista miehistä myöntää olleensa jossain vaiheessa elämäänsä uskoton, ja Ranskassa suhtautuminen uskottomuuteen on perinteisesti ollut hieman vapaamielisempää.
Heidän vaimoillaan on myös rakastajat. Kummasti unohdit sen kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan kommenttisi.
En ole avioliittoneuvoja tai edes mitään sinnepäinkään.
Mutta pääsääntöisesti asiakkaani ovat kaikenikäisiä heteropariskuntia.
En puutu heidän käytökseensä tai elämäänsä millään tavalla, mutta seuraan heidän elämäänsä jossain vaiheessa jonkin aikaa, kuitenkin riittävästi että pystyn muodostamaan parisuhteenkin tilasta. Näillä pariskunnilla on yleensä elämänhallinta pääsääntöisesti keskimääräistä paremmalla mallilla.
Höpö höpö.