Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pitää aina olla joka paikassa puoli tuntia aikaisemmin. Menee hermot

Vierailija
26.09.2026 |

Jos on vaikka klo 10:30 sovittu jotain niin riittää, että on puolelta siellä missä pitää olla. Mutta ei, mies haluaa lähteä jo kolme varttia ennen sitä niin, että ollaan sitten 15-20 minuuttia ennen jo siellä. Miksi ihmeessä? Ja tekee kauheaa draamaa, jos ollaan ehkä minuutin myöhässä. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisesi ihmiset ovat pohjasakkaa. Narsistit antavat muiden odottaa itseään.

Vierailija
2/32 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on oppinut kanssasi sen että myöhästytte. Hän tekee sen minkä mies voi ja järjestää asiat niin, että olette ajoissa. Näin ollen jos meinaatte myöhästyä, ette ainakaan paljoa myöhästy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee teillä on ongelmat.

Vierailija
4/32 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puol tuntia ennen paikalla vai 15-20minsaa, päätä jo.

Vierailija
5/32 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisia taas, ruuhkat, ajamatta jäänyt ratikkavuoro tms, eikä se lääkäri odota sinua 15 minuuttia, sillä seuraavakin potilas on tulossa. Mutta minä-minä-minä

Vierailija
6/32 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei hahmota ajankulua ja luulee, että tiellä on joka kerta tukkirekka kaatuneena tms. Harvassa paikassa oikeasti tarvitsee olla puoli tuntia etuajassa, n. 5 minuuttia riittää ja aina ei tarvita sitäkään, vaan voi saapua ajallaan tai vaikka muutaman minuutin annetun ajankohdan jälkeen.

Vierailija
7/32 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene perästä? Anna miehen mennä parhaaksi katsomaansa aikaan, Asia on sillä ratkaistu.

Vierailija
8/32 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartti ei ole puolituntia. Kummasta siis on kyse?

Vierailija
9/32 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sattunut, että liikenneonnettomuuden vuoksi on myöhästynyt tärkeästä kokeesta. Käyttämättömästä lääkäriajasta menee maksu. Parkkipaikkaa joutuu etsimään. Auton rengas puhkeaa.... Jne

Itse varaan aikaa, kaikenlaista voi sattua. 

Vierailija
10/32 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies ajaa vaikkapa autoa, ja olette menossa keskustaan (oletus), niin auton parkkipaikkaa ei välttämättä löydy sille sekunnille kun Google maps arvioi teidän olevan perillä.

Lisäksi luulen, että mies oppinut sinun olevan kategorisesti 15 min aina myöhässä. Joskus tuurilla muutkin ovat hiukan, niin sinulle se ei näy loppujen lopuksi isona erona. 

Ps. Moni mies on armeijasta oppinut, että jos paikalla pitää olla tasalta, niin tähtää AINA varttia vaille. Tällä tavoin et myöhästy koskaan, oli tärkeä tai vähemmän tärkeä meno, eikä kukaan toinen joudu odottamaan sinun takiasi

Vierailija
11/32 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin aina ajoissa kuin myöhässä. Koskaan ei voi tietää mitä matkalla sattuu. Olin lähdössä lääkäriin ja autokatoksesta lähdin autolla niin parkkipaikalla roska-auto kulkuväylän tukkeena. Vartti meni kun kuski sai roska-astiat tyhjättyä ja lähti pois. Onneksi olin hyvissä ajoin matkassa.

Vierailija
12/32 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sattunut, että liikenneonnettomuuden vuoksi on myöhästynyt tärkeästä kokeesta. Käyttämättömästä lääkäriajasta menee maksu. Parkkipaikkaa joutuu etsimään. Auton rengas puhkeaa.... Jne

Kuinka usein joudut liikenneonnettomuuteen ja olisiko tilanteen pelastanut se, että olisi lähtenyt kotoa aiemmin? Tuskinpa. Ihan hullua olla jatkuvasti puoli tuntia etuajassa siksi, että saattaa tapahtua liikenneonnettomuus, joka todennäköisesti estää menemisen kokonaan tai myöhästyttää niin paljon, että puolituntinenkaan ei riitä. Mutta ehkä voisi mennä varmuudeksi sitten vaikkapa 2 tuntia etuajassa?

Vierailija
13/32 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisesi ihmiset ovat pohjasakkaa. Narsistit antavat muiden odottaa itseään.

Jos on täsmällisesti ajallaan paikalla, kuinka siinä kukaan joutuu odottamaan? -eri

Vierailija
14/32 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP varmaan tulee lentokentällekin pari minuuttia ennen check-in:n loppumista. Yksi pidempi punainen liikennevalo, ja peli olisi seis. Mutta hei, en joutunut odottamaan kentällä turhaan.

Vierailija
15/32 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein joudut liikenneonnettomuuteen ja olisiko tilanteen pelastanut se, että olisi lähtenyt kotoa aiemmin? Tuskinpa. Ihan hullua olla jatkuvasti puoli tuntia etuajassa siksi, että saattaa tapahtua liikenneonnettomuus, joka todennäköisesti estää menemisen kokonaan tai myöhästyttää niin paljon, että puolituntinenkaan ei riitä. Mutta ehkä voisi mennä varmuudeksi sitten vaikkapa 2 tuntia etuajassa?

AP puhui 15minuutista myös. Yrittäisit edes olla kartalla, mistä puhutaan, äläkä vääristele asioita.

Vierailija
16/32 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP varmaan tulee lentokentällekin pari minuuttia ennen check-in:n loppumista. Yksi pidempi punainen liikennevalo, ja peli olisi seis. Mutta hei, en joutunut odottamaan kentällä turhaan.

Lentokenttä on niitä harvoja paikkoja, joihin on syytä mennä ajoissa. Sukulaisvierailut yms. taas eivät.

Vierailija
17/32 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla 10 min ennen paikalla. Se on kohteliasta ja fiksua.662

Vierailija
18/32 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin, että jotenkin tuo ajatuskuvio kuulostaa enemmän katastrofiajattelulta ja jonkinmoiselta ahdistuneisuushäiriöltä kuin siltä, että pyrkii olemaan ajallaan perillä.

Vierailija
19/32 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, joka vuosi ihmisiä myöhästyy pääsykokeesta, koska eivät huomioi mahdollisia onnettomuuksia tai junien hajoamisia. Ehkä kannattaisi olla se 2h aikaisemmin sen sijaan että odottaa kokonaisen vuoden seuraavaan pääsykokeeseen.

Vierailija
20/32 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartin etuajassa on ihan hyvä ja normaali tapa. Mistä sen puolituntia sait? Jos hän häihin tulisi pari päivää myöhässä, niin olisit varmaan otettu 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän