Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleensä tarkoittaa jos työpaikkailmoituksessa lukee "Nautit vauhdikkaasta työympäristöstä"

Vierailija
26.09.2026 |

Oli siinä myös että teet työtäsi hyvällä fyysisellä kunnolla.

Kommentit (47)

21/47 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Kuulostaa Junkerilta 😎

Jaahas, mitä tuo tarkoittaa ja mistä sai ton päähäsi, et töissä kuiten,kaa trolli käy....???

Junker on mun vauhdikkaimpia työpisteitä kesällä 🤩

En oo vieläkään trolli, ja talvellakin teen keikkaa päiväkodis 😃

Vierailija
22/47 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorisokoti, jossa täysi hulabaloo päällä. Välillä pääset ohjaajana pusaamaan kiinnipitoa 180cm ja 100kg päihtyneen teinin kanssa.

Aika harvinaista, että nopeasti pituutta kasvanut teini painaisi 100 kg tai toisaalta nuorisokodin päihdeongelmaisella olisi säännöllinen kuntosaliohjelma ja 100 kg massaa.

Usko pois, niitä riittää. Ja tässä "vauhdikkaassa ja toisinaan fyysisessä työssä" on sitten kimpussa lauma 160cm sosionomitipuja. Poliisihommiksihan se sitten monesti lopulta menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa Junkerilta 😎

Jaahas, mitä tuo tarkoittaa ja mistä sai ton päähäsi, et töissä kuiten,kaa trolli käy....???

Mikset hae vakituisia töitä? "Elämäsi" kuulostaa aivan liian vastuuttomalta. Siksi saat trollin leiman.

Vierailija
24/47 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä kaaos ympärillä, esim kirkuvia pikkukersoja tai sekopäitä ja aggressiivisia muistisairaita.

Vierailija
25/47 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorisokoti, jossa täysi hulabaloo päällä. Välillä pääset ohjaajana pusaamaan kiinnipitoa 180cm ja 100kg päihtyneen teinin kanssa.

Aika harvinaista, että nopeasti pituutta kasvanut teini painaisi 100 kg tai toisaalta nuorisokodin päihdeongelmaisella olisi säännöllinen kuntosaliohjelma ja 100 kg massaa.

Just noita plösöjä makaa pelituolissaan tai somessa viikot ja viikonloppuna dokataan tai jollain muulla sotketaan pipo. Sit alkaa tapahtua.

Vierailija
26/47 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viiten pennin h-ran paikka.

Vierailija
27/47 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa Junkerilta 😎

Mikset hae vakituisia töitä? "Elämäsi" kuulostaa aivan liian vastuuttomalta. Siksi saat trollin leiman.

Oletko nyt ihan varma, että vakituinen työ päiväkodissa on tavoittelun arvoinen, kysyy toinen vastuuton vapaaehtoisesti kausityöläinen?

Vierailija
28/47 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä, että tuosta työstä nauttii adhd-tyyppinen persoona. Ja sellaista sinne etsitään. Aikuinen tietää kyllä onko sellainen vai ei. Esim minä en ole tuollainen, mutta minun mieheni on.

Voi vain olla, että tuollaiset touhukkaat ihmiset harvoin ovat työttömänä.

Vierailija
29/47 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on siis keittiötyöntekijä/ruokakuski, vaatimuksena oli vain B-ajokortti ja hygieeniapassi ja B2 tason suomenkielen taito, niin mietin vaan että pitäiskö hakee kun nuo löytyy vaikka koskaan en keittiössä olekkaan töissä ollu, AP.

Hae vaan.

Vierailija
30/47 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa Junkerilta 😎

Oletko nyt ihan varma, että vakituinen työ päiväkodissa on tavoittelun arvoinen, kysyy toinen vastuuton vapaaehtoisesti kausityöläinen?

Ei ikinä enää vakkariksi. Keikkarina omaan tahtiin ja tavoitetuloihin, itse ilman "neuvottelemista" omien vapaiden ja lomien ajankohdasta ja pituudesta päättäen.

- soten laitossektori

Vierailija
31/47 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kun mulle tehty. Hakemusta vaan sisään.

Vierailija
32/47 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopo karkaa käsistä joka päivä ja kaikki asiat menee päin vittua! 

Vierailija
33/47 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa Junkerilta 😎

Ei ikinä enää vakkariksi. Keikkarina omaan tahtiin ja tavoitetuloihin, itse ilman "neuvottelemista" omien vapaiden ja lomien ajankohdasta ja pituudesta päättäen.

- soten laitossektori

Word. Erikoissairaanhoito, tukipalvelut 

Vierailija
34/47 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa että kiire koko ajan, et saa töitä tehtyä rauhassa, pitää jatkuvasti multitaskata, työntekijöitä liian vähän, saikkuja ei korvata, juokset edestakas. Esim. kaupassa yleistä kun samalla rämpytät kassaa mutta siinä ei saa sekunttiakaan seistä tyhjänpanttina vaan juokset toiselle puolen myymälää purkaa yhden tavaran kuormasta ja taas kassalla joku ja seuraavaksi takaovella kuorma tai postikuski ja vihasia asiakkaita jonossa pimputtamassa kelloa kun myyjää ei näy matkalla huomaat että joku tiputtanu kastikepurkin hyllyltä ja toinen asiakas tokasee et pitäskö toi siivota. Nojooo o ihan kohta perhana. Päivän päätteeksi luet vielä sähköpostit missä Irmalta palaute kun puhelimeen ei vastata kun hän ois halunnu kysyä paljon kello on.

Vierailija
35/47 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa juuri sitä mitä siinä lukee, eli yleensä on jatkuvasti jotain tekemistä. Ei se välttämättä ole synonyymi kiireelle, eli hommat voi ehtiä tekemään hyvinkin päivän aikana kiireettä. Mutta aikaa sellaiseen iltiksen selaamiseen tai kännykännäpräämiselle ei liiemmälti ole. Työpaikka jossa tehdään töitä, kiveksien pallottelu ja pimpin hieronta jää vapaa-ajalle.

Vierailija
36/47 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa Junkerilta 😎

- soten laitossektori

Word. Erikoissairaanhoito, tukipalvelut 

Lastenkodit, vammaiskodit, vanhainkodit. Mitkä vaan sossualan päihde ym. fusking kodit.

Vierailija
37/47 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENKÄÄ SAATANA TÖIHIN PUMMIT MIKSI TEILLE MAKSETAAN TUKIA SIITÄ ETTÄ PIERESKELETTE KOTONA JA VIETTE RUOKAKAUPPOIHIN HIEKKAA? SAATANAN LAISKAT PASKAISET HAMPUUSIT!

Vierailija
38/47 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mopo karkaa käsistä joka päivä ja kaikki asiat menee päin vittua! 

Lastensuojelulaitokset!

Vierailija
39/47 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on siis keittiötyöntekijä/ruokakuski, vaatimuksena oli vain B-ajokortti ja hygieeniapassi ja B2 tason suomenkielen taito, niin mietin vaan että pitäiskö hakee kun nuo löytyy vaikka koskaan en keittiössä olekkaan töissä ollu, AP.

Miten voi olla 2 työtä samassa?

Vierailija
40/47 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiirettä piisaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi