Voisitko seurustella entisen koulukiusaajan kanssa?
Kommentit (30)
Monet silti nuoleskelevat kieli ruskeana koulukiusaaja Stubbin persettä, joka myös lietsoo sotaa jatkuvalla syötöllä.
En. Yksi hyväksikäyttäjämies oli kiusattu koulussa vähän, mutta hirveä tyyppi minulle.
Niin no, oon seurustellut tap pa jan kanssa.
T. Entinen koulukiusattu
Seurustelen parasta aikaa sellaisen kanssa.
Oli parikymppisenä yksi tapaus, joka kännissä oikein kehuskeli asialla. Meillä oli ollut ensin pientä ihastusta ilmassa puolin ja toisin, mutta fiilikset menivät samantien kuin vessanpöntöstä alas. Tuollainen ei minuun vetoa millään tavalla.
Olen alkanut penkomaan ukkoni taustoja, näyttäisi siltä että on ollut koulukiusaaja 60-luvulla. Sain selville ku yks mummo joka oli samassa koulussa kertoi sen heitelleen lumipalloilla muita oppilaita. Laitan maanantaina eropaperit
Tietysti voisin. Koulukiusaajamiehet ovat alfoja.👄
En todellakaan, Tappaisin ellei siitä joutuisi linnaan.
Missä kulkee raja kuka lasketaan koulukiusaajaksi vai pelkästään ne joille on poltettu otsaan koulukiusaaja teksti?
Voisitko seurustella 15-vuotiaana toisen hengen riistäneen kanssa ?
Vierailija kirjoitti:
Oli parikymppisenä yksi tapaus, joka kännissä oikein kehuskeli asialla. Meillä oli ollut ensin pientä ihastusta ilmassa puolin ja toisin, mutta fiilikset menivät samantien kuin vessanpöntöstä alas. Tuollainen ei minuun vetoa millään tavalla.
Saatana, oliko mulkku töninyt jotain ruokalan jonossa?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko seurustella 15-vuotiaana toisen hengen riistäneen kanssa ?
Jännikset on aika hotteja.👄
Tottakai . Koulukiusaajat ovat kuuminta hottia jännän hiusrajan kera. Onhan suomen johdossakin kiusaaja
En, mutta työpaikkakiusaajan kanssa voisin.
En. Luonnevikaisia. Epäluotettavia ja epälojaaleja tapauksia. Ja mietipä eron jälkeen mikä pskamyrsky.
Pressan puoliso voi, miksen minäkin?
En helvetissä. Mutta miten saada tieto taustasta ongittua?