Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa on teidän jouluvalmistelut?

Vierailija
25.09.2026 |

Olen ostanut kausivaloihin täydennykset niistä kaupoista jotka hoksanneet laittaa valot ajoissa esille, aloittanut lahjojen ostamisen ja tekemisen, hankkinut lahjapussit ja alkanut miettiä koristeita sekä löytänyt täydellisen tekokuusen olkkariin (ulos tulee myös aina oikea kuusi, koska ei kestäisi sisällä riittävän pitkään). Ensimmäiset valot ripustin muutama viikko sitten. Joulukuun ruuista olen kerännyt Pinterestiin listaa. Olen jo vuosia pyhittänyt koko joulukuun rauhoittumiselle ja joulusta nauttimiselle. Siihen mennessä pitää olla lahjat paketoitu ja kaikki ärsyttävä jouluun liittyvä pois ajatuksista. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä. On syys ja kevät vain. 

Vierailija
2/6 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailin alesta jouluastioita ym. Kiva kattaa pöytä jouluna. Tosin ei aattona, aattona mennään pahvilautasilla, koska äitini valittaa jokaisesta astiasta ja sen hinnasta. Pahvilautasista ei valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut olohuoneeseen kauniit verhot, eivät ole jouluverhot kuitenkaan. Nyt mietin josko kehtaisin uskaltaa laittaa keittiöön jo jouluverhot? Ne eivät ole siten jouluiset, että olisi tonttuja ja sellaisia kuvioita mutta joulun aikaan kuuluvia kukkakuvioita. Haluaisin laittaa kun aamutkin pian ovat pimeitä niin punakuvioiset verhot keittiössä olisivat jotenkin lämpimät. Onko aivan hölmöä?

Vierailija
4/6 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkku on paistamatta. Muuten on kaikki valmista.

Vierailija
5/6 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä missään vaiheessa. Pitää selviytyä eka Halloweenistakin. 👻👽💀🦴👹🎃🎃🎃 

Vierailija
6/6 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin lehtitaikinan sulamaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan