Minulla on 290 000€ sijoitustilillä, mutta elän sinppeliä elämää. Naisia ei kiinnosta?
En halua paljastaa varallisuuttani naisille, ennen kuin olemme vakituisessa suhteessa. Tuntuu että kaikki suhteeni päätyvät tapailuvaiheeseen. En suostu menemään treffeille, jos minun pitää maksaa yli 30€ siitä. Ensitreffeiksi ehdotan yleensä kävelyä kaupungin keskustassa. Tienaan hyvin ja olen 22-vuotiaasta asti sijoittanut vähintään 500€/kk osakkeisiin (nykyisin yli 1000-1500€/kk). Elän kuitenkin sinppeliä elämää vuokrayksiössä halvalla asuinalueella.
Miten löytää nainen, joka arvostaa pihiä miestä? Haluan eläköityä viisikymppisenä ja nykyisellä tahdilla se on helposti saavutettavissa. Onko myönnettävä tappiot ja siirryttävä ulkomaalaisiin naisiin, jotka vielä etsivät miestä hänen luonteensa perusteella eivätkä blokkaa, koska mies ei halunnut viedä hienoon ravintolaan maksamaan 100€ muurahaisen kokoisista annoksista?
M36
Kommentit (67)
Kuulostat kauhistukselta. Mieluummin sellainen, joka osaa nauttia myös elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap teet sillä miljoonallasi 20 vuoden kuluttua? Oletko edelleen yksin ja perheetön siellä yksiössäsi - elämä jäänyt elämättä ja nuoruus takana? Isäni oli pihi kuin p*rkele. Kengät hajosivat jalkaan ja asunto oli halvin mahdollinen lähiökämppä. Kuoli sitten sen miljoonansa kanssa. Mitään iloa ei niistä rahoistaan saanut, kun niitä ei voinut käyttää. Eikä saanut senttiäkään mukaansa tuonpuoleiseen. Kannattaa elää silloin kun on elossa, ja sitä varten raha on keksitty!
En ole ap mutta pyrin paskamaisesta työelämästä pois. Kyllä sillä on minulle enemmän arvoa kuin siitä että hassaisin rahat johonkin mikä ei merkitse minulle oikeastaan mitään.
Kuinka moni haluaa kumppanin, jonka elämä on pas*amaista? Eiköhän tuo asenne heijastu jollakin tavalla treffikumppaneihisi. Tuskin olet mitään leppoisaa seuraa, jos ahdistuneesti vain odotat pääsyä työelämästä pois.
Tosin pidän sinua trollina, joka vain haaveilee sekä rahoista että naisista.
Katso extreme cheapskates ja päättele siitä, ehkä joku löytyy...mut taso on sitten sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap teet sillä miljoonallasi 20 vuoden kuluttua? Oletko edelleen yksin ja perheetön siellä yksiössäsi - elämä jäänyt elämättä ja nuoruus takana? Isäni oli pihi kuin p*rkele. Kengät hajosivat jalkaan ja asunto oli halvin mahdollinen lähiökämppä. Kuoli sitten sen miljoonansa kanssa. Mitään iloa ei niistä rahoistaan saanut, kun niitä ei voinut käyttää. Eikä saanut senttiäkään mukaansa tuonpuoleiseen. Kannattaa elää silloin kun on elossa, ja sitä varten raha on keksitty!
En ole ap mutta pyrin paskamaisesta työelämästä pois. Kyllä sillä on minulle enemmän arvoa kuin siitä että hassaisin rahat johonkin mikä ei merkitse minulle oikeastaan mitään.
Elämässä voi olla myös tasapaino: osa rahoista säästetään ja sijoitetaan ja osa käytetään elämästä nauttimiseen. Monet nimenomaan käyttävät rahojaan asioihin, jotka kokevat itselleen tärkeiksi ja merkityksellisiksi. Jos tuntuu, ettei mitään voi käyttää, niin silloin kannattaa ehkä miettiä, miten tienata enemmän, jotta käyttövaraa jää enemmän, sen sijaan että koko ajan yrittää vain vähentää kulutusta.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Hei, tuohan on kuin minä, paitsi että toisinaan lähden yhtäkkiä käymään vaikkapa Macaossa jos siltä tuntuu. Sitten palaan takaisin halpaan lähiökämpääni hekottelemaan maailman menolle. Perhettä en kaipaa, yksin on hauskempaa ja kyllähän tuolla maailmalla aina tapaa kaiken maailman koheltajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä voi olla myös tasapaino: osa rahoista säästetään ja sijoitetaan ja osa käytetään elämästä nauttimiseen. Monet nimenomaan käyttävät rahojaan asioihin, jotka kokevat itselleen tärkeiksi ja merkityksellisiksi. Jos tuntuu, ettei mitään voi käyttää, niin silloin kannattaa ehkä miettiä, miten tienata enemmän, jotta käyttövaraa jää enemmän, sen sijaan että koko ajan yrittää vain vähentää kulutusta.
T. Eri
Piheys johtuu jostain lapsuuden traumasta, mistä ei ole päässyt yli. Pihi ihminen ei osaa rakastaa tai osoittaa empatiaa muita kohtaan kuin normaalit ihmiset.
Terapiaa pihi tarvitsee ennen kaikkea kuin mitään muuta, mutta eihän pihi sellaisia summia raaski kuluttaa.
Luulet, että se kävely keskustassa kadottaa pelkästään rahanahneet naiset, mutta se nimenomaan kadottaa myös ne varakkaat naiset, sillä he ajattelevat että olet niin rahaton että pystyt vain kävelylenkkeihin ja että kaikki jää naisen maksettavaksi.