Aiotko lopettaa tupakoinnin parvekkeella/pihalla
Uuden 1.10.2026 voimaantulevan lain perusteella vuokralaisen tupakointi kielletään parvekkeella sekä asunnon/taloyhtiön piha-alueella.
Kommentit (52)
Aion salaa parvekkeen oven raossa tuprutella, toinen suunnitelma menen varaston ovesta pihalle mutta joku sanoi ettei piha alueellakaan polttaa. Mietin erästä tupakoivaa asukasta joka ei pysty ulkona käymään, tytär tuo ruuat hänelle. Minusta on liian rankka päätös tämmöinen vuokralaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti teitä riippuvaisia idiootteja näkyy kiukuttavan. Teille sanottiin, että rööki koukuttaa ja tappaa, mutta te siitä huolimatta opettelitte koukkuun.
Alkakaa totutella asunnottomuuteen sitten :D
Seuraavat vaiheet kupletissa ovat, että tupakkatuotteiden hinta nostetaan moninkertaiseksi ja lopulta niitä ei enää myydä eikä tuoda maahan.
Entä ku kannabis aiotaan laillistaa ja jopa kovienkin huumeiden laillistamista on mietitty? Alkoholitki saa kohta kotiovelle woltilla? Mut tupakka kaikista pahin synti :D röökin hintaaki ku nostetaan ni rikolliset siitä vaan hyötyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun kielletään ja aletaan paheksua jotain, niin tilalle tulee vielä pahempaa.
Esim. Sähkö tupakki. Se on 10x pahempi, kuin tupakki. Minua nuoremmilla, jotka eivät ole ikinä tupakkia polttaneet ja ovat käyttäneet ala/ylä-asteelta asti sähkötupakkia on mustemmat keuhkot, kuin koko ikänsä polttaneella ja sylki myös sen väristä. Sitten siihen ns. Poppari keuhkot.
Jos minä, joka olen yli 20v. Polttanut, lopettaisin nyt tupakin polton, minun keuhkoni alkaisivat puhdistautua, eikä minulle jäisi ns. Poppari keuhkoja. Aina tulee olemaan paheita, ja kiellettyjen paheiden tilalle tulee uusia. Paheista ei ikinä päästä kielloista huolimatta eroon.
No ei ole sähkötupakka pahempi kuin tupakka eikä siitä tule mitään popparikeuhkoja.
Älä usko kaikenlaista valeuutisia.
Riippuu aika paljon e-tupakasta/vapesta. Monissa esim kiinalaisissa on kaikenlaisia "lisäaineita" ja nikotiinipitoisuudet todella korkeita. Eri
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa nykyses Suomen / maailmantilantees nillittää jostai röökistä, eiköhä täs oo vähä isompiiki ongelmii :D
Yllättävän moni.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti teitä riippuvaisia idiootteja näkyy kiukuttavan. Teille sanottiin, että rööki koukuttaa ja tappaa, mutta te siitä huolimatta opettelitte koukkuun.
Alkakaa totutella asunnottomuuteen sitten :D
Seuraavat vaiheet kupletissa ovat, että tupakkatuotteiden hinta nostetaan moninkertaiseksi ja lopulta niitä ei enää myydä eikä tuoda maahan.
Itellä etenevä krooninen sairaus joka aiheuttaa jatkuvaa kipua, tupakointi vie kivun edes hetkeksi poos. Mieluummin näin kuin että oon lähes tajuttomana vahvoista kipulääkkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun kielletään ja aletaan paheksua jotain, niin tilalle tulee vielä pahempaa.
Esim. Sähkö tupakki. Se on 10x pahempi, kuin tupakki. Minua nuoremmilla, jotka eivät ole ikinä tupakkia polttaneet ja ovat käyttäneet ala/ylä-asteelta asti sähkötupakkia on mustemmat keuhkot, kuin koko ikänsä polttaneella ja sylki myös sen väristä. Sitten siihen ns. Poppari keuhkot.
Jos minä, joka olen yli 20v. Polttanut, lopettaisin nyt tupakin polton, minun keuhkoni alkaisivat puhdistautua, eikä minulle jäisi ns. Poppari keuhkoja. Aina tulee olemaan paheita, ja kiellettyjen paheiden tilalle tulee uusia. Paheista ei ikinä päästä kielloista huolimatta eroon.
No ei ole sähkötupakka pahempi kuin tupakka eikä siitä tule mitään popparikeuhkoja.
Saattaa tulla hevarikehkot, räppärikeuhkot on kai pahemmat🤔
En aio muuttaa millään tavalla käyttäytymistäni, poltan jatkossakin normaalisti parvekkeella - ei tule tapahtumaan mitään, ei tänne rynni mikään isännöitsijä mittausvehkeiden kanssa antamaan häätömääräystä. Joku naapurin mummo voi pommittaa isännöitsijätoimiston as.palvelua, mutta ei tule johtamaan mihinkään toimenpiteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa tulla hevarikehkot, räppärikeuhkot on kai pahemmat🤔
Tai jopa iskelmäkeuhkot
Vierailija kirjoitti:
poltan sisällä
Oikein 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Aion salaa parvekkeen oven raossa tuprutella, toinen suunnitelma menen varaston ovesta pihalle mutta joku sanoi ettei piha alueellakaan polttaa. Mietin erästä tupakoivaa asukasta joka ei pysty ulkona käymään, tytär tuo ruuat hänelle. Minusta on liian rankka päätös tämmöinen vuokralaiselle.
Vaikka itse poltan, niin voin varmaan sanoa ettei tupakointi ole pakollista pitää olla ilman jos ei pääse sinne minne pitää. Rollaattori tai pyörätuoli auttaa jos ei jalat toimi
talon sekopää valittaja änkee tupakki paikalle sepustamaan jo kaksi kertaa on itkua tihrustaneena lähtenyt. miksi änkee savuun jos keuhkoihin sattuu. MEIDÄN TALOSSA ALKAA TOSI RIIDAT. VALITTAJAT EIVÄT SAA MITÄÄN NAAPURI APUA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa nykyses Suomen / maailmantilantees nillittää jostai röökistä, eiköhä täs oo vähä isompiiki ongelmii :D
Yllättävän moni.
No jos se luvattu sota tulee, kitisijät juoksee väestösuojiin niin voi parvekkeella vedellä tupakan ja toisenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itse poltan, niin voin varmaan sanoa ettei tupakointi ole pakollista pitää olla ilman jos ei pääse sinne minne pitää. Rollaattori tai pyörätuoli auttaa jos ei jalat toimi
Nii meinaat et joku vakavast sairas vanhus jolla ei oo elämäs enää muita iloja juurikaan, pystyy tosta noin vaan raahautua jatkuvasti ulos vaikka pyörätuolilla? Entä kun pihallakaan ei saa polttaa vaan pitäisi mennä myös portaat kadunvarteen?
Vierailija kirjoitti:
En. Oma kämppä ja taloyhtiö täynnä tupakoijia, jotka käyvät ahkerasti kokouksissa torppaamassa Kaarinoiden yritykset.
Sama täällä taloyhtiössä. Parveke tupakointi jatkuu.. kaikki hallituksen ukkelit tupakoi. 😝😊😊😊
Vierailija kirjoitti:
Poliisille lähtee soitto jokaisesta lain rikkojasta siitä päivästä alkaen. Muuttakaa vaikka toiselle planeetalle savustamaan itseänne.
Poliisia varmaan kiinnostaa ihan vtusti 🤣🤣Saat vielä ite sakot kun kuormitat hätäkeskusta turhalla pskalla.
Vierailija kirjoitti:
Poliisille lähtee soitto jokaisesta lain rikkojasta siitä päivästä alkaen. Muuttakaa vaikka toiselle planeetalle savustamaan itseänne.
Uus Poliisit-sarjan kausi: poliisit jahtaa tupakoitsijoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tupakkalaki kieltää sähkötupakankin, myös yrtin polttamisen
Vieläkö toi sukupuolielin tekee tästä aloituksia?