Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko ihan hullua asua yksin kolmiossa (vuokralla)? Jos tarvitsee työtilan.

Vierailija
25.09.2026 |

Olisi se työtila järjestettävissä toki kaksion makuuhuoneeseenkin mutta luulin pääseväni olohuoneessa nukkumisesta kun aikuistunut lapsi muutti omilleen. Joku näppärä pieni kolmio olisi kätevä, 65 neliön luokkaa max (sis. sauna ja vaatehuone). Olisi kyllä kalliimpi kuin nykyinen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin riippuu millasta työtilaa tarttee. Tuttava tekee kotona kampaajan hommia ja hänellä on siihen yksi makuuhuone varattuna kokonaan. Siellä on kaikki kampaamon vermeet ja välineet. 

Omakotitalossa onnistuu, kun on erillinen sisäänkäynti. Joissakin kerrostaloissa on sellaisia kolmioita, että niihin on kaksi ovea ja niissä on kaksi keittiötä ja vessaa. Niistä on tarvittaessa tehty työhuoneita.

22/28 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua tai ei, mut mä asun yksin omakotitalossa. Tää kun on lasten syntymäkoti, niin enoo raaskinu myydä. Viihdyn tässä myös hyvin ja niin pitkään aion asua kun terveys kestää talon pidon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Hullua tai ei, mut mä asun yksin omakotitalossa. Tää kun on lasten syntymäkoti, niin enoo raaskinu myydä. Viihdyn tässä myös hyvin ja niin pitkään aion asua kun terveys kestää talon pidon. 

Hieno homma!

Vierailija
24/28 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin riippuu millasta työtilaa tarttee. Tuttava tekee kotona kampaajan hommia ja hänellä on siihen yksi makuuhuone varattuna kokonaan. Siellä on kaikki kampaamon vermeet ja välineet. 

Onko luvallinen?  Meillä olisi perustanut parturikampaamon, mutta ei onnistunut kun taloyhtiö asuinkäytössä.  Muutosta ei haettu koska olisi tullut vuokralle.

Vierailija
25/28 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Vuokrallako?

Jos oma niin eri juttu, itsekkin asun 2h+tupakeittiö.  Tuttava poikamies 4h+tupakeittiö, sinkku nainen vanhassa kyläkoulussa 5h+ keittiö+ yläkerta 2h.

Vierailija
26/28 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana asuin tovin perheen omistamassa kolmiossa, kun oli sopivasti vapaana. Toinen makuuhuone vuokrattiin toiselle opiskelijalle.

En kyllä itse väittäisi asuvani kolmiossa, jos yksi huoneista olisi jonkun ulkopuolisen käytössä. 

Vierailija
27/28 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin kampaajaksi ja otin harjoitteluasiakkaita.

En oessyt hiuksia, leikkasin ja kuivasin. 
Minulla oli siihen paikka eteisessä

Vierailija
28/28 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pienessä yksiössä ja tarvitsen työtilan. Revi siitä. Törmäilen jatkuvasti huonekaluihin, tavaroita pitää jatkuvasti siirtää edestakaisin ja aika menee vain tavaroiden siirtelyyn ja siivoamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä