Eduskunnassa kokous akuutista turvallisuusuhasta
Eduskunnassa pidettiin eilen salainen kokous, jossa eduskuntaryhmien johdolle kerrottiin akuutista turvallisuusuhasta, kertoo Iltalehti. Tieto uhasta oli tullut keskiviikkona.
Kokousta johti eduskunnan ensimmäinen varapuhemies, kokoomuksen Paula Risikko. Hän kertoo Iltalehdelle katsoneensa yhdessä eduskunnan turvallisuusjohtajan kanssa, että tieto piti välittää eduskuntaryhmille.
Risikon mukaan tieto liittyy kokonaisturvallisuuteen ja eduskunnassa työskentelevien turvallisuuteen. Iltalehti ei saanut häneltä eikä kokouksen osallistujilta tarkempia tietoja uhan luonteesta.
KANSALLE EI KERROTA MITÄÄN
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Kohde on Suomi
Varsinainen kohde on Liettua, mutta tietysti sen yhteydessä isketään Suomeenkin. Alkaa tässä palaset loksahdella paikoilleen, ei niitä uusia hävittäjiäkään ihan huvikseen pika-aikataululla tänne lennätetty.
Tai sitten mitään ei ole tapahtunut eikä tapahtumassa, lasketaan tällainen tieto mediaan että voidaan olla olevinaan jotenkin tärkeitä. Siellähän on näitä pyssysankareita, laittakoon ne rajoja valvomaan. Tai ei sentään, menisivät varmaan johonkin ihan väärälle kunnanrajalle.
Vierailija kirjoitti:
Aivan ala-arvoista viestintää.
Tämä nyt kyllä taas. Jos ja kun ollaan aivan sodan kynnyksellä, niin soisi siitä infottavan muitakin kuin kansanedustajia.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki tietenkin nappasivat vähintään nelinumeroisen kokouspalkkion tämän "huipputärkeän" kokouksen takia😅😅
Näitähän voidaan pitää nyt 2-3 kertaa viikossa, saadaan ainakin triplattua tulot tällä.
Rahat voidaan leikata vaikka vanhusten hoivasta ja toimeentulotuesta, kyllä se sillä pitäisi hoitua, ehkä pari sairaalaa suljetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eduskunnan turvallisuuteen liittyvä kokous.
Näin perjantaisin känniset persut kulkee aseiden kanssa eduskuntatalon käytävillä.
Se oli kylläkin vasemmisto, joka maalasi pylväät punaiseksi ja sanoi, että seuraavaksi pylväisiin sotketaan edustajien verta, jos ei aleta siirtymään vasemmistodiktatuuriin.
Lämmin punaisen sävy on värianalyysin mukaan kevät-tyypin huulipunan sävy. Kylmä kirkkaanpunainen puolestaan talven.
Jos poliitikoista kyse, niin tyylikonsulttia joutuu huulipunan väristä syyttämään.
Itse olen kokoomuslainen kolmannessa polvessa ja huulipunani on lämmin punainen. Se vain sopii minulle paremmin - kevät kun olen.
Oletko jo juonut päivittäisen alkoholiannoksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ala-arvoista viestintää.
Tämä nyt kyllä taas. Jos ja kun ollaan aivan sodan kynnyksellä, niin soisi siitä infottavan muitakin kuin kansanedustajia.
Tässä oikeesti mietin että pitääkö kaivaa noi kamat esille. Ehkä vois varmuuden vuoksi
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/438f8039-e38d-4d17-bc65-f29e73702799
Ei varmaan mitenkään liity tähän, että Venäjän valtionmedia jo vahingossa julisti Liettualle sodan...
Kohta mennään. Saatanan r*ssänp*rkeleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eduskunnan turvallisuuteen liittyvä kokous.
Näin perjantaisin känniset persut kulkee aseiden kanssa eduskuntatalon käytävillä.
Se oli kylläkin vasemmisto, joka maalasi pylväät punaiseksi ja sanoi, että seuraavaksi pylväisiin sotketaan edustajien verta, jos ei aleta siirtymään vasemmistodiktatuuriin.
Lämmin punaisen sävy on värianalyysin mukaan kevät-tyypin huulipunan sävy. Kylmä kirkkaanpunainen puolestaan talven.
Jos poliitikoista kyse, niin tyylikonsulttia joutuu huulipunan väristä syyttämään.
Itse olen kokoomuslainen kolmannessa polvessa ja huulipunani on lämmin punainen. Se vain sopii minulle paremmin - kevät kun olen.Oletko jo juonut päivittäisen alkoholiannoksesi?
Uuh mikä trolli👻
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on taas sitä puhdasta lässyn lässyä ja propagandaa ja aivopesua millä pyritään valmistelemaan kansaa tulevaan sotaan minkä nämä sotahullut itse ovat aikaan saaneet.
Tämä, hölmöläisiin uppoaa kaikki paska mitä suustaan päästävät.
Kun lasketaan liikkeelle epämääräinen uhkahuhu, niin kansa purnaa peloissaan vähemmän pen sasta ja tiiselistä. Tai leikkauksista ja maksujenkorotuksista.
Näin siellä on joku mulkero ajatellut taas.
Hmm.. lyhyt sota.... ydinisku... suomi ... balttia.... ?
Onko joku älynnyt pommittaa eduskuntataloa? Olen jo odotellut. Tuskin kuitenkaan poliitikkojen toimkntaa parantaa, sittenhän niiden pitäisi myöntää olevansa paskoja
Kohde on lukittu, ja se on Suomi
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/438f8039-e38d-4d17-bc65-f29e73702799
Ei varmaan mitenkään liity tähän, että Venäjän valtionmedia jo vahingossa julisti Liettualle sodan...
Tai tämä?
Vierailija kirjoitti:
Kun lasketaan liikkeelle epämääräinen uhkahuhu, niin kansa purnaa peloissaan vähemmän pen sasta ja tiiselistä. Tai leikkauksista ja maksujenkorotuksista.
Näin siellä on joku mulkero ajatellut taas.
Tämä.
"Toivonen kertoo HS:lle sen verran, että asia liittyi vaalien lähestymiseen ja yleiseen turvallisuustilanteeseen. "
Eli edustajien kannattaa varoa äärioikeistoa, joka taas on aktivoitunut hyökkäämään vapaata demokratiaa vastaan. Sisäministeri vaikenee visusti.
Vierailija kirjoitti:
Vornanen tuonut lisää pyssyjä työpaikalle?
Simula ja Mäkelä ottaneet karhupyssyt messiin työpaikalle.
Missä puhemies. Eikö pitäisi olla johtamassa joukkojaan edestä.
Muinakin viikonpäivinä. Lisäksi siellä hiipparoi huumediilerien äitejä (PS) ja pedareita (PS)