Syöpää sairastava ystävä ei suostu testamenttaamaan mökkiään minulle vaikka olen häntä aina auttanut
Niin riepoo sisintäni. Olen häntä vuosien varrella aina auttanut. Nyt sairastaa syöpää ja kuolee. Odotin, että antaisi mökin minulle, mutta ei suostu testamenttaamaan sitä minulle! Tuntuu, että olen elänyt quislingin kanssa, hän teki suuren loven sieluuni. Kuinka alhaisia lieroja ihmiset voivat ollakaan?
Kommentit (17)
Hah hah. Hukkaan meni ystävyytesi!
No olisiko sinulla varaa maksaa perintöverot? Ne on nimittäin paljon suuremmat kuin rintaperillisellä.
Just tuon takia mulla ei ole ystäviä. Aina vaan ystävyys meni hukkaan
Vierailija kirjoitti:
No olisiko sinulla varaa maksaa perintöverot? Ne on nimittäin paljon suuremmat kuin rintaperillisellä.
Hän maksaisi ne puolestani.
AP
Törkeää! Mökkihän itsestäänselvästi kuuluu sinulle kun kerran auttanutkin olet. Mutta pidä tiukasti kiinni oikeuksistasi, ehkä ystävän ajatus ei sairauden vuoksi enää kulje kunnolla, kun tarpeeksi kauan jankutat niin kyllä hän asian käsittää.
Miksi ystäväsi paljastaisi testamenttinsa sinulle?
"Ei suostu", eli olet siis asiaa häneltä erikseen pyytänyt, jopa jankannut, etkä itse suostu uskomaan häntä.
Itse olet alhainen liero, koska olet "auttanut" häntä vain kuvitellun perinnön perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Perintövero maksetaan PERINNÖSTÄ, mitä siis ei ole olemassa vielä perittävän eläessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Kuollut ei maksa yhtään mitään.
Hienoa että pyyteettömästi autetaan :D
Pyyteetöntä auttamista? Hyppää järveen ja huku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Kummallinen vastaus ja "tieto" vaikka ei ole edes testamenttia tekemässä sinulle. 😂 Onneksi tulee elokuu ja päästään näistä kakaroista edes osaksi päivää eroon jotka tänne näitä provoja tehtailee 07-23.
Vierailija kirjoitti:
Huono trolli
Ihan hyvää vaihtelua rassetrollin sijaan.
Voi olla tottakin, periaatteessa.
Yksi pariskunta rupesi auttelemaan vanhusta silloin tällöin, ei ollut sukua hänelle.
Tätä jatkui muutaman vuoden, vanhus kuoli eikä perintöä tullut, nämä rupesivat perikunnalta vaatimaan korvausta kun olivat auttaneet.
Niin huono, etten anna edes 0/5p