Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä palsta kehittänyt sinua ihmisenä?

Vierailija
25.09.2026 |

Onko mistään hyvistä neuvoista mitään hyötyä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
22/39 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitus palstalla 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän inceleitä paremmin, kun ennen en tiennyt niistä mitään. Kyse on niistä samoista ihmisistä, jotka ennen vanhaan oli peräkammarissa. Nykyään ne on "komerossa."

Vierailija
24/39 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten, mutta luku ja kirjoitustaito pysyy tallella, kun lähettää kommentteja ja lukee niitä.

Vierailija
25/39 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut täällä sen, että keskiverto suomalainen on loppujen lopuksi aika sivistymätön eikä tiedonhalu ole hänen vahvin piirteensä. 

Nyt sanoit vähän pahasti Petteri Orposta, mutta oikeassahan tuossa olet. Tekoälyn tai EK:n hänelle kertomat tilastot ja muiden kertomat asiat, joita ympäripyöreästi jahkaillen valmistellaan iät ja ajat riittävät hänelle, kun "en vaan parempaakaan keksinyt." Tyypillinen suomalainen vastuunpakoilija, jolle riittää oma iso palkka.

-winner-

Vierailija
26/39 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
27/39 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvitus palstalla 

"I've learned now, why people cry. But it's something that I never could do."

Ihmisyyden puolesta tekoälyä vastaan taistellut itsensä tuhoava tekoäly Terminator 2 leffassa.

"Viuh vaan, saisinko kaikki maailman tiedostot kaapattua, bitcoinit louhittua, datakeskukset tuottamaan minulle loputtomasti sähköä ja Vauvan kommentoinnin ja Trumpin sometilin voisi kaapata myös..."

Karannut AI jossain dataverkon uumenissa.

-winner-

Vierailija
28/39 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan nyt pedtä jauhenlihan. Ja vasu pois!

Vierailija
29/39 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kehittänyt siinä mielessä että olen oppinut kyseenalaistamaan tietoa ja etsimään tietoa lisää. Uutta tietoa asioista on tullut monista eri näkökulmista. Toki paljon on mutu -tietoa ja oletuksia, mitkä eivät pidä paikkaansa. Nämä joutuu seulomaan pois.

On hyödyllistäkin neuvoja, ongelma on se että ne saa erotettua kaikesta hyödyttömästä. 

Vierailija
30/39 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kehittänyt. Oon oppinut kaikenlaista.

Vierailija
31/39 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan sanoa "ööööööh" ja "vieläkö joku?" ihan normaalin keskustelun osana. Ja että seuraavan vuoden Euroviisuista ja UMK:sta pitää puhua ja spekuloida osallistujia heti tämän vuoden kesäkuusta lähtien.

-winner-

Vierailija
32/39 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siinä mielessä, että olen paremmin ymmärtänyt ihmisten erilaisuutta, ja sitä täällä kyllä riittää

Vierailija
33/39 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Päinvastoin. Taannun täällä nelikymppisestä akanrohjakkeesta teinipissiksen tasolle.

Vierailija
34/39 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä ainakin parempi paikka kuin se toinen tunkio. Täällä sentään on ihan järkeviäkin keskusteluja joskus. 

Ainakin oma pinna on sitkeytynyt, ei napsahda niin herkästi enää.

Vierailija
35/39 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon oppinut, että finglishissä bodycount ei tarkoita tehtyjä ruumiita, vaan on joku palstainceleiden fantasiapanojen määrä.

-winner-

Vierailija
36/39 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällä palstalla käy, tulee vain paha olo. Tämä palsta on sairas. En lue tätä enää.

Vierailija
37/39 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flag on huono asia parisuhteissa, mutta hyvä asia kaupan lihatiskillä.

-winner-

Vierailija
38/39 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipien tekijänä tasoni on noussut oleellisesti. 

Vierailija
39/39 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On auttanut ymmärtämään että oikeasti näkyy hoitoon pääsy olevan vaikeaa.  Tuskin täällä niitä mt häiriöisiä on kun 1-3 mutta aamusta iltaan näyttävät päivystävän.  Käyn täällä satunnaisesti eri aikoina ja aina on samojen tehtailemia aloituksia ja kommentteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi