Aion ostaa itselleni joulukalenterin
Varmaan jonkun gluteenittoman suklaakalenterin. T.valis
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies siihen sanoo?
Hän ostaa Koffin joulukalenterin.
Olutkalenteri on kyllä hölmöyden huippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies siihen sanoo?
Hän ostaa Koffin joulukalenterin.
Olutkalenteri on kyllä hölmöyden huippu.
Joku taas pelleilee. Mun mieheni ei osta mitään joulukalenteria.ap
Vaikka olen jouluihminen, en yleensä ole ostanut itselleni joulukalenteria, mutta tänä vuonna voisin ostaa tummasuklaajoulukalenterin, jos löydän jostain kohtuullisen hintaisen. Tummaa suklaata voin nauttia vain pienen palan ilman että rupeaa harmittamaan etten saa enempää. Tulisipa Fazerilta kaunis tummasuklaakalenteri.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö siis alkuviikolla tiennyt miehen töistä, kun olit silloin menossa juurikin perjantaina kauppaan? Nyt ei edes sunnuntai ole varma. Äkkiä muuttui taas suunnitelmat.
En tiennyt että perjantai illalle tulee pari asiakasta lisää ja samoin että lauantaille tulee lisää. Miksi kaikki niin kiinnostaa?ap
Ensin haluat, että kiinnostaa kun teet samoista asioista useita eri aloituksia. Sitten, kun kysyy ja ihmettelee jotain, ei saisikaan kiinnostaa. Tai jos asia on ensin näin ja sitten täysin päinvastoin, niin sitäkään ei saisi ihmetellä?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 57v ja minulla on aina ollut joulukalenteri. Ei kai joulu tule muuten?
Sama. Kuuluu asiaan. Katsoin sellaista Lindtin kalenteria prismassa. Olisi vähän parempaa suklaata. Vaikka monesti olen kyl ostabut niitä Mauri Kunnaksen kuvittamia halpiskalentereitakin sen taki, että ne ovat mun mielestä hienoja.
Osaako joku sanoa paljonko tuollainen Lindtin joulukalenteri suunnilleen maksaa? Kiinnostuin! Tekevät todella hyvää suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Töitä piisaa ja rahulia sataa mörskään! Woop woop.
Onko tämä nyt sitten aloittajan mies? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töitä piisaa ja rahulia sataa mörskään! Woop woop.
Onko tämä nyt sitten aloittajan mies? :D
Ei ole. Ja on kulujakin. Esim bensa ei ole halpaa.ap
Tuleehan se halvemmaksi, kuin se mersu🤭
En tiennyt että perjantai illalle tulee pari asiakasta lisää ja samoin että lauantaille tulee lisää. Miksi kaikki niin kiinnostaa?ap