Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion ostaa itselleni joulukalenterin

Vierailija
24.09.2026 |

Varmaan jonkun gluteenittoman suklaakalenterin. T.valis 

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö huomenna ole kauppapäivä, vai onko muuttunut?

Vierailija
22/49 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Huomenna on pitkä työpäivä, samoin lauantaina.  Ehkä menen sunnuntaina kauppaan.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostan. Kunpa löytäisi jostain sellaisen, jossa on pikkuruisia aku ankka ja mikki hiiri -aiheisia kuvia. Suklaata ei tartte olla.

Vierailija
24/49 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ostan. Kunpa löytäisi jostain sellaisen, jossa on pikkuruisia aku ankka ja mikki hiiri -aiheisia kuvia. Suklaata ei tartte olla.

Joo. Kuvakalenteri olisi kiva. Harmi ettei niitä enää ole.ap

Vierailija
25/49 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Huomenna on pitkä työpäivä, samoin lauantaina.  Ehkä menen sunnuntaina kauppaan.ap

Oikeastiko ovat työssä klo 7-22?!

Vierailija
26/49 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä mitään tule. 

Vierailija
27/49 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säästin viimevuotisen suklaakalenterin ja aion siihen laittaa uudet suklaat tänä vuonna itse.

Vierailija
28/49 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko ovat työssä klo 7-22?!

Ei. Yleensä kello 7-19 tai 20.ap

Vierailija
29/49 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna mulla oli TakeT:n Vihreän teen kalenteri ja Veikkauksen joulukalenteriarpa, sitä edellisenä the Body Shopin kalenteri. Joskus oon tehnyt itse arpakalenterin. Myös Legokalenteri on ollut. En oikein tiedä mitä keksisin tänä vuonna. 

Vierailija
30/49 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kauppapäivä on muuttunut. Eikö siitä tullut aiemmin ilmoitus, että just perjantaina? Nyt sitten sunnuntaina, ehkä. Äkkiä muuttuvat nämä aikomukset ja suunnitelmat. Tänne sitten aina päivitys.

Vierailija
31/49 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kauppapäivä on muuttunut. Eikö siitä tullut aiemmin ilmoitus, että just perjantaina? Nyt sitten sunnuntaina, ehkä. Äkkiä muuttuvat nämä aikomukset ja suunnitelmat. Tänne sitten aina päivitys.

Niin. Se on nyt muuttunut tänä syksynä töiden takia.ap

Vierailija
32/49 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kuvakalenteri olisi kiva. Harmi ettei niitä enää ole.ap

Vieläkö saa esim. pankista ilmaisen kuvakalenterin? Ja ainakin Viivin ja Wagnerin joulukalenteri on aina ollut kuvakalenteri. 

Vierailija
33/49 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hankin itselleni tänäkin vuonna Rammsteinin joulukalenterin.

Miksi joku alapeukutti tätä? Ne ovat hienoja kalentereita, paljon hyvää tavaraa. Yhtenä vuonna tuli kaikenlaista kivaa syötävääkin.

Vierailija
34/49 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukalentereista osa on ihan älyttömiä ja liian suuria, sekä överikalliita. Ahneudella ei rajaa. 

Vierailija
35/49 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku alapeukutti tätä? Ne ovat hienoja kalentereita, paljon hyvää tavaraa. Yhtenä vuonna tuli kaikenlaista kivaa syötävääkin.

No mitä esimerkiksi? Ja miksi kukaan muu ostaisi, kuin joku fani? Hyvin keksitty rahastuskeino kyllä.

Vierailija
36/49 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna mulla oli TakeT:n Vihreän teen kalenteri ja Veikkauksen joulukalenteriarpa, sitä edellisenä the Body Shopin kalenteri. Joskus oon tehnyt itse arpakalenterin. Myös Legokalenteri on ollut. En oikein tiedä mitä keksisin tänä vuonna. 

Sain yhtenä vuonna lahjaksi tee-kalenterin. Se oli ihana kun juon teeta päivittäin. Partiolaisilla taitaa olla kuvakalentereita, jos sattuu joku niitä myymään.

Vierailija
37/49 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies siihen sanoo?

Hän ostaa Koffin joulukalenterin.

Vierailija
38/49 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä, joku palstalla vakiona alapeukuttaa lähes kaikkea. :D

Mitä se Rammstein kalenteri sisältää? 

Vierailija
39/49 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain yhtenä vuonna lahjaksi tee-kalenterin. Se oli ihana kun juon teeta päivittäin. Partiolaisilla taitaa olla kuvakalentereita, jos sattuu joku niitä myymään.

Minäkin sain kerran tee-kalenterin lahjaksi, ja pidin siitä kovasti. :) tänä vuonna sain kaverilta partiolaisten kuvakalenterin.

Vierailija
40/49 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö siis alkuviikolla tiennyt miehen töistä, kun olit silloin menossa juurikin perjantaina kauppaan? Nyt ei edes sunnuntai ole varma. Äkkiä muuttui taas suunnitelmat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän