Jos vl-naisen tukka harmaantuu 34-vuotiaana
voiko hän tehdä sille mitään? Onko kiellettyä esim. värjätä vain ne harmaat kohdat?
Kommentit (10)
Mulla on. Ja jos en värjäisi tukkaani, niin ohimoilla olisi jo ihan selkeä valkoinen raita. Enkä kyllä pystyisi elämään sen kanssa.
T: Ap
mutta miksi hänen PITÄISI tehdä asialle mitään?
Mä olen 37 enkä ole ikinä värjännyt hiuksiani enkä aio koskaan värjätäkään, vaikka en kuulu mihinkään lahkoon. Mä vaan olen sitä mieltä, että parempi perustaa identiteettinsä sille mitän oikeasti on kuin olen.
koska sellainen jolla on luojanluomat piikkisuorat hiukset saa muuttaa hiustensa ulkonäköä ottamalla permanentin. Eli permanentilla puututaan siihen luomistyöhön ihan samalla tavalla kuin värjäyselläkin.
mutta valkoinen raita ohimoilla kuulostaa intellektuellilta. Odotan innolla saavani semmoisen...
Tummissa hiuksissani on selvästi nähtäviä valkoisia raitoja (hiukseni muuttuvat siis valkoisiksi, ei harmaiksi), mutta ei tulisi mieleenikään värjätä niitä. Minulle ei ole mikään ongelma, että Luoja on nähnyt parhaaksi antaa minulle tällaiset hiukset.
yhtä asiallisesti. Itse en ole vl-nainen (enkä viikonloppunainen), mutta muutamat harmaat hiukset päässäni eivät kyllä kohenna mielialaalni laisinkaan.
se on OMANTUNNON kysymys, ei toistentunnon.
Minulla on hopeanharmaa ohut raita tukassa, odotan innolla että harmaita tulee enemmän ja laitan jakauksen niin että harmaat näkyvät. Ikää on 30 vuotta.
Harmillista, että pienistä asioista voi tulla suuria omantunnonkysymyksiä (tai sen "toistentunnon").
se on OMANTUNNON kysymys, ei toistentunnon.
Minulla on hopeanharmaa ohut raita tukassa, odotan innolla että harmaita tulee enemmän ja laitan jakauksen niin että harmaat näkyvät. Ikää on 30 vuotta.
Kyllä voi värjätä.