Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vl-naisen tukka harmaantuu 34-vuotiaana

Vierailija
03.10.2008 |

voiko hän tehdä sille mitään? Onko kiellettyä esim. värjätä vain ne harmaat kohdat?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi värjätä.

Vierailija
2/10 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Ja jos en värjäisi tukkaani, niin ohimoilla olisi jo ihan selkeä valkoinen raita. Enkä kyllä pystyisi elämään sen kanssa.

T: Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi hänen PITÄISI tehdä asialle mitään?

Mä olen 37 enkä ole ikinä värjännyt hiuksiani enkä aio koskaan värjätäkään, vaikka en kuulu mihinkään lahkoon. Mä vaan olen sitä mieltä, että parempi perustaa identiteettinsä sille mitän oikeasti on kuin olen.

Vierailija
4/10 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sellainen jolla on luojanluomat piikkisuorat hiukset saa muuttaa hiustensa ulkonäköä ottamalla permanentin. Eli permanentilla puututaan siihen luomistyöhön ihan samalla tavalla kuin värjäyselläkin.

Vierailija
5/10 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valkoinen raita ohimoilla kuulostaa intellektuellilta. Odotan innolla saavani semmoisen...

Vierailija
6/10 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummissa hiuksissani on selvästi nähtäviä valkoisia raitoja (hiukseni muuttuvat siis valkoisiksi, ei harmaiksi), mutta ei tulisi mieleenikään värjätä niitä. Minulle ei ole mikään ongelma, että Luoja on nähnyt parhaaksi antaa minulle tällaiset hiukset.

Vierailija
7/10 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä asiallisesti. Itse en ole vl-nainen (enkä viikonloppunainen), mutta muutamat harmaat hiukset päässäni eivät kyllä kohenna mielialaalni laisinkaan.

Vierailija
8/10 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on OMANTUNNON kysymys, ei toistentunnon.

Minulla on hopeanharmaa ohut raita tukassa, odotan innolla että harmaita tulee enemmän ja laitan jakauksen niin että harmaat näkyvät. Ikää on 30 vuotta.

Vierailija
9/10 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista, että pienistä asioista voi tulla suuria omantunnonkysymyksiä (tai sen "toistentunnon").

Vierailija
10/10 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on OMANTUNNON kysymys, ei toistentunnon.

Minulla on hopeanharmaa ohut raita tukassa, odotan innolla että harmaita tulee enemmän ja laitan jakauksen niin että harmaat näkyvät. Ikää on 30 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan