Arnold Schwarzenegger, 79, on läpikäynyt 3 sydänleikkausta, mutta syö silti aamuisin aina kananmunia ja punaista lihaa
Kehonrakennusvuosinaan söi peräti 15 kananmunaa päivässä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen munalle allerginen enkä siis syö sitä. Silti on leikattu sydän kolme kertaa.
70v
Onko nykyään aika moni nuori tyttökin allerginen munalle, eikä oikein halua syödä sitä, vaikka setä tarjoo?
Onko tuo sukunimi suomeksi musta nööggöri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arnoldin sanomisista 99% on nykyään jonkun tubettajan sanomisia ja todellisuus on se, että syö sydänongelmiensa takia juurikin enemmän kasvispohjaisesti.
Kyllähän Arska sanoi ihan itse, mitä syö. Tietenkin on mahdollista, että hänen sanoja on muokattu valheellisesti, mutta katsoin eilen insertin, jossa hän itse totesi syövänsä aamuisin kananmunia ja punaista lihaa.
Yksikään ravitsemusterapeutti ei ole kieltänyt minultakaan pekonia eikä munakasta aamupalalla vaikka moni on ohjeistanut kuntoutuksissa. Ei niitä tietysti kiloa vetäistä, vaan monipuolisesti muun ruuan lisäksi.
Että mikä tässä nyt oli se ongelman ydin?
Yhdysvaltain ravitsemussuositukset 2026 sanovat selkeästi, että liha, voi ja kananmunat kuuluvat terveelliseen ruokavalioon.