Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arnold Schwarzenegger, 79, on läpikäynyt 3 sydänleikkausta, mutta syö silti aamuisin aina kananmunia ja punaista lihaa

Vierailija
24.09.2026 |

Kehonrakennusvuosinaan söi peräti 15 kananmunaa päivässä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä hyödyt tällaisen valheen levittelystä? Uutisten mukaan Schwarzenegger syö sydänongelmiensa takia pääosin "plant based died" ja vain satunnaisesti lihaa.

T: sekaani itsekin, mutta en syö muuta kuin riistaa, jota puoliso metsästää

Aamulla Arska syö kuitenkin kananmunia ja punaista lihaa, jos hänen omiin sanoihin on uskominen. Iltaisin syö puolestaan pelkkää salaattia.

Hehe, nautinnolla jo odatan, että näiden palstapersujen sydämet poksahtelee yksi toisensa jälkeen kaiken sen niiden syömän lihan ja rasvan takia🤭🤭

Yhdysvaltain ravitsemussuositukset 2026 sanovat selkeästi, että liha, voi ja kananmunat kuuluvat terveelliseen ruokavalioon.

Vierailija
22/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen munalle allerginen enkä siis syö sitä. Silti on leikattu sydän kolme kertaa. 

70v

Onko nykyään aika moni nuori tyttökin allerginen munalle, eikä oikein halua syödä sitä, vaikka setä tarjoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo sukunimi suomeksi musta nööggöri?

Vierailija
24/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arnoldin sanomisista 99% on nykyään jonkun tubettajan sanomisia ja todellisuus on se, että syö sydänongelmiensa takia juurikin enemmän kasvispohjaisesti.

Kyllähän Arska sanoi ihan itse, mitä syö. Tietenkin on mahdollista, että hänen sanoja on muokattu valheellisesti, mutta katsoin eilen insertin, jossa hän itse totesi syövänsä aamuisin kananmunia ja punaista lihaa.

Yksikään ravitsemusterapeutti ei ole kieltänyt minultakaan pekonia eikä munakasta aamupalalla vaikka moni on ohjeistanut kuntoutuksissa.  Ei niitä tietysti kiloa vetäistä, vaan monipuolisesti muun ruuan lisäksi.

Että mikä tässä nyt oli se ongelman ydin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi