Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arnold Schwarzenegger, 79, on läpikäynyt 3 sydänleikkausta, mutta syö silti aamuisin aina kananmunia ja punaista lihaa

Vierailija
24.09.2026 |

Kehonrakennusvuosinaan söi peräti 15 kananmunaa päivässä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka-Arska 💪

Vierailija
2/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä hyödyt tällaisen valheen levittelystä? Uutisten mukaan Schwarzenegger syö sydänongelmiensa takia pääosin "plant based died" ja vain satunnaisesti lihaa.

T: sekaani itsekin, mutta en syö muuta kuin riistaa, jota puoliso metsästää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä hyödyt tällaisen valheen levittelystä? Uutisten mukaan Schwarzenegger syö sydänongelmiensa takia pääosin "plant based died" ja vain satunnaisesti lihaa.

Aamulla Arska syö kuitenkin kananmunia ja punaista lihaa, jos hänen omiin sanoihin on uskominen. Iltaisin syö puolestaan pelkkää salaattia.

Vierailija
4/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syö tuolla lailla, vaan tuorepuuroa maapähkinävoilla ja banaanilla. 

Vierailija
5/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla Arska syö kuitenkin kananmunia ja punaista lihaa, jos hänen omiin sanoihin on uskominen. Iltaisin syö puolestaan pelkkää salaattia.

Kuulostaa terveelliseltä tavalta, aamulla lihaa ja iltaa kohti kevenee. 👍🏻

Vierailija
6/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun Arska vierailleen kotimaassaan, hän syö tietysti Wieninleikettä.

Vierailija
7/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arnoldin sanomisista 99% on nykyään jonkun tubettajan sanomisia ja todellisuus on se, että syö sydänongelmiensa takia juurikin enemmän kasvispohjaisesti.

Vierailija
8/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Arnold on sanonut noin? Linkki, kiitos.

Vierailija
9/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arnoldin sanomisista 99% on nykyään jonkun tubettajan sanomisia ja todellisuus on se, että syö sydänongelmiensa takia juurikin enemmän kasvispohjaisesti.

Kyllähän Arska sanoi ihan itse, mitä syö. Tietenkin on mahdollista, että hänen sanoja on muokattu valheellisesti, mutta katsoin eilen insertin, jossa hän itse totesi syövänsä aamuisin kananmunia ja punaista lihaa.

Vierailija
10/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Arska sanoi ihan itse, mitä syö. Tietenkin on mahdollista, että hänen sanoja on muokattu valheellisesti, mutta katsoin eilen insertin, jossa hän itse totesi syövänsä aamuisin kananmunia ja punaista lihaa.

Ja kuinkahan vanha video oli kyseessä? Uuvatit kierrättävät noita pikkurahojen toivossa.

Vierailija
11/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ap:n pointti? Liha ja kananmunat ovat tunnetusti hyvin terveellistä ruokaa.

Vierailija
12/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinkahan vanha video oli kyseessä? Uuvatit kierrättävät noita pikkurahojen toivossa.

Insertissa, jonka katsoin, Arnold oli 79-vuotias.

Vierailija
13/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne Arskan sydänongelmat johdu anabolisten steroidien käytöstä eikä kananmunien syömisestä.

Vierailija
14/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen munalle allerginen enkä siis syö sitä. Silti on leikattu sydän kolme kertaa. 

70v

Vierailija
15/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne Arskan sydänongelmat johdu anabolisten steroidien käytöstä eikä kananmunien syömisestä.

Juurikin  näin!
Suurin osa pumppuvaivaisista kyllä syö enemmän HH-paskaa kuin lihaa.

Vierailija
16/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun Arska vierailleen kotimaassaan, hän syö tietysti Wieninleikettä.

Ei ole hän Wienistä kotoisin. 

Vierailija
17/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Arska on avoimesti myöntänyt niitä käyttäneensä runsaasti, koska koko laji pyöri(i) varsinkin hänen aikanaan mömmöjen ympärillä. Eivät olleet monet edes kilpailuissa kiellettyjä 70-luvulla.

Köyhemmällä kehonrakentajalla ei olisi ollut varmaan noin moneen laadukkaseen leikkaukseen varaa tai edes hyvään lääkäriin varoittamaan ajoissa ongelmista. Arskan määrätietoinen menestyminen ei ole tehnyt hänestä vain rikkaan, vaan hyvin luultavast pelastanut hänen henkensä. 

Vierailija
18/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehe, nautinnolla jo odatan, että näiden palstapersujen sydämet poksahtelee yksi toisensa jälkeen kaiken sen niiden syömän lihan ja rasvan takia🤭🤭

Vierailija
19/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arska on myöntänyt opevansa natu ja sydänvika on synnynnäinen. 

Vierailija
20/24 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arska itse totesi, että hänen suvussaan on paljon sydänvaivoja ihmisillä, joten perimä hänen mielestään selittää hänen omia sydänongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi