Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka vaaditte Vornasen eroa

Vierailija
24.09.2026 |

Niin miksi ette ole yhtä innokkaasti vaatimassa rattijuoppoudesta rikostuomion saaneiden kansanedustajien erottamista? Rattijuoppohan syyllistyy törkeään muiden tiellä liikkujien turvallisuuden vaarantamiseen.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kadulla humalassa ammuskeleva mielestäsi syyllisty muiden hengen vaarantamiseen ?

No ei varoituslaukaus kenenkään henkeä vaaranna, rattijuoppo vaarantaa.

Kannatatko sitä, että kaikki Suomen kansalaiset saavat ampua varoituslaukauksia, jos kokevat ja tuntevat itsensä "uhatuiksi"?

Mä ainakin vetelen ny koko vkl viinaa ja ammun iha missä mua huvittaa. Tiedän että persut ainakin puolustaa mua sit. 

Vierailija
42/73 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kadulla humalassa ammuskeleva mielestäsi syyllisty muiden hengen vaarantamiseen ?

Mitä mieltä olet siitä, ettei Vahinko-Timo pidä sanaansa, eikä eroa saatuaan tuomion?

Kysymys koski nyt rattijuoppoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet siitä, ettei Vahinko-Timo pidä sanaansa, eikä eroa saatuaan tuomion?

Itkettääkö persupoikaa kun idoli on niin vammanen että osuu katuun entisenä poliisina? 

Vierailija
44/73 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vaatinut kenenkään eroa, mutta kyllä minulla silti on selvä mielipide siitä, minkälainen ihminen sopii kansaa edustamaan. Ja mainittu tyyppi ei sovi siihen mielipiteeseen. Hän ei kyllä ole ainut, joka minun mielestäni ei sinne sovi. Mutta kansalla ei taida olla vaikutusvaltaa siihen asiaan, keitä sieltä erotetaan.

No sopiiko törkeästä rattijuoppoudesta tuomittu Sirpa Pietikäinen sitten edustamaan Suomea EU:ssa?

Vierailija
45/73 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vaatinut kenenkään eroa, mutta kyllä minulla silti on selvä mielipide siitä, minkälainen ihminen sopii kansaa edustamaan. Ja mainittu tyyppi ei sovi siihen mielipiteeseen. Hän ei kyllä ole ainut, joka minun mielestäni ei sinne sovi. Mutta kansalla ei taida olla vaikutusvaltaa siihen asiaan, keitä sieltä erotetaan.

No sopiiko törkeästä rattijuoppoudesta tuomittu Sirpa Pietikäinen sitten edustamaan Suomea EU:ssa?

Sopiiko sinne Tynkkynen? Rikollinen sekin. 

Vierailija
46/73 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tynkkynen ei sopisi mihinkään, todella usein ihmetellään milloin kenenkin kohdalla että "kuka tuotakin äänestää", ihan eniten mua ihmetyttää kuka Seebua äänestää. 

Vierailija
47/73 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkettääkö persupoikaa kun idoli on niin vammanen että osuu katuun entisenä poliisina? 

Voi kultapieni. En ole poika eikä Vornanen ole millään tavalla idolini. Menes nyt pikkumies haukkaamaan välillä hieman happea.

Vierailija
48/73 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho👀Persu hereillä näinkin aikasin.

Oho, rattijuoppo heti puolustelemassa

Kännissä se Vornanen oli - sen lisäksi että ammuskeli. Mutta ehkä se oli sitten se sallitumpi känni, vai mitä, persu?

Vierailija
49/73 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tynkkynen ei sopisi mihinkään, todella usein ihmetellään milloin kenenkin kohdalla että "kuka tuotakin äänestää", ihan eniten mua ihmetyttää kuka Seebua äänestää. 

Hell arit ja homot. 

Vierailija
50/73 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kaikki rikolliset pitäisi erottaa sieltä. Mutta onhan tuo poikeuksellisen härskiä että persut hyysäävät sivullisia ammuskellutta ja kuristanutta ihmistä. Oikein rälssien rälssi. 

Vierailija
51/73 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarien whatsabout tyylillä Vornasen tekoon vastataan kysymällä demareilta, ette miksei perintöhuijareita eroteta. Vanhus kuitenkin kuoli, käytännössä ”tapettiin”.

Vierailija
52/73 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pietikäinen on sentään myöntänyt virheensä. Tynkkyri sen sijaan väheksyy Suomen oikeuslaitoksen hänelle antamaa tuomiota. Toisin sanoen ei kunnioita Suomen lakia ja oikeusjärjestelmää.

Vierailija
53/73 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy rattijuoppoutta, mutta kyllä aseen kantaminen työpaikalla ja kännissä ammuskelu julkisella paikalla on jos mahdollista, vielä pahempaa.. Eikä ymmärretä erota virasta, en tiedä normityöpaikkaa, missä voisi jatkaa tuollaisten sekoilujen jälkeen. 

Älkää äänestäkö näitä rikostuomion saaneita. 

Vierailija
54/73 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut äänestivät pahoinpitelystä ja seksuaalisesta ahdistelusta sekä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan tuomiot saaneen Teuvo Hakkaraisen Europarlamenttiin. Sittemmin Teuvo on tuomittu myös veropetoksesta.

Vierailija
55/73 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarien whatsabout tyylillä Vornasen tekoon vastataan kysymällä demareilta, ette miksei perintöhuijareita eroteta. Vanhus kuitenkin kuoli, käytännössä ”tapettiin”.

Tämä keskustelu perustu persujen whataboutismille. Taidat olla Vornasen äänestäjä, kun ei selvästi lukeminen onnistu. 

Vierailija
56/73 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan luvallinen Mora-puukko, mutta en saa viedä sitä mukanani esimerkiksi kauppaan tai kahvilaan edes selvänä. Mutta Vornanen saa siis jonkin merkillisen logiikan mukaan viedä ampuma-aseen mukanaan ravintolaan ja ammuskella kännipäissään ihmisjoukossa. Kansanedustajana täysin luokatonta toimintaa, josta on saanut tuomion. Mutta se on väärin ja kyseessä on kiusanteko. Kokeillaanpa kaikki aseluvan omaavat lähteä hillumaan baareihin. Meno on kuin Villin lännen saluunassa sen jälkeen. 

Vierailija
57/73 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauri  Peltokangas (persu)  saanut  3  ylinopeussakkoa.  Tuomittu  törkeästä   liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Miksei eroteta?

Vierailija
58/73 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vornanen totes aikoinaan medialle että olis tehnyt sen selvänäkin. Astetta huolestuttavampi seikka mielestäni. 

Vierailija
59/73 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu perustu persujen whataboutismille. Taidat olla Vornasen äänestäjä, kun ei selvästi lukeminen onnistu. 

Miltä tuntuu olla demareiden=tappajien puolustaja? Kissatkin saavat tuta demareiden raivon, puhumattakaan vanhuksista.

Vierailija
60/73 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy rattijuoppoutta, mutta kyllä aseen kantaminen työpaikalla ja kännissä ammuskelu julkisella paikalla on jos mahdollista, vielä pahempaa.. Eikä ymmärretä erota virasta, en tiedä normityöpaikkaa, missä voisi jatkaa tuollaisten sekoilujen jälkeen. 

Älkää äänestäkö näitä rikostuomion saaneita. 

Terve Joona. Jokos olet kortin saanut takaisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän