Te, jotka vaaditte Vornasen eroa
Niin miksi ette ole yhtä innokkaasti vaatimassa rattijuoppoudesta rikostuomion saaneiden kansanedustajien erottamista? Rattijuoppohan syyllistyy törkeään muiden tiellä liikkujien turvallisuuden vaarantamiseen.
Kommentit (73)
En ole vaatinut kenenkään eroa, mutta kyllä minulla silti on selvä mielipide siitä, minkälainen ihminen sopii kansaa edustamaan. Ja mainittu tyyppi ei sovi siihen mielipiteeseen. Hän ei kyllä ole ainut, joka minun mielestäni ei sinne sovi. Mutta kansalla ei taida olla vaikutusvaltaa siihen asiaan, keitä sieltä erotetaan.
Eikös YönTimokin päässyt poliisiauton kyytiin. Itkeä tuhertamaan.
Vornanen lupasi itse erota, jos tuomio tulee. Tuomio tuli.
Vornanen voisi suoraselkäisenä erota ljupauksensa mukaan, mutta taitaa olla niitä jo Veikko Vennamon aikoinaan tunnistamia seteliselkärankaisia. Hillotolppa on niin mieluinen että ei saa itsestään irti eropyyntöä.
Hyppykeppimiehelle kerrottiin että Vornasasiaa ei sitten ehditä käsittelemään.
Eikö kadulla humalassa ammuskeleva mielestäsi syyllisty muiden hengen vaarantamiseen ?
Vierailija kirjoitti:
Vornanen voisi suoraselkäisenä erota ljupauksensa mukaan, mutta taitaa olla niitä jo Veikko Vennamon aikoinaan tunnistamia seteliselkärankaisia. Hillotolppa on niin mieluinen että ei saa itsestään irti eropyyntöä.
Timo pitää hillotolpastaan kiinni kynsinhampain.
Vierailija kirjoitti:
Keskusta ei ole vaatimassa.
Tuosta pisteet kepulle. Tosin voihan taustalla vaikuttaa se Antti Kaikkosen aikoinaan saama ehtoollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vornanen voisi suoraselkäisenä erota ljupauksensa mukaan, mutta taitaa olla niitä jo Veikko Vennamon aikoinaan tunnistamia seteliselkärankaisia. Hillotolppa on niin mieluinen että ei saa itsestään irti eropyyntöä.Timo pitää hillotolpastaan kiinni kynsinhampain.
Vornasta elätetään vielä pitkään. Hyvin pitkään.
"Vornanen lupasi itse erota, jos tuomio tulee."
Lupasi vai "lupasi" samalla tavalla kuin Riikka, ettei pienituloisilta leikkaaminen käy?
Vornan veljekset eivät erokäskyihin alistu.
Vierailija kirjoitti:
Hyppykeppimiehelle kerrottiin että Vornasasiaa ei sitten ehditä käsittelemään.
Näin se Hyväveli verkosto toimii.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kadulla humalassa ammuskeleva mielestäsi syyllisty muiden hengen vaarantamiseen ?
No ei varoituslaukaus kenenkään henkeä vaaranna, rattijuoppo vaarantaa.
Helsingissä paossa oleva sekopää ammuskelija saa myös pysyä vapaana! Ei edes tappanut ketään!
T:Persut ja niiden logiikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskusta ei ole vaatimassa.
Tuosta pisteet kepulle. Tosin voihan taustalla vaikuttaa se Antti Kaikkosen aikoinaan saama ehtoollinen.
Kukaan kaiketi ei ollut välittömässä hengenvaarassa Kaikkosen takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V**un varoituslaukaus, oli niin kännissä ettei osunut.
Ja tää "kukaan ei kuollut"-Mäkelä, voi jumaliste sentään. Siinä on perus- eiku persuarvoja kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatatko sitä, että kaikki Suomen kansalaiset saavat ampua varoituslaukauksia, jos kokevat ja tuntevat itsensä "uhatuiksi"?
Uskomatonta kuinka persuille on mahdotonta tuomita rikokset, jos ne tekee joku oma kuulapää. Trumpismi haisee liian vahvasti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet siitä, ettei Vahinko-Timo pidä sanaansa, eikä eroa saatuaan tuomion?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nykyinen kansanedustaja on tuomittu rattijuoppoudesta sinä aikana kun on ollut kansanrdustajana?
No ainakin Joona Räsänen. Muita mieleen tulevia kansanedustajia ainakin Jan Vapaavuori, Tanja Karpela ja Silvia Modig. Ja taisi olla kansanedustajana törkeästä rattijuoppoilusta tuomittu, nykyisin MEPpinä toimiva Sirpa Pietikäinenkin tuomionsa saadessaan. Ja on kai noita muitakin.
Kepun Pentti Oinonenkin kärähti ratista ollessaan kansanedustaja
Olisikin tosi ihanaa saada ne kaikki pois sieltä, vaikka vain persu kerrallaan mutta lopullisesti.