HS: PS:n Mäkelä jyrähtää: Vornasen ammuskelussa kukaan ei kuollut tai loukkaantunut
Kommentit (171)
Jani Mäkelän moraali taas venyy ja paukkuu. Kuten persuilla aina.
Jos nyt lähdetään siitä että on rikottu lakia teolla jossa kukaan ei ole loukkaantunut. Kumpi teko on pahempi, katuun ampuminen vai jointin polttaminen? Oman oikeustajuni mukaan ampuminen on pahempi koska siitä on vaaraa sivullisille.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen menossa kohtaukseen.
Onko Riikka saanut taas kohtauksen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niin taitamattomilta pitää kaikilta ottaa aseet pois ! Vornanenkaan saanut edes yhtään tänne muuttanutta käkkäräpäätä henkiltä. Eikä edes vammasta :(
Arjalaaset asekouluun ja Suami nousuu !
Poliisi sentään! Herranjestas!
Those f u c k i n g useful idiots!!!
Se ei meille käy ... ja sitten aivan yhtäkkiä se kävikin.
Mäkelä on saanut jälleen kerran "transpiraation".
Eli jonkun pitää aina loukkaantua tai kuolla ensin ennen kuin asioihin aletaan puuttua?
Ei toki yllätä, koska tätä meno on ollut tässä maassa ties kuinka kauan. V i tut ennaltaehkäisystä ja varhaisesta puuttumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mäkelä on saanut jälleen kerran "transpiraation".
Tai persutyyliin perspiraation.
Jos te kaikki vaan tietäisitte miten paljon olen itkenyt Timo Vornasen ja Jani Mäkelän vuoksi. He ovat hyviä ihmisiä. Kuka meistä on täydellinen?
Epäilemättä samainen Jani ensi keväänä uhriutuu kovaan ääneen, kuinka perussuomalaiseen vaalimainokseen on piirretty m*lkku. Vaikka koko juliste on ollut m*lkkuja täynnä.