Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2,5kk aikana lähtenyt painoa 16kg.. miksei sitä huomaa??

Vierailija
03.10.2008 |

Ainaostaan mieheni on huomannut, kannustanut ja kehunut.

Lisäksi YKSI ainoa ihminen, kaverini, joka ei ollut nähnyt minua muutamaan kuukauteen, ylisti muuttunutta ulkonäköäni. KUKAAN muu ei ole puhunut mitään.

Olen kyllä tosi pettynyt ja turhautunut, tois niin paljon tsemppiä, kun kuulis ihmisten palautetta.

Lähtöpaino oli 92, nyt siis 76. Ja olen 160cm pitkä eli toki vieläkin olen ylipainoinen, mutta mielestäni kuitenkin olemus on jo paljonkin muuttunut!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos otat itse puheeksi, tyyliin: huomaatko minussa mitään uutta tai olen tässä vähän laihtunut viime aikoina.

Vierailija
2/21 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpas laihtunut, hieno saavutus noin lyhyessä ajassa, tsemppiä jatkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siihen sisältyy tai voi tulkita sisältyvän piiloviesti että olitpa ennen muuten niin lihava ja olipa jo aikakin laihduttaa

enkä muutenkaan ole aina ihan varma onko joku laihtunut vai vaihtanut kampausta ja rillejä vai mikä nyt on erilaista

Vierailija
4/21 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihtumisesta, koska itselläni on painosta ongelmaa. miksi kaipaat kehuja laihduttamisesta muilta ihmisiltä - omahan on kroppasi? jos pukeudut nätisti ja saat siitä itsellesi hyvän fiiliksen, miksi muittten pitäisi kehua. ehkä ystäväsi pitivät sinusta enemmän ennen laihdutusta (dieettiterroristit ystävien kanssa iltaa istuessa pilaavat emännän valmistelemien herkkujen nauttimisen ilon...)

Vierailija
5/21 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis että monelle voi olla vaikea ottaa asiaa esille juuri siksi, ettei toinen vain loukkaannu mistään mahdollisista piiloviesteistä.

Niin ja onnittelut sinulle mahtavasta painonpudotuksesta! Varmasti olemuksesi on muuttunut paljon. :-)

Vierailija
6/21 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa porukasta on varmasti kateellista eikä siksi puhu mitään...

osa ei todellakaan tiedä miten asian sanoisi niin ettei vain vahingossa loukkaa...

osa ei oikein tiedä mikä on muuttunut, vaikka muutoksen huomaiskin ja siksi ei sano mitään...

ja osa ei varmaan kertakaikkiaan huomaa:)

Vierailija
7/21 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulu mielestäni hyviin käytöstapoihin. Mielelläni sanon jotain yleistä tyyliin "näytätpä todella säteilevältä" tai kehun vaatteita tms., mutta jotenkin painon kommentoiminen on minusta huonoa käytöstä. Ainostaan silloin kommentoin, jos on kyseessä todella läheinen ystävä, joka on itse puhunut minulle laihduttamisprojektistaan.

Vierailija
8/21 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku siinä vaiheessa tosiaan saattaa toinen ajatella (tai ainaki ite ajattelen toisen ajattelen), että on ollu aikasemmin liian lihava. Jos toinen puhuu, että on laihduttamassa tms. elämäntapa remontista niin sillon kyllä sanon! Varmasti sen 16kg huomaa!!!

Vierailija
9/21 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes -15kg ja ihmiset sanovat, että ei kai.... Useimmat ei huomaa.

Aikaisemmin valitin lääkärille lihomista (painoin 79kg/165cm) lääkäri tuumasi, ettei missään nimessä ole ylipainoa,normaailipainoinen.

Kukaan ei huomannut minun olevan raskaana, vaikka rv 26 oli jo menossa (painoin 60kg).

Näköjään sama minkä verran painan, kun näytän samalta muiden silmissä.

Vierailija
10/21 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatukseen mitä muut sinusta ajattelevat.

Etkö tee sitä itsesi vuoksi. Ei kuulu muille miltä näytät.

Ei ole väliä, oletko ylipainoinen vai alipainoinen, kunhan olet tasapainoinen.

(Juice Leskinen)

Vierailija
11/21 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulu mielestäni hyviin käytöstapoihin. Mielelläni sanon jotain yleistä tyyliin "näytätpä todella säteilevältä" tai kehun vaatteita tms., mutta jotenkin painon kommentoiminen on minusta huonoa käytöstä. Ainostaan silloin kommentoin, jos on kyseessä todella läheinen ystävä, joka on itse puhunut minulle laihduttamisprojektistaan.

Vierailija
12/21 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa törmännyt seuraavaan keskusteluun:

"oletpa sä laihtunut" -Ai olinko mä sun mielestä läski ennen?

"mitäs oot tehnyt itsellesi" -aloitin mielialalääkityksen

jne. Kiloista en yksinkertaisesti aloita IKINÄ keskustelua. En kumpaankaan suuntaan.

Vierailija
13/21 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunikaveri on kuulemma laihtunut 20 kiloa. En valitettavasti huomaa vielä mitään muutosta edelliseen, hän on niin lihava edelleen. Lähtöpaino oli pitkälti yli 100 kiloa, joten ei siinä paljon muutama kymmenen kiloa näy. Mutta toki hyvä että laihtuu ja ilman muuta tsemppasin kun hän sen kertoi.

Vierailija
14/21 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain kohteliaisuutta ja juuri sitä huomiota, jota laihduttaja kaipaa. Positiivista semmoista.

Mutta totta tuokin, mitä tässä on aiemmin todettu, että aina on olemassa riski siitä, että toisella onkin jokin sairaus, jonka johdosta on laihtunut rajusti. Sinunkin kohdallasi tämä olisi mahdollista sikäli, että olet laihtunut todella merkittävästi lyhyessä ajassa.

Mutta oikeasti - olen kateellinen sinulle! Onnea!

Vierailija
15/21 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain kohteliaisuutta ja juuri sitä huomiota, jota laihduttaja kaipaa. Positiivista semmoista.

Jos mulle kommentoisit laihtumista, aiheuttaisit vain pahan mielen ja loukkaantumisen.

Vierailija
16/21 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vielä reilu vuosi sitten painoin yli 90 kg. Ja tiesin kyllä olevani reilusti ylipainoinen, eli en todellakaan etsisi mitään piiloviestejä jos joku huomauttaisi että kylläpä olet laihtunut. Pelkästään kohteliaisuutena ottaisin vaikka en muitten takia olekaan laihduttanut.

Vierailija
17/21 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai käytätkö edelleen telttoja?

Vierailija
18/21 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatka vain, kyllä ne jossain vaiheessa uskaltaa ihastella varmasti, ainakin äänettä ;)

varmasit ovat huomanneet, eivät vain oikein osaa ehkä sanoa siitä vielä tms.

saako vielä kysyä että millä konstilla olet onnistunut noin paljon tiputtaaan lyhyessä ajassa, karppaus, painonvartijat tms?

T: itsekin kilojen karsimista kaipaava

Vierailija
19/21 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en tykännyt yhtään,jos joku kommentoi,aikanaan,huomattavasti kaventunutta ulkonäköäni. Mulle tuli sellainen tunne kuin olisin aiemmin ollut, jotenkin huomattavasti "huonompi" ihminen,vaikka persoonani ei kuitenkaan ollut muuttunut mihinkään suuntaan... että onko se ulkokuori sitten kuitenkin tärkeämpää...

Vierailija
20/21 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat, että olet vakavasti sairas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän