Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2,5kk aikana lähtenyt painoa 16kg.. miksei sitä huomaa??

Vierailija
03.10.2008 |

Ainaostaan mieheni on huomannut, kannustanut ja kehunut.

Lisäksi YKSI ainoa ihminen, kaverini, joka ei ollut nähnyt minua muutamaan kuukauteen, ylisti muuttunutta ulkonäköäni. KUKAAN muu ei ole puhunut mitään.

Olen kyllä tosi pettynyt ja turhautunut, tois niin paljon tsemppiä, kun kuulis ihmisten palautetta.

Lähtöpaino oli 92, nyt siis 76. Ja olen 160cm pitkä eli toki vieläkin olen ylipainoinen, mutta mielestäni kuitenkin olemus on jo paljonkin muuttunut!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos on kyllä jo iso, vaikka jäjellä on vielä ainakin 15kg kavennuttavaa.

Tosin mä olen ajatellut sen niin, että osa ei oikeasti huomaa, koska painoa on edelleen aika paljon, osa taas on niin vihreenä kateudesta, että ei pysty sanomaan mitään ja sitten osa taas kokee asian henkilökohtaisena tai pelkää loukkaavansa, jos kommentoi.

Aika harva silti kateellinen on, mutta olen huomannut, että muissa pulleroissa esiintyy juuri sitä eniten. Itselläkin pistää hiukan (mutta huomioin silti positiivisesti), jos joku kanssalihava on onnistunut hoikistumaan huomattavasti. Kerran minulla oli hoikka työkaveri, joka alkoi murjottamaan laihtumisesta. (silloin laihdutin vähemmän, kun lähtöpainokin oli vajaat 80). Sitä varmaan pelotti, ettei voi enää pönkittää itsetuntoaan omalla erinomaisella kropalla vaan joku muu tunkee samalla reviirille. Vaikka ero meidän välillä oli vielä sen kuurin jälkeekin iso, niin silti sitä söi se, kun aloin saada enemmän positiivista huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme