Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis MIKSI sinä, aikuinen ihminen, laitat stooriin kuvan itsestäsi ja kaveristasi "hassunhauskasti" törröttämässä huulianne kameralle?!?

Vierailija
23.09.2026 |

En ole jaksanut enää piiiitkääään aikaan tällaisia mukahauskoja "hulluttelukuvia". 

Ja ei, en ees katso niitä, mutta lävähtää silmille niissä pienissä esikatseluympyröissä, heti kun avaa somen... 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, jotka ei saanu lapsena isältä tarpeeks rakkautta, läheisyyttä ja huomiota tekee näin. Itellä neljä tytärtä, eikä yksikään heistä postaile tommosta pskaa someen. 

Niinhän sinä haluat itsellesi uskotella, samaan aikaan kun tuollaista netissä hassuttelua harrastavat nekin, joilla on kuvailemasi isäsuhde elämässään. Omat tyttäresikin harrastavat sitä selkäsi takana tai viimeistään sitten kun ovat aikuisia. Sitä ei yksi huumorintajuton käppänä pysty estämään.

Juuri näin!

Vierailija
22/29 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan laittanut, mutta miksi se sinua häiritsee? Ehkä kyseinen ihminen on halunnut ikuistaa onnellisen hetken?

Eniten ihmettelen niitä - yleensä naisia, jotka jollakin epänimellä ja ilman kuvaa haukkuvat muiden naisten selfieitä. Miehet ei tätä tee. Mistä kyse?

Kyllä sitä miehetkin tekee, joskaan ei yhtä värikkäästi kuin naiset. Naisten väkivalta on useimmiten henkistä laatua, siinä missä miesten on usein fyysistä, mutta kyllä molemmat harrastavat molempia.

Itse olen saanut haukkumaviestejä vain naisilta. Miehiltä ainoastaan 200 tykkäystä samaan kuvaan,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan laittanut, mutta miksi se sinua häiritsee? Ehkä kyseinen ihminen on halunnut ikuistaa onnellisen hetken?

Eniten ihmettelen niitä - yleensä naisia, jotka jollakin epänimellä ja ilman kuvaa haukkuvat muiden naisten selfieitä. Miehet ei tätä tee. Mistä kyse?

Kyllä sitä miehetkin tekee, joskaan ei yhtä värikkäästi kuin naiset. Naisten väkivalta on useimmiten henkistä laatua, siinä missä miesten on usein fyysistä, mutta kyllä molemmat harrastavat molempia.

Itse olen saanut haukkumaviestejä vain naisilta. Miehiltä ainoastaan 200 tykkäystä samaan kuvaan,

Ei muuta kokonaisuutta.

Vierailija
24/29 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kokonaisuutta.

Ei, eikä näkemystä siitä, mistä haukkumaviesti johtuvat 🤭

Vierailija
25/29 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaveri joka laittaa aina kuvan, jossa itse on hyvän näköinen ja toinen vähän hassu tai ruma ilme tms.

Vierailija
26/29 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kiusaksi 

Vierailija
27/29 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta tuollaisella käpy pyllyssä kulkevalla hapannaamalla olisi vielä myrtsimpi ilme kuin tavallisesti.

Vierailija
28/29 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen poistumaan kyseiseltä alustalta. Poista kuvasi, tietosi, aivan kaiken mitä voit. Äläkä enää palaa sinne. Tein näin aikaa ennen TikTok-villitystä enkä ole katunut kertaakaan. Se vapauttaa ja rauhoittaa. Älä altista itseäsi asioille, jotka tuovat elämääsi murhetta.

Vierailija
29/29 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainuttakaan sometiliä, ei tätäkään ongelmaa.

M43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän