Siis MIKSI sinä, aikuinen ihminen, laitat stooriin kuvan itsestäsi ja kaveristasi "hassunhauskasti" törröttämässä huulianne kameralle?!?
En ole jaksanut enää piiiitkääään aikaan tällaisia mukahauskoja "hulluttelukuvia".
Ja ei, en ees katso niitä, mutta lävähtää silmille niissä pienissä esikatseluympyröissä, heti kun avaa somen...
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan laittanut, mutta miksi se sinua häiritsee? Ehkä kyseinen ihminen on halunnut ikuistaa onnellisen hetken?
Eniten ihmettelen niitä - yleensä naisia, jotka jollakin epänimellä ja ilman kuvaa haukkuvat muiden naisten selfieitä. Miehet ei tätä tee. Mistä kyse?Kyllä sitä miehetkin tekee, joskaan ei yhtä värikkäästi kuin naiset. Naisten väkivalta on useimmiten henkistä laatua, siinä missä miesten on usein fyysistä, mutta kyllä molemmat harrastavat molempia.
Itse olen saanut haukkumaviestejä vain naisilta. Miehiltä ainoastaan 200 tykkäystä samaan kuvaan,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan laittanut, mutta miksi se sinua häiritsee? Ehkä kyseinen ihminen on halunnut ikuistaa onnellisen hetken?
Eniten ihmettelen niitä - yleensä naisia, jotka jollakin epänimellä ja ilman kuvaa haukkuvat muiden naisten selfieitä. Miehet ei tätä tee. Mistä kyse?Kyllä sitä miehetkin tekee, joskaan ei yhtä värikkäästi kuin naiset. Naisten väkivalta on useimmiten henkistä laatua, siinä missä miesten on usein fyysistä, mutta kyllä molemmat harrastavat molempia.
Itse olen saanut haukkumaviestejä vain naisilta. Miehiltä ainoastaan 200 tykkäystä samaan kuvaan,
Ei muuta kokonaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kokonaisuutta.
Ei, eikä näkemystä siitä, mistä haukkumaviesti johtuvat 🤭
Minulla on kaveri joka laittaa aina kuvan, jossa itse on hyvän näköinen ja toinen vähän hassu tai ruma ilme tms.
Jotta tuollaisella käpy pyllyssä kulkevalla hapannaamalla olisi vielä myrtsimpi ilme kuin tavallisesti.
Suosittelen poistumaan kyseiseltä alustalta. Poista kuvasi, tietosi, aivan kaiken mitä voit. Äläkä enää palaa sinne. Tein näin aikaa ennen TikTok-villitystä enkä ole katunut kertaakaan. Se vapauttaa ja rauhoittaa. Älä altista itseäsi asioille, jotka tuovat elämääsi murhetta.
Ei ainuttakaan sometiliä, ei tätäkään ongelmaa.
M43
Juuri näin!