HS: 92-vuotias mies vietiin sairaalasta lahjoittamaan SDP-säätiölle 100000 euroa
verkkouutiset.fi/a/hs-92-vuotias-mies-vietiin-sairaalasta-lahjoittamaan-sdp-saatiolle-100000-euroa/
Kommentit (80)
Lindmannea pelottaa poliittinen väkivalta kun demarirosvot saivat Espoossa turpaan vanhusryöstöjään.
Vasemmistolaisuuden koko perusta on muilta varastaminen.
Eihän se sosialismi ole mitään muuta, kuin että jos Kainolla on jotain niin se otetaan tältä pois.
Demarimaailmassa ihminen ei itse saa hallita omaisuuttaan, vaan kaikki kuuluu valtiolle ja tällä oikeutetaan mm kova verotus, ”tulonsiirrot” ja muu laillistettu varkaus.
Ja kuka hallitsee sitä valtion kassaa johon kaikkien kansalaisten varallisuus ulosmitataan: puoluepamput kampawiinereineen.
Tämä Kaino oli tehnyt tyttärensä perinnöttömäksi ja tehnyt myös tyttärestään rikosilmoituksen. Kaino oli myös ollut itse aloitteellinen nimeään kantavan rahaston perustamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
SPD tuo koko kansan puolue ja köyhien ystävä islamisaation ja somalien hyväksi
äänestä rikolllisia, äänestä SDP
Siksi Vasemmistoliitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeää demareilta.
Miksi? Eikö ihminen saa tehdä rahoillaan mitä haluaa?
Ne eivät olleet säätiödemukan rahoja, vaikka yleisesti demari ajatteleekin kaiken muiden omaisuuden kuuluvan hänen hallinoimaansa yhteiseen kirstuun.
Vierailija kirjoitti:
Porvaripuolueissa on rikollisia joka lähtöön.
Ennen Jorisee kiersi vanhainkodit, nyt demarit.
Vierailija kirjoitti:
Vanhus oli ilmaissut tahtonsa lahjoittaa perinnöstään koska oli huonoissa väleissä perikuntansa kanssa. Perikunta yrittää jälkijättöisesti saada rahat perikunnalle.
Kun muistisairas vanhus riitelee omaistensa kanssa niin demarin mielestä on oikein vetää rahat välistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normi toimintaa. Kaikki keinot käytetään.
Vanhus oli itse tehnyt lahjoituksen koska oli huonoissa väleissä perikuntansa kanssa. Perikunta yrittää jälkijättöisesti päästä käsiksi rahoihin.
Sairaalasta oli ehdotettu edunvalvontaa ja kehotettu omaisia pitämään 90 vuotiasta ”vähän silmällä”…
Kyllä se viittaa siihen, että ollaan oltu todella kaukana oikeustoimikelpoisesta lahjoittajasta.
Toivottavasti kyseisen säätiön hallitus laitetaan syytettyjen penkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi Vasemmistoliitto.
Toinen samanlainen rosvojoukko.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Kaino oli tehnyt tyttärensä perinnöttömäksi ja tehnyt myös tyttärestään rikosilmoituksen. Kaino oli myös ollut itse aloitteellinen nimeään kantavan rahaston perustamiseksi.
Mitä lie tytär tehnyt, kun isänsä oli jättänyt hänet oerinnöttömäksi ja kaikenlisäksi syyttänyt tytärtään ihan virallisestikin, kaksi rikosilmoitusta omasta tyttärestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi Vasemmistoliitto.
ojasta allikkoon_
Vierailija kirjoitti:
Haistaa rahan kuin demari.
Uusi urbaani sanonta.
Mä olen ihmetellyt, että miksi tulli ja poliisi ei käytä demaritorakoita rahakoirina koirien sijaan? Paljon runsaslukuisempia, luonnon lahjakkuuksia ultratarkan rahanhajuaistinsa kanssa eikä tarvi erikseen edes kouluttaa. Sellaista raha tai omaisuuskätköä ei olekaan, etteikö demaritorakka sitä haistaisi ja sen kädet alkaisi manuaalisesti hakeutua sen sisältävää taskua kohti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normi toimintaa. Kaikki keinot käytetään.
Vanhus oli itse tehnyt lahjoituksen koska oli huonoissa väleissä perikuntansa kanssa. Perikunta yrittää jälkijättöisesti päästä käsiksi rahoihin.
Olisikohan syytä käydä vähän penkomassa mitä tämä demarimummo on siellä sairaalassa käynyt selittämässä vanhukselle perikunnastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lie tytär tehnyt, kun isänsä oli jättänyt hänet oerinnöttömäksi ja kaikenlisäksi syyttänyt tytärtään ihan virallisestikin, kaksi rikosilmoitusta omasta tyttärestään.
nyt sitten maalitatte julkisesti omaisia? Ei mitään häpyä
Tyttären versio poikkeaa muiden versiosta. Ennen tuota lahjoitusta Kainoa oli pidetty oikeustoimikelpoisena, olihan hän ollut omaa nimeään kantavan säätiön perustamispuuhissa mukana jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
pitäs ampua nuo SDPn johtojäsenet kaikki eli muslimit
Arvaa kuka taas haaveilee väkivallasta?
Kaino Nurmisen rahasto
Maahanmuuttajataustaisten lähihoitajien ja sairaanhoitajien sekä muiden hoitoalan ammattilaisten itsensä kehittäminen, heidän harrastustoiminta ja elämänhallinnan parantaminen sekä hoitotyön tutkimuksen tekeminen.
No jo on rahasto.
Jos hän oli tolkuissaan, niin olisi voinut tehdä testamentin demareille. Tuollainen kuljetus kyllä on vähän epäilyttävää.