Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: 92-vuotias mies vietiin sairaalasta lahjoittamaan SDP-säätiölle 100000 euroa

Vierailija
23.09.2026 |

verkkouutiset.fi/a/hs-92-vuotias-mies-vietiin-sairaalasta-lahjoittamaan-sdp-saatiolle-100000-euroa/

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normi toimintaa. Kaikki keinot käytetään.

Vanhus oli itse tehnyt lahjoituksen koska oli huonoissa väleissä perikuntansa kanssa. Perikunta yrittää jälkijättöisesti päästä käsiksi rahoihin.

Vierailija
22/80 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindmannea pelottaa poliittinen väkivalta kun demarirosvot saivat Espoossa turpaan vanhusryöstöjään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaisuuden koko perusta on muilta varastaminen. 

Eihän se sosialismi ole mitään muuta, kuin että jos Kainolla on jotain niin se otetaan tältä pois. 

Demarimaailmassa ihminen ei itse saa hallita omaisuuttaan, vaan kaikki kuuluu valtiolle ja tällä oikeutetaan mm kova verotus, ”tulonsiirrot” ja muu laillistettu varkaus.

Ja kuka hallitsee sitä valtion kassaa johon kaikkien kansalaisten varallisuus ulosmitataan: puoluepamput kampawiinereineen. 

Vierailija
24/80 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Kaino oli tehnyt tyttärensä perinnöttömäksi ja tehnyt myös tyttärestään rikosilmoituksen. Kaino oli myös ollut itse aloitteellinen nimeään kantavan rahaston perustamiseksi.

Vierailija
25/80 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPD tuo koko kansan puolue ja köyhien ystävä islamisaation ja somalien hyväksi

äänestä rikolllisia, äänestä SDP

Siksi Vasemmistoliitto.

Vierailija
26/80 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeää demareilta.

Miksi? Eikö ihminen saa tehdä rahoillaan mitä haluaa? 

Ne eivät olleet säätiödemukan rahoja, vaikka yleisesti demari ajatteleekin kaiken muiden omaisuuden kuuluvan hänen hallinoimaansa yhteiseen kirstuun.

Vierailija
27/80 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvaripuolueissa on rikollisia joka lähtöön.

Vierailija
28/80 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Jorisee kiersi vanhainkodit, nyt demarit.

Vierailija
29/80 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhus oli ilmaissut tahtonsa lahjoittaa perinnöstään koska oli huonoissa väleissä perikuntansa kanssa. Perikunta yrittää jälkijättöisesti saada rahat perikunnalle.

Kun muistisairas vanhus riitelee omaistensa kanssa niin demarin mielestä on oikein vetää rahat välistä?

Vierailija
30/80 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhus oli itse tehnyt lahjoituksen koska oli huonoissa väleissä perikuntansa kanssa. Perikunta yrittää jälkijättöisesti päästä käsiksi rahoihin.

Sairaalasta oli ehdotettu edunvalvontaa ja kehotettu omaisia pitämään 90 vuotiasta ”vähän silmällä”… 

Kyllä se viittaa siihen, että ollaan oltu todella kaukana oikeustoimikelpoisesta lahjoittajasta. 

Toivottavasti kyseisen säätiön hallitus laitetaan syytettyjen penkille. 

Vierailija
31/80 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi Vasemmistoliitto.

Toinen samanlainen rosvojoukko.

Vierailija
32/80 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Kaino oli tehnyt tyttärensä perinnöttömäksi ja tehnyt myös tyttärestään rikosilmoituksen. Kaino oli myös ollut itse aloitteellinen nimeään kantavan rahaston perustamiseksi.

Mitä lie tytär tehnyt, kun isänsä oli jättänyt hänet oerinnöttömäksi ja kaikenlisäksi syyttänyt tytärtään ihan virallisestikin, kaksi rikosilmoitusta omasta tyttärestään.

Vierailija
33/80 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi Vasemmistoliitto.

ojasta allikkoon_

Vierailija
34/80 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistaa rahan kuin demari.

Uusi urbaani sanonta.

Mä olen ihmetellyt, että miksi tulli ja poliisi ei käytä demaritorakoita rahakoirina koirien sijaan? Paljon runsaslukuisempia, luonnon lahjakkuuksia ultratarkan rahanhajuaistinsa kanssa eikä tarvi erikseen edes kouluttaa. Sellaista raha tai omaisuuskätköä ei olekaan, etteikö demaritorakka sitä haistaisi ja sen kädet alkaisi manuaalisesti hakeutua sen sisältävää taskua kohti.

Vierailija
35/80 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan syytä käydä vähän penkomassa mitä tämä demarimummo on siellä sairaalassa käynyt selittämässä vanhukselle perikunnastaan.

Vierailija
36/80 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lie tytär tehnyt, kun isänsä oli jättänyt hänet oerinnöttömäksi ja kaikenlisäksi syyttänyt tytärtään ihan virallisestikin, kaksi rikosilmoitusta omasta tyttärestään.

nyt sitten maalitatte julkisesti omaisia? Ei mitään häpyä

Vierailija
37/80 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären versio poikkeaa muiden versiosta. Ennen tuota lahjoitusta Kainoa oli pidetty oikeustoimikelpoisena, olihan hän ollut omaa nimeään kantavan säätiön perustamispuuhissa mukana jo aiemmin. 

Vierailija
38/80 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitäs ampua nuo SDPn johtojäsenet kaikki eli muslimit

Arvaa kuka  taas haaveilee väkivallasta?

Vierailija
39/80 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaino Nurmisen rahasto

Maahanmuuttajataustaisten lähihoitajien ja sairaanhoitajien sekä muiden hoitoalan ammattilaisten itsensä kehittäminen, heidän harrastustoiminta ja elämänhallinnan parantaminen sekä hoitotyön tutkimuksen tekeminen.

No jo on rahasto.

Vierailija
40/80 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän oli tolkuissaan, niin olisi voinut tehdä testamentin demareille. Tuollainen kuljetus kyllä on vähän epäilyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi