Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vain löydy naista joka tosissaan kiinnostuisi. Alkaa jo turhauttaa tää naisen löytäminen elämään.

Vierailija
23.09.2026 |

On ollut kaikenlaista tässä treffejä vähän, mutta naiset ilmottanu heti ettei kiinnosta sit enempää ja kertaan jäänyt. Olen huomannut ettei enää tule osumia Tinderissäkää, joskus ennen vielä tuli, en tiedä mikä tässä on. Ilmeisesti on sitten rupsahtanut tai ikä vaikuttaa. Vakitöitä teen ja yritän myös liikkua samalla, en ole sohvaperuna.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun tapailin vielä ja pääsi treffeille jopa enempi, sai seuraa ja yöseuraakin ne oli hyviä aikoja.

Ennen oli ennen, nyt on nyt ja maailma on muuttunut ja moni ikäisesi nainen on jo parisuhteessa tai eivät aktiivisesti etsi parisuhdetta. Valitus täällä ja raivoaminen (mihin jossain vaiheessa kallistut jälleen kerran, me olemme nähneet nämä sinun käyttäytymismallit) ei auta sinua.

Vierailija
82/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun tapailin vielä ja pääsi treffeille jopa enempi, sai seuraa ja yöseuraakin ne oli hyviä aikoja.

Ennen oli ennen, nyt on nyt ja maailma on muuttunut ja moni ikäisesi nainen on jo parisuhteessa tai eivät aktiivisesti etsi parisuhdetta. Valitus täällä ja raivoaminen (mihin jossain vaiheessa kallistut jälleen kerran, me olemme nähneet nämä sinun käyttäytymismallit) ei auta sinua.

Tottakai on muuttunut, niin onkin, mutta ei kaikki, olen seurustellut, mutta olemme eronneet, mitä olisi pitäny tehdä? Minä etsin kun kaipaan läheisyyttä ja kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme