Ei vain löydy naista joka tosissaan kiinnostuisi. Alkaa jo turhauttaa tää naisen löytäminen elämään.
On ollut kaikenlaista tässä treffejä vähän, mutta naiset ilmottanu heti ettei kiinnosta sit enempää ja kertaan jäänyt. Olen huomannut ettei enää tule osumia Tinderissäkää, joskus ennen vielä tuli, en tiedä mikä tässä on. Ilmeisesti on sitten rupsahtanut tai ikä vaikuttaa. Vakitöitä teen ja yritän myös liikkua samalla, en ole sohvaperuna.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Haluan nyt ihan suoraa sanoa, et mun mielestä naiset on aika nirsoja nykyään.
Ei tarvis olla nirso jos miehet kohtelisivat naisia yleisesti ottaen hyvin. Mutta näin ei todellisuudessa ole. Ja sinä tiedät tämän kyllä.
Muistan kun olin nuorempi niin helpostikkin sai naista ja lähelle.
k€h@ri-allun uikutus number 86926
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vain ettei millää löydä, ja tosi turhauttavaa, paljon kauniita naisia kyllä on makuuni.
Pitää olla lakimies jos haluaa kauniin. Amiksen pitää tyytyä rumaan!
Miksi palasit tälle palstalle jankuttamaan samaa, mitä olet jankuttanut jo viimeisen 10 vuotta? Ei täältä ainakaan kukaan sun kanssa treffeille ole lähdössä. Täällä tiedetään jo, millainen sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvis olla nirso jos miehet kohtelisivat naisia yleisesti ottaen hyvin. Mutta näin ei todellisuudessa ole. Ja sinä tiedät tämän kyllä.
Kyllä tiedän hyvinkin, mutta kyllä mieskin kaipaa joskus läheisyyttä, tulee hulluksi kun näkee niin paljo kauniita naisia
Vierailija kirjoitti:
Miksi palasit tälle palstalle jankuttamaan samaa, mitä olet jankuttanut jo viimeisen 10 vuotta? Ei täältä ainakaan kukaan sun kanssa treffeille ole lähdössä. Täällä tiedetään jo, millainen sinä olet.
Sori mä en jankuta, vaan mä halun sanoa suoraa mikä mua turhauttaa ja jos valitan niin se on voi voi
Vierailija kirjoitti:
Käyn töissä ja maksan veroja. Olen joka päivä odottanut, että joku nainen huomaisi minut sekä rakastaisi minut kuntoon.
Mitään ei ole tapahtunut, alkaa todella turhauttaa. Ansaitsen rakkautta ja parisuhteen! MIKSEI KILTTI JA KUNNOLLINEN MIES KELPAA, HÄH???
Koska et ole kiltti, vaan arvaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe olevani niin kauhean näkönen tai lihavakaa, ettenkö kelpaisi.
Sinä olet ruma kuin petolinnun prse.
Onko kivaa haukkua? Mitä siitä saat?
Puhuvat ostarilla, että oot lozoprse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vain ettei millää löydä, ja tosi turhauttavaa, paljon kauniita naisia kyllä on makuuni.
No mä en ainaskaa tyydy rumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tiedän hyvinkin, mutta kyllä mieskin kaipaa joskus läheisyyttä, tulee hulluksi kun näkee niin paljo kauniita naisia
Sinö olet jo hullu skitso
Vain luopumalla etsimisestä voit sen löytää. Luovu saavuttamisesta niin voit saavuttaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Oletko amis?
Amis ei saa kaunista naista vaan täytyy tyytyä pubiruusuun!
Lakimies saa kauniit naiset!
Säkö olet lakimies?
Seurustelisitko itsesi kanssa jos sinusta olisi lähes identtinen naisversio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun on tyydyttävä syyläiseen nyrkkiisi 🐒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä muuta saa jos et ala lakimieheksi!
Ruma on sun tasoa!
Vierailija kirjoitti:
Seurustelisitko itsesi kanssa jos sinusta olisi lähes identtinen naisversio?
No missimittainen kelpaa esim annepohtamo-tyylinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko amis?
Säkö olet lakimies?
Jep ja minulla on haaremi
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy jännikseksi. Jänniksen ei tarvitse tehdä tlitä tai hikoilla muualla kuin sängyssä!
Juuri näin. Takaa-ajo kyttien kanssa niin naiset tykkää.
Oletko amis?