Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vain löydy naista joka tosissaan kiinnostuisi. Alkaa jo turhauttaa tää naisen löytäminen elämään.

Vierailija
23.09.2026 |

On ollut kaikenlaista tässä treffejä vähän, mutta naiset ilmottanu heti ettei kiinnosta sit enempää ja kertaan jäänyt. Olen huomannut ettei enää tule osumia Tinderissäkää, joskus ennen vielä tuli, en tiedä mikä tässä on. Ilmeisesti on sitten rupsahtanut tai ikä vaikuttaa. Vakitöitä teen ja yritän myös liikkua samalla, en ole sohvaperuna.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko lauseesi treffeillä, tai monensillako treffeillä alat puhumaan sänkyyn menosta?

Vierailija
22/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vähäks aikaa lopetat treffailun (ellei nyt joku tuu tosielämässä varta vasten iskemään), mietit mitä haluat, mitkä on sun standardit ja alat priorisoimaan niitä. Epätoivoisuuden haistaa kauas. Sun pitää nauttia sun elämästä, oli siinä naista tai ei. Enkä tarkoita et pitäisi olla yltiöonnellinen vaan perustyytyväisyys riittää. Väkisin ei tuu mitään pitkäkestoisen hyvää elämään missään asiassa. Jos sun loppuvuoden prioriteetti olisikin sinä itse? Mieti missä kondiksessa sä sitten pääsetkään aloittamaan uuden vuoden. :) N

Sitäki oon miettinyt, mut jotenki kaipaa naista ja sitä läheisyyttäki

Mut jos sun toimintatavat ei tuota tulosta ni ehkä niitä voisi muuttaa? Aina voi palata vanhaan jos tuntuu että uudet konstit ei auta. Mut ei elämän pidä olla pelkkää "sitten kun saan naisen/auton/rahaa/työpaikan ni oon onnellinen". N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä pitää olla karismaa, jotta kestää olla säännöllisesti hänen lykittävänä. 

Vierailija
24/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alluko se siellä?

Vierailija
25/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe olevani niin kauhean näkönen tai lihavakaa, ettenkö kelpaisi.

Sinä olet ruma kuin petolinnun prse.

Vierailija
26/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alluko se siellä?

Allurahan se taas toistaa samaa levyä.

Vierailija
27/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe olevani niin kauhean näkönen tai lihavakaa, ettenkö kelpaisi.

Sinä olet ruma kuin petolinnun prse.

Onko kivaa haukkua? Mitä siitä saat?

Vierailija
28/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vähäks aikaa lopetat treffailun (ellei nyt joku tuu tosielämässä varta vasten iskemään), mietit mitä haluat, mitkä on sun standardit ja alat priorisoimaan niitä. Epätoivoisuuden haistaa kauas. Sun pitää nauttia sun elämästä, oli siinä naista tai ei. Enkä tarkoita et pitäisi olla yltiöonnellinen vaan perustyytyväisyys riittää. Väkisin ei tuu mitään pitkäkestoisen hyvää elämään missään asiassa. Jos sun loppuvuoden prioriteetti olisikin sinä itse? Mieti missä kondiksessa sä sitten pääsetkään aloittamaan uuden vuoden. :) N

Sitäki oon miettinyt, mut jotenki kaipaa naista ja sitä läheisyyttäki

Mut jos sun toimintatavat ei tuota tulosta ni ehkä niitä voisi muuttaa? Aina voi palata vanhaan jos tuntuu että uudet konstit ei auta. Mut ei elämän pidä olla pelkkää "sitten kun saan naisen/auton/rahaa/työpaikan ni oon onnellinen". N

Voi olla ettei tuota, nuorempana kyllä oli ihan erilaista.

Vierailija
29/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nyt ihan suoraa sanoa, et mun mielestä naiset on aika nirsoja nykyään.

Vierailija
30/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesko lauseesi treffeillä, tai monensillako treffeillä alat puhumaan sänkyyn menosta?

Heti kysyn, että mennäänkö meille vai eritteille.

Vierailija
31/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia kiinnostavia naisia tulee vastaan, mutta koen että ne eivät ees huomaa minua, ja kyllä kiinnostaisi ja minulle kelpaisi ainaski treffeille tai tutustuisin.

Vierailija
32/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan nyt ihan suoraa sanoa, et mun mielestä naiset on aika nirsoja nykyään.

Sinä oot kuin ladon seinästä revitty.

Vierailija
33/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko lapsia ja saako naisella olla lapsia? Se rajaa jo aika paljon.

Saa olla, mutta en itse halua.

Eli lapsia ei saa tuoda mukaan suhteeseen ja näette vain lapsivapailla viikoilla? Yleensä naiset joilla on lapsia etsii muutakin kuin pelkkää seksisuhdetta. Kuten luotettavaa ja hyvää miestä jakamaan arki yhdessä. Etsit varmaan lapsetonta 20-25 vuotiasta mutta kuten sanottua, heitä ei neli eikä edes kolmekymppiset kiinnostele.

Vierailija
34/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kaipaisin keskustelua ja jopa siinä samalla jotain läheisyyttä, saisi koskea ja viettää aikaa ja jopa nukkua yhdessä.

Vierailija
35/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä ja maksan veroja. Olen joka päivä odottanut, että joku nainen huomaisi minut sekä rakastaisi minut kuntoon.

Mitään ei ole tapahtunut, alkaa todella turhauttaa. Ansaitsen rakkautta ja parisuhteen! MIKSEI KILTTI JA KUNNOLLINEN MIES KELPAA, HÄH???

Vierailija
36/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia kiinnostavia naisia tulee vastaan, mutta koen että ne eivät ees huomaa minua, ja kyllä kiinnostaisi ja minulle kelpaisi ainaski treffeille tai tutustuisin.

Olet tyhmä kuin vasemman jalan saapas.

Vierailija
37/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeestaa tiedä mistä sen naisen löytää, aina se on yksipuolista minulla, tulee jos tullakseen sit.

Vierailija
38/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä ja maksan veroja. Olen joka päivä odottanut, että joku nainen huomaisi minut sekä rakastaisi minut kuntoon.

Mitään ei ole tapahtunut, alkaa todella turhauttaa. Ansaitsen rakkautta ja parisuhteen! MIKSEI KILTTI JA KUNNOLLINEN MIES KELPAA, HÄH???

Sä ansaitset matkalipun huitsin víttuun. Menolipun.

Vierailija
39/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös pitkään sanon ihan suoraa kaivannut ees läheisyyttä naiselta.

Vierailija
40/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeestaa tiedä mistä sen naisen löytää, aina se on yksipuolista minulla, tulee jos tullakseen sit.

Ei sellaista sinulle löydy k€h@ri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän