Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vain löydy naista joka tosissaan kiinnostuisi. Alkaa jo turhauttaa tää naisen löytäminen elämään.

Vierailija
23.09.2026 |

On ollut kaikenlaista tässä treffejä vähän, mutta naiset ilmottanu heti ettei kiinnosta sit enempää ja kertaan jäänyt. Olen huomannut ettei enää tule osumia Tinderissäkää, joskus ennen vielä tuli, en tiedä mikä tässä on. Ilmeisesti on sitten rupsahtanut tai ikä vaikuttaa. Vakitöitä teen ja yritän myös liikkua samalla, en ole sohvaperuna.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuukin jopa paremmalta olla vaan yksin.

Vierailija
62/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi palasit tälle palstalle jankuttamaan samaa, mitä olet jankuttanut jo viimeisen 10 vuotta? Ei täältä ainakaan kukaan sun kanssa treffeille ole lähdössä. Täällä tiedetään jo, millainen sinä olet.

Sori mä en jankuta, vaan mä halun sanoa suoraa mikä mua turhauttaa ja jos valitan niin se on voi voi

No onko valituksestasi ollut hyötyä näiden 10 vuoden aikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä ja maksan veroja. Olen joka päivä odottanut, että joku nainen huomaisi minut sekä rakastaisi minut kuntoon.

Mitään ei ole tapahtunut, alkaa todella turhauttaa. Ansaitsen rakkautta ja parisuhteen! MIKSEI KILTTI JA KUNNOLLINEN MIES KELPAA, HÄH???

"joku nainen huomaisi minut sekä rakastaisi minut kuntoon"

PARISUHTEET EIVÄT TOIMI NÄIN. Ja kyllä, laitoin capslocilla kun itsekin tykkäät käyttää sitä. Jos on korvien välissä asiat vinossa, terapiaan matka käy, siellä sitten kohtaat ne pahat asiat ja ajatukset ja alat työstämään vääristyneiden ajatusmallien korjausta.

Vierailija
64/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on amis niin pitää tyytyä rumaan!

Vierailija
65/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sitä katkeroituu ja ihmettelee miten toiset miehet kävelee tuola naiset kainalossa.

Vierailija
66/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, naisena sama kokemus, mutta tarkennettuna: ei löydy miestä, joka yhtäaikaa kiinnostaisi ja kiinnostuisi. Aina menee jotenkin ristiin.   1-3 treffien jälkeen tunnistaa niitä asioita, jotka olisivat liian suuri kompromissi, tai pohtimaan mitä oikeastaan voin tämän ihmisen elämään antaa ja toisaalta mitä tämä ihminen mulle omastaan tuo. Ja siihen homma kaatuu. Mä esim. en halua lähtökohtaisesti muuttaa yhteen, en halua istua purjeveneestään ihan koko kesälomaani tai muuttaa eläkkeellä Espanjaan. Jos treffiseurani ilmoittaa että joku tällainen on hänelle ehdoton vaatimus kumppanille, niin eipä ole kumpikaan halunnut jäädä kokeilemaan muuttuuko toisen mieli. 

Ja tietysti fyysisen vetovoiman puute on sellainen, ettei sitä kauheasti jää odottelemaan. Mä kysyn aina itseltäni jo ekoilla treffeillä miestä katsoessa, että miltä tuntuu ajatus seksistä tuon ihmisen kanssa. Jos vastaus on: vaikealta, vaatii työstöä, epämiellyttävältä, vaivaannuttavalta jne. niin siihen loppuu vaikka muuten olisi mukavaa. Ei voi olla, että tieten tahtoen valitsee kumppanin, jota ei himoitse. Tämä myös toisin päin. Jos naamasta näkee että olen siedettävä pettymys niin kyllä se on siinä.

Vierailija
67/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma pubiruusu sulle! 

Jos et ole lakimies niin sellaiseen sun pitää tyytyä! 

Vierailija
68/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittäny täs naisia, mut ei ne oikee halua keskustella ja se loppuu eikä ees nähdä, se koko homma sit jää.

Vierailija
69/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl sitä katkeroituu ja ihmettelee miten toiset miehet kävelee tuola naiset kainalossa.

Ne on lakimiehiä jos kauniit naiset on saaneet! 

Vierailija
70/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä myös olen kaivannut pitkään seksiseuraakin.

Vierailija
71/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää nauttia elämästä itsekseen ja kun siitä nauttii, loistaa positiivisuus ulospäin ja naiset tulevat jopa itse tekemään livenä tikusta asiaa. Kuten joku kirjoitti, epätoivo paistaa kauas.

t. 45v sinkkumies (omasta halusta)

Vierailija
72/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon yrittäny täs naisia, mut ei ne oikee halua keskustella ja se loppuu eikä ees nähdä, se koko homma sit jää.

Kehitysvammaisten kerhossa tapaat tasoisiasi k€h@reita

Vierailija
73/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitää nauttia elämästä itsekseen ja kun siitä nauttii, loistaa positiivisuus ulospäin ja naiset tulevat jopa itse tekemään livenä tikusta asiaa. Kuten joku kirjoitti, epätoivo paistaa kauas.

t. 45v sinkkumies (omasta halusta)

niinhän se toiki voi olla

Vierailija
74/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene vuorille, vedä alahuuli pääsi yli, ja nielaise.

Vierailija
75/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nainen itse ole oikein tosissaan kiinnostunut pitkää aikaa ja ehdottanu tapaamista.

Vierailija
76/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsis sano, että se häpee sua allu

Kaikki häpee sua

Vierailija
77/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan nainen itse ole oikein tosissaan kiinnostunut pitkää aikaa ja ehdottanu tapaamista.

Ihmettelen kummasti mikä naisia nykyään vaivaa.

Vierailija
78/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun tapailin vielä ja pääsi treffeille jopa enempi, sai seuraa ja yöseuraakin ne oli hyviä aikoja.

Vierailija
79/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua sitten mitään haukkumista kiitos, niinku vauva palstalla on tapana.

Miauuu röh röh ihaa.

Vierailija
80/82 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on ihan jees tapailusuhteeseen, mutta en suosittele sitoutumista parisuhteeseen. Naiset näkee parisuhteen ensisijaisesti statuksena, tulonlähteenä ja ilmaisen isännöitsijän hankkimisena. Tiedän ettei se siltä nyt näytä, mutta oikeasti APn tilanne on nettopositiivinen. Romanttiset lasit silmille tulet vain kärsimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi