Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei, kaunis ex-ystäväni!

Vierailija
03.10.2008 |

Toivottavasti pääset pian yli ihastumisestasi mieheeni. Ja ymmärrät muutoinkin pysyä erittäin kaukana perheestämme. Toivottavasti käsität, että seuraasi ei meillä kaivata. Sinusta tuntuu varmasti uskomattomalta, että mieheni tahtoo jatkaa elämää minun ja lastensa kanssa, vaikka niin lihava olenkin ja sinä niin langan laiha ja sitä uumaasi olet koittanut kovasti hänelle esitellä. Vielä kun aina valitan ja olen väsynyt ja pahantuulinen -varsinkin sinun lähettyvilläsi, ja sinä niin aurinkoisen iloinen ja suloisesti hymyilet miehelleni. Ja sittenkään et ole etkä tule koskaan milloinkaan missään tilanteessa saamaan sitä kauan kaipaamaasi treffikutsua häneltä. Sillä tiedätkä mitä, hän tuntee minut ja meidän tilanteen paremmin kuin sinä ja ymmärtää minua ja mielentilojani, rakastaa ja tukee sen minkä vain pystyy.

Niin. Hän on myös seurannut sinua ja edesottamuksiasi mm. oman lapsesi hoidon suhteen ja voin sanoa, että harvoja ihmisiä hän halveksii mutta sinä olet todellakin yksi niistä. Rakkauteen tarvitaan katsos muutakin kuin kaunista ulkonäköä ja suloista hymyä.

Toivottavasti pian katoat elämästämme kokonaan. En enää koskaan tahdo nähdä sinua ja toivottavasti sen ymmärrät. Olen todella loukkaantunut siitä, kuinka olet keimaillut, keikistellyt ja flirttaillut miehelleni. Enkä pelkästään siksi, että se on loukannut minua, vaan siksi, että olet loukannut käytökselläsi koko meidän perhettä -erityisesti se on ollut todella ilkeämielistä lapsiamme kohtaan.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nyt ap olis vainoharhainen tilanteesta ja kateellinen langan laihalle ja kauniille ystävälleen. On ehkä huomannut, kuinka miehensä silmä lepää ystävättäressä, eikä sitä kestä!!

Vierailija
2/33 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivottavasti miehesi on myös sanonut mielipiteensä ystävällesi suoraan..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkö, että hymyilee ja on ystävällinen? Ei hyvää päivää, ap:lla taitaa olla itsetunto-ongelma.

Vierailija
4/33 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvituksesi laukkaa nyt villisti. Saa kai ihminen hymyillä ja et voi mitään sille jos joku on kaunis ja hoikka. Omille läskeillesi voit jotain tehdä jos haluat.

Ehkä heikko itsetuntosi saa kuvittelemaan asioita joita ei olekaan.

Miksi sinulla ap on niin paha olla?

En tunne sinua ap mutta olen itse myös ylipainoinen ja nyt dietillä ja suosittelen sinullekin. Painonpudotus nostaa itsetuntoa kummasti

Googleta South Beach Diet suomenkielisiltä sivuilta ja toimi.

Vierailija
5/33 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut juonenpäästä kiinni, että mitä pahaa se sun ystäväsi on tehnyt?

Vierailija
6/33 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://karppaus.info/wiki/index.php?title=South_Beach_Diet

niin voit aloittaa jo tänään tai viimeistään huomenna.

Lähipiirissäni tällä on laihduttu kiitettävin tuloksin. Pudotusmäärät ovat 5-35 kg henkilöltä.

Vierailija
7/33 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ukkoni osaa kyllä tehdä selväksi, että ei kiitos. Ja tietenkään miehesi ei koskaan sanoisi sinulle, että vähän kyllä ois tehnyt mieli edes kärkeä kastaa!

Vierailija
8/33 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto taitaa myös olla nollissa. Miksi muuten ulkonäkö mainittiin? Ja eikö enää saa hymyillä ja olla herttainen?

Vierailija
9/33 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nimittäin usko että on oikeasti flirttaillut miehelle. Ap olet vain kateellinen, niin kliseeltä kuin se kuulostaakin.

Vierailija
10/33 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mitään pahaa olisi siinä, että ystäväsi pitäisi miehestäsi ja tuntisi vetoa häneen, jos nyt näin edes onkaan, kun kerran miehesi ei anna vastakaikua tälle. Ei mene minun jakeluuni. Ole myös ylpeä itsestäsi, että miehesi pysyy rinnallasi! Taitaa olla pientä mustasukkaisuutta ystäväsi ulkonäköä kohtaan ja alemmuudentunnetta omasta ulkonäöstäsi.

Vierailija
11/33 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ilmeisesti hymyillyt hänen miehelleen. Tervehtinyt ja joskus jopa sanonut sanasen. Tämä on epäilyttävää käytöstä ja ap:n mies on lisäksi varsinainen herkku joten on aivan luonnollista että kaikki naiset yrittävät hänet ap:ltä viedä. Ap on pullea eikä pidä itseään siinä määrin viehättävänä että kun vertailukohdaksi otetaan tämä ystävätär hän vallan altavastaajana. Mies on tietysti mies, joka panee vaikka oravaa jos tarjotaan.

Vierailija
12/33 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan saalista miestäsi vaan pidän mieluummin omani. Hymyilen muillekin kuin sinun miehellesi. EIkä sinulla ole mitään syytä kadehtia minua!

Vierailija
13/33 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tunne minua, perhettäni ettekä tuota ex-ystävääni. Hän on tehnyt haluamansa hyvin selväksi sekä minulle, miehelleni, että kaikille mahdollisille. Mitä mieheeni tulee, kuten sanoin, hän jatkaa elämäänsä perheensä kanssa eikä todellakaan haihattele ex-ystäväni perään. Jossain vaiheessa hän ihaili kyllä hänen ulkonäköään ja muutoinkin piti mukavana -kuten montaa muutakin ystävääni. Ei sen kummempaa. Tällä hetkellä, kun hän on tapaukseen paremmin perehtynyt, hän ei enää pidä sitä naista minkään arvoisena lähinnä elämäntyylinsä ja valintojensa vuoksi. EI auta enää suloiset hymyilyt -jotka eivät toki ole ollenkaan ainoat ihastuksen osoitukset. Sitä paitsi, hymyilyäkin on monenlaista. Nämä eivät olleet sellaisia ystävän hymyjä, kuten muitten ystävieni miehelleni suomat.

Joka tapauksessa: ex-ystäväni, sinä hävisit. Oksetat sekä minua, että miestäni.

Vierailija
14/33 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tosin ole ystäviä, joiden miehille voisin hymyillä yms. Mutta noin ylensä olen seurallinen, hymyilevä ja sanavalmis (+hoikka :-) Se voi tietysti herättää tunteen, että yritän vokotella jonkun ukkoa.

Vierailija
15/33 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva määrä mustasukkaisuutta pitää parisuhteen tuoreena ja eloisana. Mustasukkaisuus lipsahtaa kuitenkin helposti henkisen ja fyysisen väkivallan ja toisen elämän rajoittamisen puolelle. Mikä suhteen alkuvaiheessa tuntuu ihanilta huomionosoituksilta ja huolenpidolta, voi myöhemmin paljastua sairaalloiseksi toisen elämän kontrolloinniksi. Enää ei olla normaalin mustasukkaisuuden rajoissa vaan paranoidisen tai sairaalloisen mustasukkaisuuden puolella.

Mustasukkaisuuden tunteen vaikuttimena on rakkaus, mutta sen ilmenemismuodot ovat ristiriidassa rakkauden kanssa. Lukuisia parisuhdekursseja vetäneet Maija ja Hannu Nyman kirjoittavat mustasukkaisuudesta ja rakkaudesta kirjassaan Amoria ja huumoria parisuhteeseen seuraavasti:

"Rakkaus saa omakseen, mutta se ei saa omistaa. Toinen on aina omana itsenään vapaa kasvamaan ihmisenä, unelmoimaan ja kyselemään perimmäiset kysymyksensä... Kuin huomaamatta rakkaus muuttuu vastakohdakseen. Siihen hiipii salaa itsekkyyden ja omistamisen mieli."

Vierailija
16/33 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa näyttämään sitä kauniimpaa puolta itsestäsi miehellesi? Mies parkakinhan jo masentuu. Ei taida oikein jaksaa töihinkään lähteä kuin pakkopullana?

Hartiat taakse, selkä suoraksi ja mars kuntoilemaan. Varaa aika kampaajalta ja kosmetologilta ja osta sinulle paremmin sopivia vaatteita. Mieti mitkä värit pukevat sinua. Älä osta pelkkiä säkkejä, vaikka sinulla on hieman ylipainoakin, niin kyllä sinustakin lötyy mitä korostaa. Ja sitä hymyä pliis.

Terveisin sinun ex-ystäväsi. En muuten ollut viemässä miestäsi, mutta en myöskään jaksanut katsoa vain masentunutta naamatauluasi ja yritin siksi vähän piristää ilmapiiriä. Toivottavasti nyt ymmärrät ja jos et niin ovatkohan ongelmasi syvemmällä? Auttaisikohan terapia?

Vierailija
17/33 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien ex-ystäviesi puolesta. Kaikki maailman naiset lakoavat sinun miehesi eteen ja kaikki yritämme vain riistää hänet sinulta :DD

Vierailija
18/33 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on ihanaa, että voit luottaa mieheesi.

Mullakin oli aikanaan yksi ystävä, kun exän kanssa vielä oltiin yhdessä..Aina flirttaili ja keimaili ja lopulta mieheni kyllästyi ja tuumasi, että mene muualle tyrkyttämään, oot aika loistava ystävä M:lle näköjään, etkö tajua ettei sulla ole mitään saumaa tulla meidän väliin:)

Pimu tajusi, murinalla ja selän takana paskaa puhumalla yritti paikkailla omaa itsetuntoaan mutta selvittiin siitä.

Ja näille urveloille jotka ensimmäisenä leimaa aloittajan vainoharhaiseksi, itsetunnottomaksi mustikseksi.. Olette aika reppanoita.

Voin väittää olevani varsin passelin näköinen nainen kaikin puolin ja noilla silmin nähtävillä havainnoilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa.

Vai onko teidän omat äijät niin perseestä, ettei kukaan ole niitä koskaan tullut vikittelemään?

Vierailija
19/33 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä tulee ja menee tarpeineen. Mitkä ovat sinun tarpeesi?

Ja kun oikein mietit, niin ihminen on lopulta yksin oman kaaoksen keskellä.

Me luulemme, että omistamme toisemme. Me luulemme, että tämä on meidän/minun reviiriä, koska minä olin ensin. Loppupeleissä sillä ei ole merkitystä kuka oli ensin. Elämä on luopumisen tuskaa, jota sinäkin pelkäät. Se herättää sinussa vihan tunteita. Viha vahingoittaa sinua tässä draamassa eniten.

Tällä ystävälläsi on tunteet ja tarpeet sinä et voi niitä estää. Et voi estää häntä esim. rakastamasta vaikka tunteet kohdistuisvatkin mieheesi. Sinun on hyväksyttävä tämä tosiasia, että maailmassa on muitakin jotka rakastavat miestäsi.

Vierailija
20/33 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Ja näille urveloille jotka ensimmäisenä leimaa aloittajan vainoharhaiseksi, itsetunnottomaksi mustikseksi.. Olette aika reppanoita.

Voin väittää olevani varsin passelin näköinen nainen kaikin puolin ja noilla silmin nähtävillä havainnoilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa.

Vai onko teidän omat äijät niin perseestä, ettei kukaan ole niitä koskaan tullut

vikittelemään?

[/quote]

Mutta ei mun ole ikinä tarvinnut nostaa siitä äläkkää. Turvallinen ja rehti mies, ja mulla itsetunto kunnossa. Kyllä se flirtin kestää ja ihan suoranaisen vokottelunkin.

Niin ja en mä miestäni valinnut sen perusteella että vikitelläänkö sitä vai ei? kyllä siinä oli taustalla ihan muut syyt.