Mietitkö koskaan kadonneita exiäsi?
Mietitkö koskaan minkälaisia polkuja vuosien takaiset exäsi kulkevat elämässään nykyisin?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
En!
Kadonneita eväitäni mietin sen sijaan usein. Kuka tana ne nyysii kahvihuoneen jääkaapista?
:D
No jos se on vaikka se exä.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin. Monia ei löydy Google-haulla, joten ovat oletettavasti kuolleet. Kovasti oli pyrkimystä eteenpäin, mutta myös ongelmaa. Yksikin teekkarimies oli jo opiskeluaikana edunvalvonnassa.
Ihmisestä näkee jo nuorena, mihin hän tulee päätymään.Outojen tyyppien kanssa olet hengannut.
Tuollaisia ne teekkarit ovat.
Diplomi-insinöörejä jotka pitävät montaa eri sorttia leikkeleitä jääkaapissa naisia varten.
Kaikki ovat kartalla, ei kadonneena ketään. Yksi saattaa olla kuollut, oli niin pahasti alkoholisoitunut jo aikanaan.
Välillä mietin, osa on kuollut, muutamaa näen joskus kaupungilla. Jotkut ovat tietenkin menneet naimisiin ja muuttaneet nimensä. En ole missään facessa, joten turha etsiä, niinkuin minuakaan. Hyviä seksimuistoja on kyllä paljon.
M61
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin. Monia ei löydy Google-haulla, joten ovat oletettavasti kuolleet. Kovasti oli pyrkimystä eteenpäin, mutta myös ongelmaa. Yksikin teekkarimies oli jo opiskeluaikana edunvalvonnassa.
Ihmisestä näkee jo nuorena, mihin hän tulee päätymään.Outojen tyyppien kanssa olet hengannut.
Diplomi-insinöörejä jotka pitävät montaa eri sorttia leikkeleitä jääkaapissa naisia varten.
Olen seurustellut kahden teekkarin kanssa. Molemmat oli ihan sekaisin - eri tavoin tosin.
Naispuolinen ystäväni, joka oli koulutukseltaan tekniikan tohtori, oli koukussa kipulääkkeisiin. Lisäksi hänellä oli kaksisuuntainen. Kuoli 40-vuotiaana. Elämänsä viimeiset vuodet vietti suljetulla osastolla. Luottotiedot, asunnot ja työpaikat oli menneet aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus mutta vain hetken. En takaisin kaipaa.
Tuskin niistä ajatuksista koskaan oikeasti pääsee yli.
Miksi sitten ne jää mieleen ja etenkin ekakerta, vaikka uusi parisuhde kukoistaa.
Sillä on suurempi merkitys.
Luoja on ajatellut, että se ensi rakkaus ja mieleenpainuvin on se jonka kanssa tulemme jakamaan ikuisuuden siellä jossain.
Laulujakin näistä on.
Älä yleistä omaa elämääsi koskemaan muita.
Osuiko syvälle mieleen.
Se koira älähtää jonne kalikka kalahtaa.
Exät on exiä yleensä hyvästä syystä. Katse tulevaisuuteen?
Yhtä exää tulee aina joskus mietittyä. Ei siksi että kaipaisin häntä (suhde loppui minun puoleltani) vaan että toivon aidosti että hän on myöhemmin löytänyt hyvän kumppanin. Luulen että hän laittoi paljon toivoa suhteeseemme ja ajatteli että siitä tulee jotain pidempää. Itselleni se taas oli jonkinlaista "harjoittelua" ja henkistä kasvua jonka jälkeen tajusin mitä suhteilta oikeasti haluan.
Aika monta vuotta myöhemmin soman kautta näin hänen olevan edelleen sinkku ja tämä jäi hieman vaivaamaan vaikka sen jälkeen en ole hänestä enää kuullut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein DI-opiskelijat seurustelee DI-opiskelijoiden kanssa, FM-opiskelijat FM-opiskelijoiden kanssa, lukiolaiset lukiolaisten kanssa, amislaiset amislaisten kanssa, peruskoulupohjaiset peruskoulupohjaisten kanssa jne.
Sen jälkeen toisessa porukassa olevat näyttää varsin erikoisilta. Itse seurustelin 16 kk intensiivisesti yliopistoaikana yhden peruskoulun rimaa hipoen ”tarkkailuluokalta” läpi päässeen kanssa. En kertonut omaa taustaani ennen kuin noin 2 kk seurustelun jälkeen yksi hänen kavereistaan tunnisti minut, koska tiesi kuka äitini oli (oli opettaja). Neidillä oli siinä paljon sulateltavaa, hänelle koulujärjestelmä oli nöyryyttävä vaihe elämää. Myönsi uutista seuraavana aamuna, että jos olisi tiennyt minun taustani, ei olisi koskaan lähtenyt minun kanssani minnekään, mutta nyt oli myöhäistä…
Erilaisista taustoista huolimatta, meillä oli ihan seesteistä. Hän koki silti alemmuudentunnetta, vaikka se ei meidän yhteiselämässä näkynyt millään tavalla. Minulla oli tosi hyvät välit myös hänen pikkuveljeensä ja vanhempiinsa. Käytiin siellä usein kylässä, oltiin yleensä 1-2 yötä. Mutta hän ei päässyt yli siitä, ettei erilaisen ihmisen kanssa pitäisi seurustella.
Myöhemmin häneltä on tullut vain yksi viesti, jonka sanoma oli ”autismi”. Halusi kertoa, miksi hän toimi joskus tosi ihmeellisesti ja miksi ei kyennyt pysymään suhteessamme. Hän on nähnyt vuosien varrella monia kertoja yhtä sukulaistani ja entistä naapuriani. Häneltä kyselee kaikenlaista, missä minä olen, mitä teen, onko perhettä, paljonko lapsia jne. Hän pysyy kuitenkin piilossa, en ole onnistunut häntä tapaamaan. Halusin tavata. En kaipaa entistä suhdetta enkä seksiä. Minä ymmärrän miksi kaikki meni niin kuin meni, en syytä ketään ja haluaisin sanoa, että hän oli ihmisenä yksi aidoimmista ja ihastuttavimmista joita olen elämässäni tavannut.
Suosittelen kaikille, että kokeilette ystävystyä/seurustella myös toiseen kuplaan kuuluvien kanssa.
Kyllä mietin, hän tavallaan kulkee mun elämässäni (ajatuksissani) mukana varmaan aina, koska oli niin keskeinen osa nuoruuttani. Oltiin 6 vuotta yhdessä ja ne oli niin tärkeät vuodet elämässä muutenkin, totaalinen rakastuminen abivuotena, opiskelemaan pääsemiset, omilleen muuttamiset, opiskelijaelämä ja itsenäisen elämän alku Helsingissä. Lopulta ajauduimme erilleen, erosimme, emmekä koskaan enää tavanneet. Sen verran kerran kuulin, että hän on ollut naimisissa, eronnut, sitten avioitunut uudelleen. Itse olen ollut hyvin onnellisessa liitossa jo pari vuosikymmentä.
Itsellä ei ole exiä, mutta puolisolla on useita. Ei mua haittaa vaikka se niitä miettii. Se saa niistä kiksejä ja se on hyvä. Kyllähän me kaikki polyfantasiaa eletään vaikka muuta väitetään.
Netissä voi chattailla ja sydämiä lähetellä, vaikka mitään ei ole.
Olin itse unohtanut heitä edes olleen, kun systeri muistutti yhdestä.
Uteliaisuudesta kurkin facesta hänestä tietoja, mutta ei edes kuvaa ollut laittanut, ja muutenkin salattu kaikki. En ihmettele, sen verran liukasliikkeinen oli ja niitä suhteita riitti. Tuskin on rauhoittunut vieläkään.
Osaa en muistele osaa joskus. Erästä tapaan viikottain fwb merkeissä.
Älä yleistä omaa elämääsi koskemaan muita.