Mitä yhteistä on Suomen kokoomuksella ja YK:lla
No ainakin se, että molemmat ovat setämieskerhoja ja kumpikaan ei huoli naista puheenjohtajaksi
Kommentit (12)
Tarkoitat varmaan TUNKKAISIA setämieskerhoja
Palstavasurin työpäivä sitten alkoikin taas kerran palstalla spämmimällä jotain negatiivista kokoomuksesta.
Ja petteri on täysin munaton vässykkä kosiskelemassa vasemmistoa ja vasemmistomediaa kokoomuksen johdossa, joten ehkä tuo on riittävän lähellä ei-miestä.
Vierailija kirjoitti:
Palstavasurin työpäivä sitten alkoikin taas kerran palstalla spämmimällä jotain negatiivista kokoomuksesta.
Ja petteri on täysin munaton vässykkä kosiskelemassa vasemmistoa ja vasemmistomediaa kokoomuksen johdossa, joten ehkä tuo on riittävän lähellä ei-miestä.
Ei incel-miehiä voi laskea naisiksi, vaikkeivat oikein miehiäkään ole
Vierailija kirjoitti:
Vasuri puhuu tunkkaisista setämieskerhoista muttei tajua että kaikki vasemmistojärjestöt, puolueet, kultit ja media on pohjimmiltaan tunkkaisia (ajat sitten kuollutta neuvostovallankumousta edistäviä) setämieskerhoja jossa naiset on vaan se näkyvä keulakuva mutta tärkeimmät päätökset tekee taustalla miesporukat.
Minä olen ollut Kokoomuksen jäsen 35 vuotta ja ollut puoluekokouksessakin äänestämässä puheenjohtajasta. Ensinnäkin jäsenenä on paljon naisia, vaikka naiset keskimäärin äänestävätkin enemmän etenkin Vihreitä ja Vasemmistoliittoa.
En ole koskaan ymmärtänyt, että jotain ihmistä äänestettäisiin sukupuolensa perusteella, enkä ole kuullut muidenkaan suusta moisia ajatuksia. Minäkin olen äänestänyt vaaleissa useammin naista kuin miestä.
Minusta esimerkiksi Elina Valtonen olisi parempi puheenjohtaja kuin Petteri Orpo. Tosin Antti Häkkänen olisi vielä parempi, muttei suinkaan sukupuolensa ansiosta.
Onko se jotenkin vasuri-juttu, jos on sitä mieltä että naiset ovat päteviä johtajiksi ja on outoa ettei yykoossa ole koskaan ollut naispuheenjohtajaa.
Kuten ei kokoomuksellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei incel-miehiä voi laskea naisiksi, vaikkeivat oikein miehiäkään ole
En minä inceleistä mitään puhunut. Petteri on sokean miellyttämispakkomielteensä kanssa ihan jotain muuta koittaessaan olla väkisin jokaisen broilerikollegan kaveri, muusta viis. Ei ihme että kannatus laskee kun vaaleissa pitäisi saada kansan äänet, ei poliitikkokollegoiden tai edes median.
Lisäksi tuon työministerit näyttää molemmat olevan niin pihalla hommasta että vähän ihmetyttää, eikä sanni g-l ministerinä ainakaan paranna kokoomuksen mainetta teoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai onko ne Gay-kerhoja 😳
Molempia johtaa ukko joka tuntuu olevan aika lailla pihalla asiasta kuin asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus terroristeja kohtaan.
Kukaan persuilta kysynyt mitään
Elina Valtonen on kirkas valonpilkahdus molemmissa?