Naisystävä ehdotti, että mentäisiin leikisti kihloihin.
Kommentit (22)
Minä vetäisisin sitä kuokkaan.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko 15v?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko 15v?
Ei
siis ei vielä
Öö niinkö mitä?? Olen ollut kolmesti oikeasti kihloissa ja yhden kanssa menin viiden päivän seurustelun jälkeen. Miksi ette ole kihloissa jos toistanne tykkäätte jos saan kysyä?
Voiko oikeasti mennä, melkein. Seurustelua kai lienee silti.
Jos saat pillua muutenkin niin ei kannata mennä. Jos et, niin uhkaat kihlauksen purkauksella aina kun morsiantasi 'väsyttää'. Kun olette niin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Öö niinkö mitä?? Olen ollut kolmesti oikeasti kihloissa ja yhden kanssa menin viiden päivän seurustelun jälkeen. Miksi ette ole kihloissa jos toistanne tykkäätte jos saan kysyä?
Mitä selität
Nykyään on muotia mennä leikisti kihloihin. Juhlat ja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi?
Ei ole mahdollista, eikö se ole lainvoimainen kunnes purettu.
Tyttöystäväsi on Real Doll, ja kuvittelit välisenne keskustelun?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista, eikö se ole lainvoimainen kunnes purettu.
Ai millä tavalla, ei kukaan virallinen taho tiedä oletko kihloissa vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa olet ollut naimisissa, jos kerran olet kolmesti ollut kihloissa. Kihlaus kun on lupaus naimisiinmenosta.
Onko se leikisti kihloihin meneminen sitä, kun mennään kihloihin, eikä mennä ikinä naimisiin, ollaan vaan kihloissa? Kyllä ihan varttuneet ihmiset tekee sitä, siis eläkeläiset.
Aika outoa