Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin nais ääni televisiossa

Vierailija
22.09.2026 |

Mari Karppinen,New York. Korvat menee rikki!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mari Karppinen on oikein hyvä toimittaja.

Öksennus meinaa tulla, kun näkee, ja varsinkin kuulee. 

Vierailija
22/28 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä monissa mainoksissa olevat lapsimaisella äänellä lässyttävät akat. Olisi ymmärrettävää jos noiden mainosten kohderyhmä olisi pienet lapset. Ko mainokset on kuitenkin kohdistettu naisille.  Mutta kaipa naisiin vaan vetoaa moinen lapsekas lässytys.

Miksi arvostelet toisten ääntä? Onko itselläsi sen verran matala ja ehkä rouheakin ääni, ettet koskaan pysty tuottamaan niin heleää ja pehmeää kirkasta ääntä itse?

Arvostelin lähinnä tuommoisten äänien epäsopivuutta aikuisille suunnattuihin mainoksiin.
En tiedä miten oma ääneni liittyy noihin mainoksiin.  Mutta olen iso äijä ja ääneni on matalahko. Katoliseen kirkkokuoroon ei ole kyllä asiaa eikä tuommoisiin mainoksiin mutta se ei harmita.  Olisi aika koomista jos minulla olisi lapsekas naisen ääni. 

Lisäyksenä semmoinen että ääntä enemmän häiritsee se lapsekas lässytys. Mainosten kohderyhmänä on kuitenkin aikuiset naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien narisijoiden äiti. Annika Damström. 

Vierailija
24/28 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OralB-mainoksen ääni. 

Tässä on esimerkki lapsekkaasta lässytyksestä.

Vierailija
25/28 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maikkarin omien mainosten olevinaan miehekäs bassoääni. Hirveä puhemaneeri. Onko Sasu Moilanen vaimikä. 

Jari "T-Max" "Hausmylly" Karjalainen

Vierailija
26/28 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä monissa mainoksissa olevat lapsimaisella äänellä lässyttävät akat. Olisi ymmärrettävää jos noiden mainosten kohderyhmä olisi pienet lapset. Ko mainokset on kuitenkin kohdistettu naisille.  Mutta kaipa naisiin vaan vetoaa moinen lapsekas lässytys.

Miksi arvostelet toisten ääntä? Onko itselläsi sen verran matala ja ehkä rouheakin ääni, ettet koskaan pysty tuottamaan niin heleää ja pehmeää kirkasta ääntä itse?

Arvostelin lähinnä tuommoisten äänien epäsopivuutta aikuisille suunnattuihin mainoksiin.
En tiedä miten oma ääneni liittyy noihin mainoksiin.  Mutta olen iso äijä ja ääneni on matalahko. Katoliseen kirkkokuoroon ei ole kyllä asiaa eikä tuommoisiin mainoksiin mutta se ei harmita.  Olisi aika koomista jos minulla olisi lapsekas naisen ääni. 

Aivan,ja lapsekas lässyttely ääni kuuluu pienille lapsille ja koirille ja kissoille jutusteluun,ei mainoksiin.

Vierailija
27/28 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylen Marica Paukkeri. Riipii. 

Aivan järkyttävä mökeltäjä.

Lisään kaksi joiden ääntä en ole pystynyt kuuntelemaan vuosikausiin, koska ne kimitykset pahoinpitelivät kuuloaistia. Toivottavasti nämä Jaakko Selin ja Ina Mikkola ovat tähän mennessä para taneet äänenkäyttöään, tosin Mikkolan kohdalla sekään ei riittäisi sen oks ettavan rusetin vuoksi. Erkeleen minnihiiri. 

Vierailija
28/28 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Sofia-ressu ole saanut yhtään ääntä. 😆 

Vierailija
29/28 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OralB-mainoksen ääni. 

Tässä on esimerkki lapsekkaasta lässytyksestä.

Gliss-tuotteiden ääni vasta lässyttääkin!

Vierailija
30/28 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra - kamala ääni ja ilkeyden ilmentymä

Vierailija
31/28 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niina Backman, todella huono ulosanti ja lukutaito. Ei pysty enää katsomaan viikonloppuna aamutelkkaa.

Mun inhokki Teresa,jotenkin teennäinen. Mutta kaikista paras on Joanna,hän on niin aito ja kaunis ja rento,kuin luotu tuohon työhön,

Vierailija
32/28 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Sofia-ressu ole saanut yhtään ääntä. 😆 

Kuka hän on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan