Naapuri levittänyt valhetta, että mulla olisi sisko. Peräti kaksoissisko. No ei oo koskaan ollut.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Joillakin ei oo omaa elämää. eläkeläiset pahimpia naapureita. Meilläkin alettiin perheen kesken puhua englantia, kun tajuttiin ettei naapurin eukko osaa kuin suomea.
Ei kuules ei eläkeläiset ole läheskään pahimpia juorujen keksijöitä. Keski-ikäiset on, naiset ja miehet. Keksivät juoruja toisista lapsiperheistä, aivan älyttömiäkin juttuja. Samoin lapsettomista lähtee arveluja lapsettomuuden syistä ja ne arvelut ovat tosi törkeitäkin.
Tuo on siinä mielessä hyvä juoru, että sen valheellisuus paljastuu helposti. Sitten on näitä kuka petti ketäkin ja huijasi rahat, sekoili baarissa ym. Juoruja joihin kuulijat uskovat silmät loistaen ja levittävät eteenpäin vähän lisää mehusteltuina.
Kaikki varmaan tuntee ihmistyypin; minulla on eniten tietoa ja parhaat tarinat, jos tietoa ei ole loput voi keksiä itse. Oma päätelmä melko saman näköisiä ovat ehkä siskoja. Naapuri juruna eteenpäin. Näin apua.n kaupungilla olivat siskonsa kanssa kahvilla. Miksi? Pääsinpä kertomaan ja näkemään että apua.lla on sisko. Olen paras olen tietävän ja minulla on parhaat tarinat.
Jospa ap:lla onkin muttei tiedä asiaa itse.
Minkälaisessa yhteisössä ja ketkä ja minkäikäiset juttelevat keskenään naapureistaan?
Asun isossa kerrostalossa, itse en ainakaan tiedä kenestäkään mitään enkä juttele toisten asioista. Sää riittää ja joku taloyhtiön asia.
Vierailija kirjoitti:
Jospa ap:lla onkin muttei tiedä asiaa itse.
Ap:lla saattaa olla sivupersoona eikä itse huomaa vaihtumista. Naapuri ei tiedä moisesta mutta huomaa eri kerroilla kaksi erilaista saman näköistä ap:ta.
Eläkeläisillä on aikaa juoruilla ja juonitella.
Joillakin ei oo omaa elämää. eläkeläiset pahimpia naapureita. Meilläkin alettiin perheen kesken puhua englantia, kun tajuttiin ettei naapurin eukko osaa kuin suomea.