HS; Neljä tavismiestä näyttää millaista tyhjässä tarpomista Tinder on jos ei näytä hyvältä: "Mieltä syödään pala kerrallaan"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000012246575.html
Silti nämä miehet palaavat äppeihin kerta toisensa jälkeen, koska ne ovat edelleen yleisin tapa jolla alle 40-vuotiaat ihmiset pariutuvat tai löytävät lyhytaikaista seuraa.
"Olen kuitenkin siitä onnellisessa asemassa, että saan yhden mätsin muutaman päivän sisään. Useimmat saavat yhden kuussa tai nolla. Peli on äärimmäisen raaka, ihmismieli syödään elävältä."
Kommentit (435)
Vierailija kirjoitti:
Naisviha on siis naisten itsensä aikaansaamaa. Jos mies on valittu ulkonäön perusteella ja se mies tappaa naisen niin eikö siinä tapahdu oikeus?🤔
Jälleen yksi huutava punalippu miehistä. Ei ihme, ettei naisia enää kiinnosta.
Nainen voi myös päättää että tässä parisuhteessa intiimiys hoidetaan muilla keinoilla kuin sukuelimillä.
Eivät miehet parisuhteen sääntöjä määritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tuo väite että naiset kiinnostuu komeista miehistä. Mä en tehnyt niin.
Eikä tinder ollut mun juttu. Tapasin mieheni muuta kautta.
Totta se vaikka sinä et niin olisi tehnyt. Mikä siinä ihmetyttää? Onko jäänyt huomaamatta elämän aikana että komeat kiinnostaa naisia enemmän?
Pelkkä ulkonäkö ei johda parisuhteeseen.
Pelkkä ruma/huono ulkonäkö estää suhteen muodostumisen.
Pelkkä hyvä ulkonäkö on tavallisesti ensimmäinen seikka joka lopulta johtaa yhteiseen sänkyyn.
Sänky = parisuhde miehelle. No tässäpä se taas tuli. Ei ihme, ettei naisia kiinnosta.
Kaiken muun voi tehdä itse paitsi panemisen, joten paneminen on se juttu parisuhteessa.
Minä voin panna hedelmättömästi yksinkin, joten ei mitään syytä ottaa mieshaittaa sotkemaan sitä.
Eihän jutussa haastateltu homomies väittänyt sanallakaan etsivänsä naisia. Miksi ketjussa on silti horistu semmoisia?
Monen naisen mielestä sinkkuus on ihan ok. Ei varmaan yllätä, että näillä naisilla on rima aika korkealla, parisuhteen pitää tuoda elämään jotain lisäarvoa. Esiäitien elämä muiden palvelijana ei houkuttele.
Mulla on ollut sellainen käsitys, että Tinderiin ajautuu naisten ja miesten pohjasakka. Eli siis he, jotka eivät onnistu pariutumaan muuten. Siellä he sitten aiheuttavat toisilleen yhä uusia ja uusia pettymyksiä sekä turhautumista vastakkaiseen sukupuoleen. 😞
N27
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut sellainen käsitys, että Tinderiin ajautuu naisten ja miesten pohjasakka. Eli siis he, jotka eivät onnistu pariutumaan muuten. Siellä he sitten aiheuttavat toisilleen yhä uusia ja uusia pettymyksiä sekä turhautumista vastakkaiseen sukupuoleen. 😞
N27
Väärä käsitys. Typerää olettaa tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräisesti kumppanin löytäminen on vaikeaa. Mutta jotkut löytävät kumppanin helposti ja tapailusuhde syvenee hetkessä vakaaksi parisuhteeksi. Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Sua ei näköjään ole vielä kukaan passittanut hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
N27
No kyllähän se vähän näin on, vaikka vltuttåå myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut Tinderissä, joten omakohtaista kokemusta sovelluksesta ei ole. Silti minun on vaikea ymmärtää, että miksi siellä roikutaan, kun seuraa ei löydy ja tulee vain mielipahaksi?
Eikö se miesten ja naistenkin suhde siellä ole jotain 80/20 ja tuossa naisten osuudessa luonnollisesti botit ja ammattilaiset mukana. Ihan loogisesti ajatellen kyseinen sovellus on miehelle hyvin epätodennäköinen paikka löytää seuraa.
Euroopassa Tinderin sukupuolijakauma on miltei täydellinen 50/50. Muualla maailmassa se on n. 75-25.
https://www.enterpriseappstoday.com/stats/tinder-statistics.html
Okei, kiitos tiedosta. En silti ymmärrä miksi sieltä pitää yrittää etsiä seuraa, kun on jo kokemus siitä, ettei sieltä sellaista tunnu löytyvän.
Koska seuran löytäminen sieltä on silti näillekin miehille 100x todennäköisempää kuin jostain "lenkkipolulta tai baarista".
Eikö tuossa jutussa pointti ollut juuri se, ettei sitä seuraa löydy Tinderistä. 100 x 0 = 0.
Eli seuraa ei löydy ja mieli tulee pahaksi. Siellä lenkkipolulla sentään saa reitista ilmaa.
Mies voi tavata naisia myös siellä omissa harrastuksissaan. Jos niissä ei naisia ole niin se on aika selkeä indikaattori siitä, että nais"seura" ei ole kiinnostunut hänen kanssaan samoista asioista ja on parempi pysytellä siinä miesseurassa.
Täh? Suurin osa aikuisista nyt kuitenkin harrastaa asioita yksin tai olemassa olevan harrastusporukan kanssa. Näissäkin keskusteluissa jauhtetut lenkkipolut on siitä huonoja seuranhakuun, ettei niissä ole mitään syytä aloittaa keskustelua vieraiden ihmisten kanssa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö suhteeseen voisi löytyä lenkkeilevää naista - ei vaikka, puheet liikunnallisista naisista saa palstamammojen mielen nyrjähtämään.
Ihan samanlaista oli jo aika ennen Tinderiä, nettideittailun historian alkuhämärissä. Toki Tinder on vielä ulkonäkökeskeisempi sekä tehnyt naisille loputtomasta pläräämisestä 100 kertaa helpompaa. Lopetin nettideittailun noin 15 vuotta sitten siinä vaiheessa kun enää alle puolet naisista saapui sovituille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
N27
Tämä on totta. Olisi ollut paljon parempi, jos olisin pysynyt erossa mokomasta paskasta. On vienyt uskon naisiin aivan täysin.
M
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hyvin kuvaavaa että tuo kolmas mies eli Niko saa Grindristä todella helposti miesseuraa vaikka samalle päivälle mutta naisia hän ei saa heteroäpeistä mitenkään. Kuitenkin ihan raavaan perusukkelin näköinen.
Naiselle bi-mies ei ole kovin houkutteleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräisesti kumppanin löytäminen on vaikeaa. Mutta jotkut löytävät kumppanin helposti ja tapailusuhde syvenee hetkessä vakaaksi parisuhteeksi. Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Sua ei näköjään ole vielä kukaan passittanut hoitoon.
Toistaiseksi kukaan minut tunteva ei ole sellaista ehdottanutkaan. Moni on kiittänytkin minua työstä, jota teen. Täällä minä elelen mummon jättämillä tiluksilla ja vaalin hänen henkistä perintöään (ja kyllä sen aineellisenkin hoitamisessa kaikenlaista puuhaa riittää).
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä. Nyt ymmärrän, mistä ja miten se aito rakkaus löytyy 💕
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hyvin kuvaavaa että tuo kolmas mies eli Niko saa Grindristä todella helposti miesseuraa vaikka samalle päivälle mutta naisia hän ei saa heteroäpeistä mitenkään. Kuitenkin ihan raavaan perusukkelin näköinen.
No kyllä pervoiluun miesten kesken löytyy heti seuraa. Naisia ei saa niin helposti kun limaisia miehiä joita löytyy pervoilemaan varmaan jonoksi asti.
Oliko tää sirokasvoinen vaalea mies just se homo? Olis nimittäin omaan makuuni oleva mies ulkoisesti ainakin siinä. Nainen olen itse siis.
Mun mielestä kaikki jutun miehet näyttivät ihan oklle ulkoisesti, riippuen vähän siitä että minkälainen miesmaku kelläkin on. Vaikea siis uskoa että ainakaan ulkonäöstä jäisi kiinni.
Itselleni naisena tärkeää olisi aluksi keskustelutaito, yhteensopivat arvot ja tavoitteet, sopiva huumori ja hyvät käytöstavat. Positiivinen ja iloinen luonne on iso plussa tai olisi edes neutraali, mutta negatiivisen sävyiset henkilöt ei kiinnosta ja negatiivisuus on usein syynä jos ei kiinnosta tutustua paremmin.
En ymmärrä miksi tämä ulina jatkuu vuodesta toiseen. Jos olet kalapuikkoviiksinen taikinanaama, jolla on kalkkunanheltta leuan alla, ketunnenätissit, rötköttävä pötsinnyppylä, sen alla pieni pinkki pippelinnuppi ja pituutta koko paskalla 145cm, niin ei kukaan nainen sellaista halua.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlaista paskaa tinder on naisillekin.
täysin erilaista naisille ja miehille.
tavallinen mies ei saa tinderistä välttämättä yhtään matchia. tavallinen nainen saa satoja matcheja. jopa surkeimmat mt-ongelmaiset kissanaiset saavat tinderistä matcheja
Mun silmääni nuori komea mies oli keskimittainen, hoikka, hyväryhtinen, hiuksistaan ja parrastaan tarkka, lempeät silmät, käytökseltään kohtelias ja sosiaalisesti normaali. Ei ensimmäistäkään rasvaista juttua eikä sovinistivitsiä. Tavattiin aikanaan töissä, missä niitä toisenlaisiakin oli ihan riittämiin. Ei tässä 21 vuoden aikana ole kauheasti muuttunut, tukka on nykyään pitkä ja parrassa harmaata. Ryhdin salaisuus on paljastunut ja koitan kovasti puhua perussilmälasien tilalle monitehoja, vielä onnistumatta. Niin siinä käy, että kun rakastuu ja rakastaa, näkee vieläkin sen saman kuin silloin. Menenpä pussaamaan ja aamukahville, vapaapäivä kun on.